سه شنبه 08 مرداد 1398 - 12:19:12

هایلایت مو

آرایشگاه رنگ مو شمال تهران

بهترین آرایشگاه رنگ و مش الهیه

 

 

هایلایت تیره

اگر مایلید تا موهایتان را تیره کنید سایت آرایشگری به شما پیشنهاد می دهد که بجای تیره یکدست از هایلایت برروی آن استفاده کنید و ترکیبات زیر می تواند زیبایی بی نظیری به موهایتان بدهد :

80 میل از رنگ دودی شماره 6
30 میل از رنگ زیتونی شماره 6
30 میل از رنگ طبیعی شماره 5
واریاسیون نقره 15 سانت
واریاسیون دودی 5 سانت
اکسیدان شماره 1
برای هایلایت روی این زمینه مو باید آن بخش موهایتان را که می خواهید هایلایت نایید دکلره کرده و درجه روشنی آن را به 8 برسانید.

30 میل ار رنگ شکلاتی متوبط
70 میل از رنگ دودی شماره 8
2 سانت از واریاسیون نقره ای
اکسیدان شماره 1

 

آموزش فوق تخصصی رنگ و مش


گاهی اوقات یک رنگ ومش ساده باعث تغییر چهره شده و به زیبایی آن می افزاید. اما رنگ کردن موها نیاز به تخصص دارد و بدون آموزش نمی توان رنگ موی مناسبی انجام داد. برای اینکه تکنیک های رنگ مو را بخوبی یاد بگرید، کافیست در یک آموزشگاه رنگ مو و زیر نظر یک مدرس باتجربه کاربامواد تمام نکات لازم را آموزش ببینید.

اگر به دنبال یک آرایشگاه و آموزشگاه رنگ و مش خوب در منطقه الهیه هستید سالن زیبایی رمیسا با مدیریت خانم رمیسا میرزایی  گزینه مناسبی میباشد. خانم رمیسا میرزایی متخصص و کارشناس رنگ و مش و همچنین احیاء مو، دوره دیده در کشورهای دبی، ترکیه و ایران هستند. ایشان در بیش از 20 لاین احیاء و دو لاین منحصر به فرد نسل جدید پروتئین تراپی و فیلر کلاژن در منطقه الهیه مشغول به فعالیت هستند.


 آرایشگاه تخصصی رنگ مو در شمال تهران


جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس کاربامواد و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

09354779686

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: