چهارشنبه 09 مرداد 1398 - 13:10:00

رنگ مو آمبره

رنگ و مش کار حرفه ای در شمال تهران

بهترین آرایشگاه کاربامواد الهیه

 

رنگ مو آمبره

باید توجه داشته باشید برای موهایی که آمبره شده بعد از گذشت حداقل یک یا دوماه ریشه مو حتما رشد کرده و رنگساژ مو حتما کم کیفیت شده. اول از همه ریشه هایی که رشد داشته با رنگ مورد نظر ریشه گیری کنید و بعد از تایم مشخص که ریشه ها چک شد و مطمئن شدید گرفته موی مشتری رو داخل سرشور و خیس رنگساژ کنید .با این کار آمبره شما شفاف و بازیابی میشه.
 

آموزش فوق تخصصی رنگ و مش


گاهی اوقات یک رنگ ومش ساده باعث تغییر چهره شده و به زیبایی آن می افزاید. اما رنگ کردن موها نیاز به تخصص دارد و بدون آموزش نمی توان رنگ موی مناسبی انجام داد. برای اینکه تکنیک های رنگ مو را بخوبی یاد بگرید، کافیست در یک آموزشگاه رنگ مو و زیر نظر یک مدرس باتجربه کاربامواد تمام نکات لازم را آموزش ببینید.

اگر به دنبال یک آرایشگاه و آموزشگاه رنگ و مش خوب در منطقه الهیه هستید سالن زیبایی رمیسا با مدیریت خانم رمیسا میرزایی  گزینه مناسبی میباشد. خانم رمیسا میرزایی متخصص و کارشناس رنگ و مش و همچنین احیاء مو، دوره دیده در کشورهای دبی، ترکیه و ایران هستند. ایشان در بیش از 20 لاین احیاء و دو لاین منحصر به فرد نسل جدید پروتئین تراپی و فیلر کلاژن در منطقه الهیه مشغول به فعالیت هستند.


 آرایشگاه تخصصی رنگ مو در شمال تهران


جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس کاربامواد و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

09354779686

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: