چهارشنبه 19 تیر 1398 - 14:02:16

رنگ و مش کار حرفه ای در الهیه

رنگ و مش کار حرفه ای در شمال تهران

بهترین آرایشگاه کاربامواد الهیه

 

روشن کردن رنگ مو با 000

نوعی رنگ مو که در آن نیازی به دکلره کردن موها نبوده و تنها با کمرنگ کردن پیگمنت های مو، موها روشن می شوند، رنگ موی روشن کننده یا رنگ مو 000 نامیده می شود. این رنگ مو حاوی آمونیاک است که کوتیکول مو را باز کرده و رنگ پذیری آن را ساده تر می کند. کافیست دو برابر مقدار رنگ مو را با اکسیدان 40 ترکیب کرده و موها را روشن کرد. البته بسیاری از آرایشگران حرفه ای توصیه می کنند که برای گرفتن نتیجه بهتر، می توان پس از رنگ کردن موها و شستن آن ها، از تونر استفاده کرده تا به رنگ موی مورد نظر دست یافت.

 

آموزش فوق تخصصی رنگ و مش


گاهی اوقات یک رنگ ومش ساده باعث تغییر چهره شده و به زیبایی آن می افزاید. اما رنگ کردن موها نیاز به تخصص دارد و بدون آموزش نمی توان رنگ موی مناسبی انجام داد. برای اینکه تکنیک های رنگ مو را بخوبی یاد بگرید، کافیست در یک آموزشگاه رنگ مو و زیر نظر یک مدرس باتجربه کاربامواد تمام نکات لازم را آموزش ببینید.

اگر به دنبال یک آرایشگاه و آموزشگاه رنگ و مش خوب در منطقه الهیه هستید سالن زیبایی رمیسا با مدیریت خانم رمیسا میرزایی  گزینه مناسبی میباشد. خانم رمیسا میرزایی متخصص و کارشناس رنگ و مش و همچنین احیاء مو، دوره دیده در کشورهای دبی، ترکیه و ایران هستند. ایشان در بیش از 20 لاین احیاء و دو لاین منحصر به فرد نسل جدید پروتئین تراپی و فیلر کلاژن در منطقه الهیه مشغول به فعالیت هستند.


 آرایشگاه تخصصی رنگ مو در شمال تهران


جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس کاربامواد و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

09354779686

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: