سه شنبه 01 مرداد 1398 - 22:14:58

رنگ مو

مرکز تخصصی رنگ و مش شمال تهران,

مدرس حرفه ای خانم رمیسا میرزایی

 

اصول صحیح رنگ کردن مو 


اگر رنگ طبیعی موهای شما تیره است، نشان دادن رنگ از طریق آن کمی دشوار خواهد بود. می توانید به دنبال سایه های رنگی تیره تر باشید اما رنگ ممکن است آنگونه که می خواهید خود را نشان ندهد.

• سایه های روشن تر نیز می توانند بر روی نتیجه کار اثر بگذارند. به عنوان مثال اگر بلوند مایل به زرد دارید و به دنبال سایه قرمز هستید، ممکن است رنگ موهایتان نارنجی شود. اگر به دنبال رنگ آبی باشید ممکن است در نهایت موهای سبزی داشته باشید.

• موهای سفید یا خاکستری نیز می توانند رنگ را روشن تر از مقدار واقعی اش نشان دهند. به عنوان مثال سایه آبی-سیاه ممکن است به رنگ آبی روشن در آید.

• برای جلوگیری از این مشکلات، بهتر است روی رشته ای از موهای خود رنگ را تست کنید و ببینید در نهایت چه رنگی خواهید داشت.
. رنگی را انتخاب کنید که برایتان مناسب است:
یکی از توصیه های رایج هنگام رنگ کردن مو این است که هرگز دو سایه روشن تر یا تیره تر از رنگ طبیعی موهای خود انتخاب نکنید. بهترین کار این است که با سایه روشن تر کار خود را آغاز کنید. می توانید در صورت نیاز موها را تیره تر کنید.

 
 
آموزش فوق تخصصی رنگ و مش


گاهی اوقات یک رنگ ومش ساده باعث تغییر چهره شده و به زیبایی آن می افزاید. اما رنگ کردن موها نیاز به تخصص دارد و بدون آموزش نمی توان رنگ موی مناسبی انجام داد. برای اینکه تکنیک های رنگ مو را بخوبی یاد بگرید، کافیست در یک آموزشگاه رنگ مو و زیر نظر یک مدرس باتجربه کاربامواد تمام نکات لازم را آموزش ببینید.

اگر به دنبال یک آرایشگاه و آموزشگاه رنگ و مش خوب در منطقه الهیه هستید سالن زیبایی رمیسا با مدیریت خانم رمیسا میرزایی  گزینه مناسبی میباشد. خانم رمیسا میرزایی متخصص و کارشناس رنگ و مش و همچنین احیاء مو، دوره دیده در کشورهای دبی، ترکیه و ایران هستند. ایشان در بیش از 20 لاین احیاء و دو لاین منحصر به فرد نسل جدید پروتئین تراپی و فیلر کلاژن در منطقه الهیه مشغول به فعالیت هستند.


 آرایشگاه تخصصی رنگ مو در شمال تهران


جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس کاربامواد و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

09354779686

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: