شنبه 01 تیر 1398 - 14:01:46

فرکردن مو

فر دائم مو

آرایشگاه خوب برای فر دائم غرب تهران

آموزش فر کردن مو

 

فر کردن مو معمولا با چند مرحله ساده انجام می شود. هر چند که این مراحل در ظاهر ساده و فاقد پیچیدگی به شمار می آیند اما اگر توسط یک آرایشگر حرفه ای انجام نشود می توانند در ساقه موها ایجاد صدمه و آسیب نمایند. خشکی یا زبری موها، شکنندگی یا وز شدگی موها، کم آبی و… از آثار مخرب این روش دائم به شمار می آیند. با توجه به وجود انواع مختلف مواد فر کننده موها، و تشخیص اینکه کدام ماده برای کدام جنس مو مناسب است این روش ها با یکدیگر دارای تفاوت هایی می باشند اما معمولا تمامی روش ها در طی 4 مرحله انجام می شوند:

♦ مرحله اول: شامپو و خشک کردن موهاست که پس از این مرحله باید از یک محصول پروتئینه قوی برای موها استفاده نمود. جهت انجام صحیح این مرحله در ابتدا موها را با شانه دندانه درشت شانه کرده تا از بدون گره بودن موها اطمینان حاصل نمائیم. سپس موها را شامپو کرده و از محصول پروتئینه که جزئی اصلی در پکیج فر دائم مو به شمار می آید، استفاده نمائیم. نهایتا باید موها را خشک نموده و مجددا بدون اینکه موها را بکشیم شانه کرده و مرتب کنیم.

♦ مرحله دوم: انتخاب بیگودی های مخصوص فر دائم مو است که بر طبق سلیقه و دلخواه متقاضی مبنی بر فر درشت یا ریز باید انتخاب شود. سپس بیگودی ها را در یک نظم و ترتیب صحیح بر روی موها نصب می نمائیم.

♦ مرحله سوم: حال نوبت به استفاده از محلول فر دائم مو می رسد که باید حتما توسط کارشناس زیبایی و با در نظر قرار دادن نوع و جنس موهای شخص انتخاب شود. این محلول باید به وسیله اسفنج مخصوص بر روی موهایی که به دور بیگودی پیچیده شده اند مالیده شود. سپس برای مدت زمانی معین که معمولا بر روی بسته بندی مواد فر دائم مو ذکر شده است، مکث می کنیم.

♦ مرحله چهارم: شستشوی مو و استفاده از محلول خنثی کننده است که جهت خنثی کردن اثر مواد شیمیایی فر دائم مو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به یاد داشته باشید که هیچگاه نباید از کاندیشنر یا محصولات مشابه برای ویتامینه اولیه استفاده نمود. از طرفی از کشیدن موها نیز در طی فرایند فر دائم مو باید پرهیز نمائیم. بدین ترتیب می توان امیدوار بود که فر هایی براق، منظم و فوق العاده جذاب در موها پدید خواهند آمد. به همین دلیل این تکنیک از لوکس ترین تکنیک های قدیمی در دنیای آرایش و زیبایی به شمار می آمد.

 

آرایشگاه خوب برای فر کردن مو در سعادت آباد

اگر به دنبال  آرایشگاه خوب برای فر کردن مو هستید،  خانم ماریا شیرزادفر مدرس و کارشناس فر دائم، کوتاهی مو و کوپ های ژورنالی، کاربامواد، اکستنشن و کراتین مو،  با بیش از 20سال سابقه مفید در زمینه  موآرایی در غرب تهران را به شما معرفی میکنیم.
آموزش و خدمات انواع رنگ و لایت کار با سایبرها، المنت و انواع تراپی ها،  شامپو استرایت، بوتاکس مو و انواع فر ها، انواع کوتاهی های ژورنالی و اکستنشن بصورت تخصصی توسط خانم ماریا شیرزادفر انجام میشود.
 همچنین، کلیه موارد فوق با ضمانت، پشتیبانی و ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای میباشد.


شماره تماس خانم ماریا شیرزادفر 

دیدن نمونه کارهای بیشتر در اینستاگرام:
Mariah_shirzad

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: