چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 12:47:52

آموزش آرایش عروس در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در شمال تهران

نکات آموزش آرایش عروس 

معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در شمال تهران

 

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در شمال تهران

 

سبک های مختلفی از آرایش عروس وجود دارد که با توجه به سلیقه و فرهنگ می توان نسبت به انجام آن اقدام کرد. از جمله این سبک ها می توان به سبک لایت آرایش عروس، سبک اروپایی آرایش عروس، سبک ایرانی آرایش عروس، سبک مدیوم آرایش عروس و ... اشاره کرد که پیش از این به تفصیل راجع به آن در وب سایت رژلب پرداخته ایم. در مطلب آموزش آرایش عروس و بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در شمال تهران نیز قصد داریم یکی از بهترین میکاپ آرتیست ها و مدرسان آرایش عروس را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


نکات مهم قبل از آرایش عروس


بهتر است پیش از موعد عروسی به نزد آرایشگرتان مراجعه کرده و از او بخواهید علاوه بر دادن مشاوره، مدل های مختلف آرایش عروس را روی صورت تان امتحان کند. بهتر است بین بازه مشاوره و روز عروسی، حداقل 3 الی 5 هفته فاصله وجود داشته باشد. هر چه را که می خواهید برای اولین بار انتخاب کنید، از آرایشگرتان بخواهید در روز تست روی صورت تان پیاده سازی کند. به عنوان مثال اگر تا به حال آرایش برنزه نداشته اید، می توانید این روز را به آرایش برنزه اختصاص دهید تا از هماهنگی آن با اجزای صورت و سایر رنگ های آرایشی اطمینان حاصل کنید.
پیشنهاد می دهیم روزی که برای تست مدل آرایش عروس نزد میکاپ آرتیست خود می روید، لباسی به رنگ سفید بر تن کنید. در این شرایط بهتر می توان تشخیص داد که آیا رنگ آرایش تان با لباس عروس تان همخوانی دارد یا خیر. حتی می توانید چند عکس بدون فلش نیز از خود تهیه کنید تا هماهنگی آرایش با لباس تان را بهتر متوجه شوید. به این نکته توجه داشته باشید که آرایش عروس تنها به آرایش صورت ختم نمی شود. شما باید در مرحله بعد به سراغ گردن، شانه ها و در صورت باز بودن آستین لباس، به سراغ دست ها نیز رفته و هماهنگی این نقاط با پوست صورت را یکی کنید. می توانید از فون بدن همرنگ با کرم پودر خود استفاده کرده و ظاهر طبیعی و یکدستی به بازوها و شانه بدهید.
اگر تاکنون فقط از یک سبک آرایشی پیروی می کردید، بهتر است سریع تر دست بجنبانید و مدل های دیگر آرایش را نیز امتحان کنید. شاید تکنیک های جدید به صورت شما بیشتر بیایند و تغییراتی که به دنبال آن بودید را بهتر و اساسی تر برایتان به ارمغان بیاورند. برای این کار می توانید پیش از مراسم عروسی خود، یک روز را به تست آرایش عروس اختصاص دهید و از آرایشگر خود بخواهید سبک های مختلف آرایش را روی صورت شما امتحان کند. همچنین می توانید چند عکس از مدل های آرایشی مورد نظرتان را به آرایشگرتان نشان دهید و از او بخواهید که روی صورت تان پیاده سازی کند.
اگر چه به آرایشگرتان اعتماد کرده اید و چهره خود را به دست او سپرده اید؛ اما این موضوع بدان معنی نیست که هیچ نظری در کار او نداشته باشید. از آن جایی که میکاپ آرتیست شناخت چندانی بر شما و سلیقه تان ندارد، باید در مورد علایق خود و شیوه های آرایشی که می پسندید با وی صحبت کنید. البته آرایشگرها با توجه به تخصص و تجربیات خود معمولا آرایش متناسب با چهره شما را برمی گزینند؛ اما اگر علاقه به متد آرایشی یا استفاده از رنگ خاصی دارید، حتما در این مورد با میکاپ آرتیست خود مشورت کنید.

 

آموزش آرایش عروس در شمال تهران


مواردی که باید برای آموزش آرایش عروس بدانید


نخستین نکته استفاده از مرغوب ترین و بهترین برندهای آرایشی جهان است. بهتر است برای با شکوه ترین شب زندگی تان کمی دست و دلبازانه عمل کرده و آرایشگاهی را انتخاب کنید که از به کارگیری برندهای برتر لوازم آرایش در آن اطمینان داشته باشید. این نکته از آن جایی حائز اهمیت است که شما در روز عروسی تان مجبورید در موقعیت های مختلف آب و هوایی نظیر گرما، باد، باران و برف قرار گیرید و تعریق زیاد یا بارندگی می تواند آرایش شما را به کلی خراب کند و شما را با یک دنیا اندوه تنها بگذارد.
بهتر است در انتخاب مدل آرایش عروس از دنبال کردن مد بپرهیزید. مد شاید اولین چیزی باشد که برای این کار به دنبالش می روید؛ اما از یاد نبرید که شما تا آخر عمرتان به تصاویر روز عروسی تان نگاه خواهید کرد و مد تا زمان زیادی نمی تواند یار و همراه همیشگی شما باشد. در این شرایط، آرایش کلاسیک که همیشه از جذابیت بالایی برخوردار است، می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. علاوه بر این، از آرایش زیاد نیز بپرهیزید؛ چون معمولا زیر نور فلش جلوه بدی پیدا کرده و عکس های چندان جذابی را برای شما به جای نمی گذارد.
سعی کنید از سایه های چشم بسیار پررنگ نیز دوری کنید. سیاه کردن افراطی چشم ها نه تنها هیچ جذابیتی برای چهره ندارند، بلکه زیبایی آن ها را نیز از بین می برند. اگر علاقه زیادی به استفاده از سایه های تیره دارید، بهتر است این کار را در حد خیلی کم انجام دهید. علاوه بر این، بهتر است از براق کردن یا مات کردن بیش از حد چشم ها نیز اجتناب کنید. آرایش خیلی براق دوام زیادی روی پوست شما نخواهند داشت و به سرعت از روی پوست پاک می شوند. آرایش چشم مات نیز منجر به خشکی و ترک پوست می شوند. از این رو، بهتر است از لوازم آرایش استفاده کنید که حامی اندکی مرطوب کننده نیز باشد. با انجام این کار، نه تنها دوام آرایش خود را افزایش داده اید، بلکه جلوه طبیعی تری نیز به آن بخشیده اید.
بهتر است قبل از عروسی، یک دوره پاکسازی پوست داشته باشید تا منافذ پوست تان به صورت عمقی پاکسازی شوند. از آن جایی که آرایش صورت عروس معمولا سنگین تر از آرایش معمولی است، پوست تمیز و سبک تر شده و می تواند آرایش را بهتر روی خود نگه دارد. پیشنهاد می دهیم از ژل های اسکراب برای پاکسازی پوست صورت خود استفاده کنید. بخور صورت نیز می تواند در پاکسازی پوست بسیار موثر باشد.

 

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در شمال تهران


اگر به دنبال یک آموزشگاه حرفه ای و کاربلد برای آموزش آرایش عروس هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما آموزشگاه آرایشگری زنانه در شمال تهران به نام هنر شایگان به سرپرستی و مدیریت خانم الهه نصیری است. در این مرکز آموزشی علاوه بر آموزش آرایش عروس، آموزش سایر خدمات آرایشی نظیر آرایش دائم، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، فیبروز، کاشت ناخن، کاشت و اکستنشن مژه، شینیون، رنگ و مش و ... نیز آموزش داده می شود.

 

آدرس و شماره تماس آموزشگاه آرایشگری زنانه در شمال تهران

 

روش های برقراری ارتباط با آموزشگاه آرایشگری زنانه در شمال تهران هنر شایگان


خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خ خواجه عبدالله انصاری، ابتدای کوچه 14، پلاک 24، ط اول ، واحد 3


شماره تماس سرکار خانم الهه نصیری


09916201671
22879548

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: