دوشنبه 07 مرداد 1398 - 16:10:46

ماسک ال ای دی

 

ماسک LED

نحوه استفاده از ماسک همه کاره ال ای دی

 

معرفی محصولات زیبایی شرکت اکسین طب

 


دستگاه ال ای دی با امواج UV کار می کند که برای بهبود وضعیت پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای 7 طول موج مختلف است که امکان برطرف سازی 7 ضایعه پوستی را میسر می گرداند. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم شما را با این دستگاه و نحوه کارکرد آن آشنا کنیم.

 

ماسک ال ای دی چیست؟


ماسک ال ای دی را می توان به راحتی روی صورت قرار داد و کاربرد آن بسیار راحت است. این ماسک با 7 رنگ مختلف، کارایی های متنوعی را ارائه می دهد. در واقع LED Mask کلکسیونی از تجهیزات مورد نیاز برای درمان انواع مشکلات پوستی را به شما هدیه می دهد. از مزایای این دستگاه می توان به تنظیم شدت نور ماسک اشاره کرد. برای هر سایز صورت قابل تغییر و مصرف بوده و بدون استفاده از دست نیز روی صورت قرار می گیرد. علاوه بر این موارد، دارای تنس الکتریکی نیز بوده که جهت تقویت عضلات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کاربرد طیف های مختلف ماسک ال ای دی


ماسک فوق دارای 7 طیف نور می باشد که در ادامه به توضیح کاربرد هر یک خواهیم پرداخت:

رنگ ال ای دی قرمز

نور قرمز این دستگاه موجب افزایش گردش خون شده که به دنبال آن فرآیند کلاژن سازی و افزایش الاستین را حاصل می شود. همان طور که می دانید، کلاژن برای ترمیم بافت از بین رفته پوست مفید بوده که منجر به از بین رفتن چین و چروک سطح پوست، روشن کنندگی، سفت کنندگی و ضد پیری می شود.

رنگ ال ای دی آبی

نور آبی موجب از بین بردن باکتری های آکنه در زیر سطح پوست شده که همین امر از بروز جوش ها جلوگیری می کند. همچنین، در درمان جوش های قدیمی نیز مفید واقع می شود. نور آبی ماسک ال ای دی می تواند التهاب ناشی از جوش ها را به حداقل رسانده و با کاهش فعالیت غدد چربی ساز، پوست را تقویت می کند.

رنگ ال ای دی زرد

از نور زرد می توان برای درمان قرمزی پوست استفاده کرد. جریان اکسیژن انرژی سلول های پوست را افزایش داده و موجب سم زدایی از بدن می شود. همچنین موجب بهبود بافت و چین و چروک های پوستی نیز می شود.

 

ماسک ال ای دی شرکت اکسین طب

 

رنگ ال ای دی سبز

از این رنگ می توان برای درمان پوست های حساس استفاده کرد. نور سبز قادر است کک و مک، آفتاب سوختگی، لک ناشی از پیری پوست را درمان کند. همچنین، پوست را روشن و از تغییر رنگ پوست نیز جلوگیری می کند.

رنگ ال ای دی سفید

این نور به تقویت پوست می پردازد و آن را از حالت شل شدگی خارج می کند. همچنین در ریلکس کردن پوست نیز مفید است.

رنگ ال ای دی سبزآبی

با استفاده از این نور ماسک ال ای دی می توان متابولیسم را افزایش داد و انرژی سلول ها که نقش به سزایی در بهبود سلامت پوست دارد را تامین کرد.

رنگ ال ای دی بنفش

همان طور که می دانید، رنگ بنفش ترکیبی از دو رنگ قرمز و آبی است. این نور ال ای دی نیز از ترکیب دو رنگ قرمز و آبی تشکیل شده و خواص هر دو را با هم به ارمغان می آورد.


نحوه استفاده از ماسک ال ای دی


ابتدا صورت خود را با یک شوینده ملایم به آرامی بشویید و اجازه دهید در هوای آزاد خشک شود. سپس ماسک LED را به برق زده و دکمه استارت را بزنید. برای انتخاب رنگ می توانید از دکمه کالر سلکت استفاده کنید؛ بدین صورت که آن را چند بار پشت سر هم فشار دهید تا رنگ مورد نظرتان انتخاب شود.
با استفاده از دکمه های بالا و پایین تایم می توانید زمان را بین 0 تا 60 ثانیه تنظیم کنید. علاوه بر این، می توانید با استفاده از دکمه های بالا و پایین برایتنس، شدت تابش نور را تنظیم نمایید. توجه داشته باشید که هر چه نشانگر به عدد 9 نزدیک تر شود، شدت تابش نور بیشتر خواهد بود. در صورت تمایل می توانید دکمه فلیکرز را فشار دهید تا تابش نور به صورت چشمک زن صورت بگیرد.
پس از این که تنظیمات دستگاه را به خوبی انجام دادید، روی کاناپه یا تخت دراز بکشید و ذهن خود را آرام کنید. سپس ماسک LED را روی صورت قرار داده و کش آن را پشت سر بیندازید.


جهت تهیه این ماسک و ده ها دستگاه زیبایی دیگر و همچنین شرکت در کلاس های آموزشی پوست و زیبایی می توانید به مرکز اکسین طب مراجعه نمایید. برای تعیین وقت و مشاوره می توانید از طریق شماره تماس زیر اقدام کنید.

 

شماره تماس مرکز محصولات زیبایی اکسین طب
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: