پنجشنبه 08 مهر 1400 - 12:48:48

آرایشگاه تخصصی رنگ مو در تهران

معرفی یکی از بهترین رنگ و مش کاران شمال تهران

بهترین متخصص صافی و کراتین مو

 

آرایشگاه تخصصی رنگ مو در تهران


مراقبت از موها از اهمیت بالایی برخوردار است و از آن جایی که تمایل به انجام رنگ و مش در اکثر خانم ها بسیار است، باید توجه ویژه ای نسبت به انتخاب آرایشگاه تخصصی رنگ مو در تهران به خرج داد. همچنین، استفاده از مواد مرغوب نیز بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که در صورت عدم رعایت این اصل، امکان وز شدن، خشکی، کش آمدن و موخوره گرفتن موها بسیار افزایش می یابد. در ادامه این مطلب با وب سایت رژلب همراه باشید تا نکاتی از یکی از رنگ و مش کاران حرفه ای را به شما معرفی کنیم.

 

اهمیت استفاده از مواد رنگ و مش مرغوب


اولین نکته ای که همیشه برای رنگ کردن موها باید به آن دقت کنید، استفاده از مواد مرغوب است و مطمئن باشید که پرداخت هزینه بیشتر، حتما ارزش آن را خواهد داشت. از آرایشگر خود بخواهید از بهترین مواد خود برای رنگ و مش موهای شما استفاده کند. به یاد داشته باشید که رنگ موهای دارای روغن های طبیعی، بافت مو را سالم نگه داشته و درخشندگی بیشتری را به دنبال خواهد داشت. علاوه بر این، بهتر است از رنگ موهای عاری از آمونیاک استفاده کنید.


مراقبت صحیح از موهای رنگ شده


پس از رنگ کردن موها، سعی کنید یک شامپوی مناسب برای موهای رنگ شده تهیه کرده و موها را با آن شستشو دهید. شامپوی مخصوص موهای رنگ شده خریداری کنید؛ چرا که این شامپوها معمولا دارای روغن های طبیعی، کراتین و ویتامین می باشد که بافت موها را تا حدودی تغذیه می کنند. همچنین، دارای فرمولاسیون بسیار ملایمی نیز هستند که موها را کمتر از سایر شامپوها چربی زدایی کرده و در نتیجه کمتر خشک می شود. همچنین، بهتر است شامپوی شما بدون سولفات باشد؛ زیرا سولفات موجب از بین رفتن سریع تر رنگ مو شده و خشکی تارهای مو را به دنبال خواهد داشت.
بعد از هر بار که موهای خود را می شویید، حتما از یک نرم کننده مرغوب نیز استفاده کنید. نرم کننده مناسب می تواند بالاترین میزان تقویت مویی که دکلره شده را به همراه داشته باشد. این محصول حاوی ساختاری است که تارهای مو را پوشانده و مانع از هدر رفتن رطوبت آن ها می شود. اگر دارای موهای بلندی هستید، بهتر است انتهای تارهای موی خود را نیز با دقت نرم کننده بزنید؛ چرا که این بخش ها از قدیمی ترین موهای شما تشکیل شده و احتمال وجود آسیب در آن ها بیش از سایر نقاط است.
هر چقدر هم که برای تقویت مویی که دکلره شده از مواد محافظت کننده استفاده کنید، باز هم کم است. بهتر است برای مراقبت از موهای رنگ و مش شده کمی پای خود را فراتر بگذارید و از مواد طبیعی برای مراقبت کمک بگیرید. برای این کار، تخم مرغ می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. در ادامه ما یک روش بسیار خوب برای استفاده از تخم مرغ جهت تقویت مویی که دکلره شده را به شما آموزش خواهیم داد.
لیسیتین و پروتئین موجود در تخم مرغ به مانند یک مرطوب کننده واقعی عمل کرده و موها را از ریشه تا انتها، هیدراته می کند. علاوه بر این، موجب استحکام بیشتر موها و درخشندگی آن ها نیز خواهد شد. به همین دلیل می توان گفت که تخم مرغ برای محافظت از موهای رنگ شده بهترین گزینه است. سه عدد تخم مرغ را همراه با یک قاشق غذاخوری عسل و 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با هم ترکیب کرده و 30 دقیقه قبل از رفتن به حمام روی موها قرار دهید. سپس موها را شسته و اجازه دهید در معرض هوای آزاد خشک شود. می توانید از آرایشگر خود بخواهید که یک ماسک موی خوب به شما معرفی کند یا طرز تهیه چند ماسک خانگی مفید را در اختیارتان قرار دهد.

 

متخصص رنگ و مش و احیاء مو در شمال تهران


بهترین مرکز کراتین مو


کراتین یک پروتئین بسیار قوی است که بافت اصلی مو را تشکیل میدهد و در پوست، مو، ناخن و دندان وجود دارد، روزانه میلیون ها سلول کراتین تحت فشارهای عصبی، روانی، محیطی و رژیم های لازم در بدن ما از بین می روند. کراتین در صنعت به صورت مایع درآمده و جایگزین کراتین طبیعی میشود که حالت ارتجاعی، استحکام و سلامت را به مو باز می گرداند. کراتین داخل مو بسته به شرایط جغرافیایی، رنگ مو و پوست دارد. کراتین یک نوع فیبر پروتئینی میباشد که با افزایش سن، انجام رنگ و مش مداوم از بین می رود.
کراتین برای درمان مو، ضد وز و صافی مو کاربرد دارد. موهای ما در برابر عوامل مختلف آسیب دیده و بافت کراتین آن از بین میرود با این مواد این آسیب ها قابل جبران بوده و سلامت به موهای ما باز میگردد.
به طور کلی دو نوع کراتین مو سرد و گرم داریم: در کراتین مو سرد، موها احتیاج به اتو کشی ندارند اما در کراتین گرم باید موها را اتو کشی کنیم و این نوع کراتین دائم می باشد اما کراتین سرد باید مرحله به مرحله تا 4 یا 6 هفته و هفته ای یک بار انجام شود. موها بعد از کراتین کردن باید با شامپو و کاندیشنرهای مخصوص کراتینه شسته شود که اسیدی هستند و تثبیت کننده می باشند و فاقد سولفات و سدیم می باشند زیرا سولفات و سدیم ریمور کراتینه مو می باشند. آب دریا و استخرها نیز دارای سولفات و سدیم می باشند که باعث از بین رفتن کراتین می شوند.رنگ و مش مداوم نیز باعث از بین رفتن کراتین مو می شود.


معرفی یکی از بهترین متخصصان رنگ و مش و احیاء مو


اگر به دنبال یکی از بهترین رنگ و مش کاران در شمال تهران هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما خانم رمیسا میرزایی است. خانم رمیسا میرزایی متخصص و کارشناس رنگ و مش و همچنین احیاء مو، دوره دیده در کشورهای دبی، ترکیه و ایران هستند. ایشان در بیش از 20 لاین احیاء و دو لاین منحصر به فرد نسل جدید پروتئین تراپی و فیلر کلاژن در منطقه الهیه مشغول به فعالیت هستند.


راه های برقراری ارتباط با آرایشگاه تخصصی رنگ مو در تهران


جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

https://www.instagram.com/ramisabeauty/

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

بسیار عالی
تشکر
شنبه 12 مرداد 1398 - 09:42:32
سلام وقتتون بخیر من سارا هستم کارشناس فروش برند ایندوری.
محصولات ما شامل رنگ مو ، اکسیدان و انواع ماسک و لوسیون ِ
باعث خوشحالی ماست اگر سفارشات کالاهای مصرفی سالن تون رو از پیج ما انجام بدید
درصورت تمایل به همکاری نمونه کالا جهت تست به حضورتان ارسال خواهد شد
با بهترین آرزو ها برای شما دوست هنرمند?
ممنون میشم پیج اینستاگرام من رو فالو کنید dorinland6
تلفن تماس 09121484378
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: