یکشنبه 06 مرداد 1398 - 13:29:51

هایلایت تیره

رنگ و مش کار حرفه ای در شمال تهران

بهترین آرایشگاه کاربامواد الهیه

هایلایت تیره

اگر مایلید تا موهایتان را تیره کنید سایت آرایشگری به شما پیشنهاد می دهد که بجای تیره یکدست از هایلایت برروی آن استفاده کنید و ترکیبات زیر می تواند زیبایی بی نظیری به موهایتان بدهد :

80 میل از رنگ دودی شماره 6
30 میل از رنگ زیتونی شماره 6
30 میل از رنگ طبیعی شماره 5
واریاسیون نقره 15 سانت
واریاسیون دودی 5 سانت
اکسیدان شماره 1
برای هایلایت روی این زمینه مو باید آن بخش موهایتان را که می خواهید هایلایت نایید دکلره کرده و درجه روشنی آن را به 8 برسانید.

30 میل ار رنگ شکلاتی متوبط
70 میل از رنگ دودی شماره 8
2 سانت از واریاسیون نقره ای
اکسیدان شماره 1

 

آموزش فوق تخصصی رنگ و مش


گاهی اوقات یک رنگ ومش ساده باعث تغییر چهره شده و به زیبایی آن می افزاید. اما رنگ کردن موها نیاز به تخصص دارد و بدون آموزش نمی توان رنگ موی مناسبی انجام داد. برای اینکه تکنیک های رنگ مو را بخوبی یاد بگرید، کافیست در یک آموزشگاه رنگ مو و زیر نظر یک مدرس باتجربه کاربامواد تمام نکات لازم را آموزش ببینید.

اگر به دنبال یک آرایشگاه و آموزشگاه رنگ و مش خوب در منطقه الهیه هستید سالن زیبایی رمیسا با مدیریت خانم رمیسا میرزایی  گزینه مناسبی میباشد. خانم رمیسا میرزایی متخصص و کارشناس رنگ و مش و همچنین احیاء مو، دوره دیده در کشورهای دبی، ترکیه و ایران هستند. ایشان در بیش از 20 لاین احیاء و دو لاین منحصر به فرد نسل جدید پروتئین تراپی و فیلر کلاژن در منطقه الهیه مشغول به فعالیت هستند.


 آرایشگاه تخصصی رنگ مو در شمال تهران


جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس کاربامواد و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

09354779686

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: