سه شنبه 01 مرداد 1398 - 22:32:18

احیاء مو

احیاء مو توسط کارشناس حرفه ای خانم رمیسا میرزایی 

بهترین آرایشگاه برای رنگ و مش الهیه

 

 

 

نکاتی که باید قبل از کراتین کردن مو بدانید
 

کراتین کردن مو که از چند سال پیش رایج شد، طرفداران زیادی پیدا کرد. اما برای مدتی محبوبیت آن رو به کاهش گذاشت چرا که افراد به مواد شیمیایی موجود در ساختار آن آگاه شدند و نگران تبعات آن بودند. اما این روزها، با وجود محصولاتی با کیفیت‌تر کراتین کردن مو مجدداً محبوبیت یافته است.
آیا کراتین بی‌خطر است؟
اگر این کار توسط متخصصان انجام شود ضرری برای مو ندارد، اما باید بدانید هیچ نوع کراتین موجود در بازار کاملاً طبیعی و فاقد مواد شیمیایی نیست.

چه افرادی می‌توانند کراتین انجام دهند؟
افرادی که موهای کلفت، فر و وز دارند و می‌خواهند حجم مو‌ها کم شده، از وز و فر بودن آن بکاهند و زمان سشوار کشیدن موها نیز کمتر شود می‌توانند موهایشان را کراتین کنند.

چه کسانی نباید کراتین انجام دهند؟
افرادی که موهای شدیداً آسیب دیده دارند، خانم‌های باردار و افرادی که به فرآیندها و محصولات شیمیایی مثل رنگ مو حساسیت دارند باید از این کار بپرهیزند.

 

 

آموزش فوق تخصصی رنگ و مش


گاهی اوقات یک رنگ ومش ساده باعث تغییر چهره شده و به زیبایی آن می افزاید. اما رنگ کردن موها نیاز به تخصص دارد و بدون آموزش نمی توان رنگ موی مناسبی انجام داد. برای اینکه تکنیک های رنگ مو را بخوبی یاد بگرید، کافیست در یک آموزشگاه رنگ مو و زیر نظر یک مدرس باتجربه کاربامواد تمام نکات لازم را آموزش ببینید.

اگر به دنبال یک آرایشگاه و آموزشگاه رنگ و مش خوب در منطقه الهیه هستید سالن زیبایی رمیسا با مدیریت خانم رمیسا میرزایی  گزینه مناسبی میباشد. خانم رمیسا میرزایی متخصص و کارشناس رنگ و مش و همچنین احیاء مو، دوره دیده در کشورهای دبی، ترکیه و ایران هستند. ایشان در بیش از 20 لاین احیاء و دو لاین منحصر به فرد نسل جدید پروتئین تراپی و فیلر کلاژن در منطقه الهیه مشغول به فعالیت هستند.


 آرایشگاه تخصصی رنگ مو در شمال تهران


جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس کاربامواد و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

09354779686

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: