سه شنبه 25 آذر 1399 - 13:29:52

بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران

 

 

معرفی بهترین مدرس رنگ و مش شمال تهران

آموزش و خدمات رنگ مو و کار با مواد

 

بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران

 

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

مش فویلی در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران

آموزش و خدمات رنگساژ مو در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران

روشن کردن موها بدون دکلره در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران

آموزش و خدمات آمبره در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران

آموزش و خدمات آمبره انجل در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران

آموزش و خدمات بالیاژ در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران

انتخاب رنگ و مش مناسب در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران

معرفی بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران

 

 

 

انتخاب یک رنگ مو مناسب و انجام آن نزد رنگ و مش کار حرفه ای می تواند جلوه چهره ما را از این رو به آن رو کند. به طور کلی موها نقش بسزایی در زیباتر نشان دادن چهره دارند و باید در سلامت و زیبایی آن دقت بسیاری به خرج دهیم. استفاده از رنگ موهای نامرغوب و انجام رنگ و مش نزد افراد غیر حرفه ای می تواند به موها آسیب بزند و باعث وز و شکننده شدن موها شود. در ادامه این آیتم از سایت رژلب قصد داریم بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت موهایتان را رنگ و مش کنید و از زیباتر شدن آن لذت ببرید.


مش فویلی در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران


یکی از پرکاربردترین تکنیک های رنگ مو پیچیدن مو در فویل است. آموزش صحیح این متد به شما کمک می کند در بسیاری از متدهای رنگ مو مانند هایلایت، آمبره، بالیاژ و ... بسیار حرفه ای عمل کنید و نتیجه بسیار خوبی نیز دریافت نمایید. دو روش برای پیچیدن مو در فویل وجود دارد که در ادامه آن ها را آموزش خواهیم داد.

روش اول پیچیدن مو در فویل به این شکل است که ابتدا موها را به یک لایه نازک تقسیم بندی کنیم. سپس لایه دسته بندی شده را با شانه پوش می دهیم. فویل را زیر لایه پوش داده شده قرار می دهیم و موادگذاری می کنیم. این تکنیک بسیار رایج است و اکثر رنگ و مش کارها از آن استفاده می کنند. روش دوم پیچیدن مو در فویل به این صورت است که موهای را تقسیم بندی کرده و لایه بالایی آن را کمی پوش می دهیم. سپس مقداری مواد روی این لایه قرار می دهیم و خوب ماساژ می دهیم. پس از موادگذاری و فید کامل موها رو به سمت بالا، فویل را زیر همین لایه قرار داده و فیکس می کنیم. برای موهای ضخیم یا موهایی که بسیار خشک هستند و جذب مواد در آنها بالا است، می توان از این تکنیک به کار برد. در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران می توانید آموزش نحوه صحیح فویل پیچیدن را ببینید.

 

آموزش و خدمات رنگساژ مو در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران


برای انجام رنگساژ مو، ابتدا باید موها را به پایه روشن دکلره برسانیم که پایه های 8، 9 و 10 بهترین گزینه برای این کار هستند. استفاده از روش رنگساژ مو باعث می شود آسیب های احتمالی مانند خشکی و وز شدن مو و همچنین موخوره مو به حداقل برسد. برای رنگساژ کردن مو کافیست مقدار نصف تیوپ از رنگ موی دلخواه خود را با نصف میزان اکسیدان مناسب و مقداری آب ترکیب کنید. مواد شما باید از غلظت کمی برخوردار باشد؛ در واقع نه خیلی شل باشد و نه خیلی سفت. پس از این که مواد را آماده کردید، آن را روی موهای مرطوب ماساژ دهید. کل مو را آغشته به مواد رنگساژ کنید و بگذارید حدود 20 تا 40 دقیقه بماند و خوب رنگ باز کند. سپس موها را آبکشی کنید و با یک شامپوی مناسب شستشو دهید. معمولا رنگساژ از ماندگاری بالایی برخوردار است و دوام رنگ مو را افزایش می دهد. برای زیبایی کار می توانید در نهایت موها را براشینگ کنید. زیباترین رنگ و مش ها و همچنین رنگساژهای مو را می توانید در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران تجربه کنید.

 

بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران

 


روشن کردن موها بدون دکلره در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران


استفاده بیش از حد از دکلره باعث می شود موها به مرور زمان آسیب بسیاری ببینند و نرم و شکننده شوند. برای این که همیشه از دکلره برای روشن کردن موها استفاده نکنیم، راهکارهای فراوانی وجود دارد. از جمله روش های رایج روشن کردن مو بدون استفاده از دکلره می توان به دکو کرم و رنگ سه صفر اشاره کرد. دکوکرم مملو از روغن های مفید و قوی است که مو را در برابر آسیب ها محافظت کرده و منجر به افزایش استقامت آن می شود. با کمک رنگ های سه صفر نیز می توان موها را حدود 6 الی 7 درجه روشن تر کرد. البته در صورتی که جنس موها ضخیم باشد یا قبلا از رنگ مو تیره استفاده کرده باشیم، نهایتا 3 الی 5 شماره موها روشن تر خواهد شد.

در صورتی که تمایل داشته باشید موها را به پایه خیلی روشن برسانید و از رنگ موهای عسلی، کاراملی و شامپاینی استفاده کنید، رنگ موهای سه صفر بهترین گزینه هستند. رنگ های سه صفر را می توان با اکسیدان 9 یا 12 درصد ترکیب کرد تا درجه رنگ مو به ترتیب روشن و روشن تر شود. تکرار استفاده از دکوکرم یا رنگ سه صفر باعث می شود به مرور به رنگ مو روشن یا حتی پایه دکلره مو دست پیدا کنید.
اولین نکته ای که باید در مورد روشن کردن مو بدون دکلره بدانید، استفاده از رنگ های سری سرد است. معمولا رنگ های خانواده خاکستری، زیتونی و دودی بهترین گزینه برای روشن کردن مو بدون نیاز به دکلره هستند. نکته بعدی، استفاده از اکسیدان شماره 2 و 3 است. در حالت عادی معمولا مواد رنگ مو بین 30 تا 40 دقیقه روی موها می مانند. برای روشن کردن مو بدون دکلره شما می توانید این زمان را به یک ساعت افزایش دهید.
برخی رنگ موها جدیدا به کاتالوگ رنگ مو اضافه شده اند که بدون نیاز به دکلره می توانند موها را تا پایه 8 دکلره روشن کنند. به این رنگ موها اصطلاحا رنگ مو سه صفر نیز گفته می شود. یکی دیگر از بهترین مواد جهت روشن کردن مو بدون دکلره، دکوکرم است. این محصول نیز نیاز شما به مصرف دکلره و آسیب های ناشی از آن را برطرف می کند. اگر تمایلی به استفاده از مواد دکلره برای روشن تر شدن موهایتان ندارید، بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران راهکارهای بسیار مفیدی را به شما پیشنهاد خواهد داد.

 

آموزش و خدمات آمبره در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران


تقسیم بندی موها در روش آمبره بسیار حائز اهمیت است. ابتدا موها را از پشت به صورت مایل به دو قسمت تقسیم بندی می کنیم. اگر قصد داشتید از فویل استفاده کنید، می توانید پوش ریشه بدهید. به این صورت که لایه نازکی از موها را به صورت مایل در دست گرفته و شانه را چند بار حرکت می دهیم تا نیمی از لایه مو پوش داده شود. موادگذاری را انجام داده و از تخته به همراه فویل برای فیکس کرده و موادگذاری استفاده می کنیم.
در روش دیگر آمبره که انجل نام دارد، می توان از فویل یا سوییت مش استفاده نکرد. در این روش نیازی به پوش دادن موها نیست. مواد شما باید حالت سفت داشته باشد تا نشت پیدا نکنید. موادگذاری آمبره انجل را از پایین به سمت بالا انجام می دهیم. باید موها را در دست پخش و مواد را روی آن به خوبی فید کرد. از تکنیک پرتابی برای کناره های لایه مو استفاده می کنیم و آن را رو به سمت بالا انجام می دهیم.
در تکنیک آمبره، زاویه دست ها باید صفر درجه باشد. فید کردن موها در لایه های کنار هم باید به طور قرینه انجام شود تا نتیجه بهتری حاصل شود. لایه های بعدی را نیز به همین ترتیب جدا کرده و موادگذاری انجام می دهیم. توجه داشته باشید که موادگذاری اصلی در پایین مو انجام می شود و باید به طور کامل صورت بگیرد. قسمت های کناری لایه مو را نیز به صورت پرتابی موادگذاری می کنیم.
متد آمبره یا بالیاژ که از فویل یا سوییت مش استفاده نمی شود، اصطلاحا مش در هوای آزاد گفته می شود. در این سبک رنگ و مش، موها به پایه دکلره نمی رسد. اگر موها به رنگ نچرال باشد، خیلی راحت می توان از انواع رنگ موها با پایه 6، 7 و 8 استفاده کرد. اما اگر قبلا از رنگ تیره روی موها استفاده شده باشد، حتما باید از دکلره برای به پایه رساندن موها استفاده کنیم. زیباترین و جدیدترین روش های آمبره مو را می توانید در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران تجربه کنید.

 

آموزش و خدمات آمبره انجل در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران


تقسیم بندی موها در روش آمبره انجل بسیار حائز اهمیت است. ابتدا موها را از پشت به صورت مایل به دو قسمت تقسیم بندی می کنیم. اگر قصد داشتید تنها از متد آمبره استفاده کنید باید از فویل استفاده کنید و می توانید پوش ریشه بدهید. به این صورت که لایه نازکی از موها را به صورت مایل در دست گرفته و شانه را چند بار حرکت می دهیم تا نیمی از لایه مو پوش داده شود. موادگذاری را انجام داده و از تخته به همراه فویل برای فیکس کرده و موادگذاری استفاده می کنیم.
در این متد آمبره که انجل نام دارد، می توان از فویل یا سوییت مش استفاده نکرد. در این روش نیازی به پوش دادن موها نیست. مواد شما باید حالت سفت داشته باشد تا نشت پیدا نکنید. موادگذاری آمبره انجل را از پایین به سمت بالا انجام می دهیم. باید موها را در دست پخش و مواد را روی آن به خوبی فید کرد. از تکنیک پرتابی برای کناره های لایه مو استفاده می کنیم و آن را رو به سمت بالا انجام می دهیم. آمبره انجل یکی از زیباترین و جدیدترین روش های رنگ و مش است که بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران برای شما انجام می دهد.

 

بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران

 


آموزش و خدمات بالیاژ در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران


در تقسیم بندی بالیاژ به سبک ایرتاچ، ابتدا قسمت پشت مو را به دو قسمت دسته می کنیم. دقت داشته باشید که هر دو قسمت تقسیم شده باید به صورت مایل باشند. سپس حرارت ملایم سشوار را روی قسمت های جدا کرده قرار می دهیم تا خرده های مو در قسمت پایین قرار بگیرد و مابقی موها را در زاویه صفر درجه داخل فویل یا سوییت مش می پیچیم.
در این روش باید موادگذاری را از قسمت میانی مو رو به پایین انجام دهیم. پس از اینکه تمام نواحی پایین مو آغشته به مواد شد، قلمو را برخلاف رویش موها و به صورت پرتابی روی نواحی بالای مو می کشیم تا خوب فید شود و هیچ خطوطی باقی نماند. بهتر است این کار را خیلی با نظم خاصی انجام ندهید تا بلیاژ حالت طبیعی تری داشته باشد. نحوه فید کردن مواد روی مو بسیار حائز اهمیت است و حتما برای قسمت بالای مو باید قلمو را برعکس و پرتابی روی موها بکشیم. بالیاژ نیز یکی دیگر از سبک های نوین و زیبا در رنگ و مش است که با مراجعه به بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران از خدمات آن بهره مند می شوید.

 

انتخاب رنگ و مش مناسب در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران


برای انتخاب رنگ مو مناسب با چهره خود، تنها به رنگ روی جعبه محصول دقت نکنید. این رنگ ها معمولا اغراق آمیز بوده و قطعا با رنگی که شما بعد از گذاشتن مواجه می شوید، تفاوت های بسیاری دارد. توصیه ما به شما این است که ویژگی های روی بسته را به دقت بخوانید و سپس آن ها را با خصوصیات خود وفق دهید. احتمالا می پرسید چگونه می توان خصوصیات رنگ مو را با ویژگی های خود هماهنگ کرد؟ رنگ پوست در دو دسته سرد و گرم قرار می گیرد و دانستن آن های برای انتخاب رنگ مویی که به چهره بیاید، از اهمیت بالایی برخوردار است. روش تشخیص گرم یا سرد بودن رنگ پوست بدین صورت است که اگر پوست تان طلایی، زیتونی یا تیره است و چشمانی تیره دارید، پس رنگ پوست تان گرم است. اگر رنگ پوست تان روشن و چشمانی به رنگ سبز یا آبی دارید، در دسته افراد دارای رنگ پوست سرد قرار می گیرید.

اگر ته مایه رنگ پوست تان گرم است، می توانید از رنگ مو دارای تناژ طلایی مانند کاراملی استفاده کنید. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ تیره و مشکی چندان مورد پسند نیست؛ به دلیل آن که صورت را محو کرده و حالت جذابی به آن نمی دهند. اگر هم قصد انتخاب رنگ مو طلایی را دارید، دقت کنید که خیلی روشن نباشد تا رنگ موی تان نارنجی نشود.
اگر رنگ پوست تان سرد است، می توانید از رنگ مو بلوند خاکستری و قهوه ای روشن استفاده کنید. دقت کنید که رنگ های طلایی، طلایی مایل به قرمز و مسی، سرخی پوست را بیشتر جلوه داده و برای شما مناسب نیستند. بهترین مشاوره رنگ و مش و تناسب رنگ مو با اجزای چهره را می توانید در بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران دریافت نمایید.


معرفی بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران


خانم رمیسا میرزایی از جمله بهترین متخصصان و مدرسان رنگ و مش در شمال تهران هستند. ایشان بیش از 8 ساب سابقه کاری مفید در حوزه رنگ مو و کار با مواد دارند و دوره های آموزشی خود را در داخل و خارج از ایران گذرانده اند. خانم میرزایی دوره های آموزشی خود را نزد اساتید به نام همچون استاد منیر، استاد عابد و ... گذرانده اند. ایشان هر ماهه دوره های آموزشی و ورکشاپ های رنگ و مش و کار با مواد را برگزار می کنند.

دوره های آموزشی کلاس های رنگ و مش خانم میرزایی به صورت خصوصی و نیمه خصوصی تشکیل می شوند. هنرجویان پس از شرکت در دوره های آموزشی و کار روی مدل زنده می توانند مدرک دریافت کنند و در بهترین مراکز رنگ و مش در سراسر کشور مشغول به کار شوند.
جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز رنگ مو و کار با مواد شمال تهران می توانید با شماره تلفن زیرنویس شده تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: