سه شنبه 25 مرداد 1401 - 13:51:18

بهترین کوپ کار تهران

 

بهترین کوپ کار تهران
بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو نیاوران

 

 

 

 کوتاهی مو در نیاوران

خانم های عزیز نظرتون در مورد این مدل کوپ مو چیه؟ این یکی از نمونه کار های کارشناس و مدرس حرفه ای کوتاهی و رنگ و مش در نیاوران هستند. یک کوپ کار عالی می تونه با انجام یک کوپ فوق العاده چهره شما را زیباتر و جذاب تر کنه .  از خدمات جدیدترین مدل های کوتاهی مو و کوپ های ژورنالی توسط بهترین مدرس کوپ کار در شمال تهران بهره مند شوید. اگر به دنبال یک کوپ کار حرفه ای هستید، ما به شما بهترین مدرس و کارشناس کوتاهی مو و کوپ های ژورنالی در شمال تهران را به شما معرفی میکنیم. آموزش و خدمات انواع رنگ و لایت کار با سایبرها، المنت و انواع تراپی ها،  شامپو استرایت، بوتاکس مو و انواع فر ها، انواع کوتاهی های ژورنالی و اکستنشن بصورت تخصصی توسط ایشان انجام میشود.

همچنین، کلیه موارد فوق با ضمانت، پشتیبانی و ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای میباشد.

 

کوپ چیست؟

کوپ (کوتاهی مو) یا crop کوپ کلمه ای انگلیسی به معنی کوتاه کردن مو است که امروزه ممکن است به جای کلمه کوتاهی مو بسیار شنیده باشید. این روزها کوتاه کردن مو یک هنر محسوب می‌شود و هر فردی حتی اگر چندان مهارتی هم نداشته ‌باشد می‌تواند فرق میان یک کوتاه شدن خوب را از کوتاهی بد تشخیص دهد. بیشتر خانم‌ها هم به شدت روی موهای‌شان حساس‌ هستند و حاضر نیستند حتی یک سانت موهای‌شان را بیشتر کوتاه کنند، بنابراین ترجیح می‌دهند به آرایشگری مطمئن مراجعه کنند اما انتخاب مدل مناسب نیز گاهی مشکل است. هر مدلی به صورت خاصی می‌آید و از طرف دیگر مدلی که برای موهای صاف مناسب است مسلما برای موهای فر چندان زیبا نیست، اگر بدانید چه مدلی مناسب حالت موها و صورت شماست حسابی کارتان آسان می‌شود و حتما از نتیجه نیز راضی‌تر خواهید بود.

برای اکثر خانم‌ها، کوتاهی مو و انتخاب مدل، یکی از سخت‌ترین کارهاست مثلاً موهای خیلی خرد یا کوتاه در ماه‌های گرم سال رایج تر است؛ اما ممکن است شما به مدل‌های دیگر فکر نموده یا حتی بخواهید فقط چند سانت از موهای خود را کوتاه کنید. در هر صورت برای کوتاهی مو، نکاتی وجود دارد که باید از آنها اطلاع داشته باشید. برای دادن تغییر به ظاهرتان بهترین و سریعترین راه رفـتـن بـه آرایشگاه و تـغـییر مدل موهای سرتان است. با توجه به فرم صورتتان بهترین مدل ها را به شما پیشنهاد داده می شود.

 

 

مدل کوتاهی خرد نامتقارن

این مدل مو به صورتی انجام می شود که تمام لایه های آن در یک اندازه نباشند. مدل مو لایه ای نامتقارن بیشتر برای افراد دارای موهای صاف مناسب است. در این مدل، روی موها نسبت به زیر آن بیشتر کوتاه می شود؛ به همین دلیل به افرادی که دارای موهای پرحجم هستند چندان توصیه نمی شود. مدل مو لایه ای نامتقارن برای موهای صاف و نازک بسیار مناسب است.

 

 

آموزش فوق تخصصی کوتاه کردن مو در نیاوران

از پایه تا تخصصی شامل :
▶️طریقه صحیح نگهداشتن قیچی و شانه
▶️نحوه صحیح کات و برش مو
▶️شناخت و انتخاب انواع قیچی مناسب
▶️شناخت زاویه ها در انواع مدلهای کوتاه و بلند
▶️کوپهای فانتزی کوتاه پایه دار ..بدون پایه..ایجاد حجم در مو حجم گیری صحیح 
مو
▶️لیر های بلند
▶️آموزش انواع چتری
▶️شناخت چهره و انتخاب صحیح مدل کوپ
▶️انواع کوپهای خشک و خیس
▶️نحوه صحیح کار با تیغ
▶️نحوه صحیح کار با قیچی های پیتاژ

 

 

پکیج فوق تخصصی آموزش کوتاهی مو:

▶️کوپهای ژورنالی
▶️کوپهای سه بعدی
▶️کوپهای لیزری
▶️کوپهای مریخی

 

 

اینستاگرام های خانم مریم علاکم:

maryamalakom_haircolor

maryamalakom_academy

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: