جمعه 13 مهر 1397 - 10:24:40

بهترین مدل کوتاهی مو برای انواع موها

مدل کوتاهی موی فر

مدل کوتاهی موی پرپشت


 بهترین مدل کوتاهی مو برای انواع  موها

کوتاهی مو قدرت زیادی به ما میدهد، باعث بالا رفتن اعتماد به نفس میشود. قیچی، سبک های جدید روی موهای ما ایجاد میکند و باعث ایجاد استایل جدیدی در ما میشود. یکی از سختی های زندگی داشتن موهای فر است هیچکدام از ما دوست نداریم هنگام شانه زدن موها درد بکشیم. بنابراین در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، میخواهیم درباره ی بهترین مدل کوتاهی مو برای انواع موها صحبت کنیم.

 

 بهترین مدل کوتاهی موی پرپشت

بسیاری از افراد، از بدو تولد،  دارای موهای پرپشت و ضخیم هستند. داشتن موهای پرپشت باعث احساس سنگینی روی سر میشود و حتی اگر بعضی مواقع کوتاه نشود ممکن است حالت خیلی نامنظم و زشتی پیدا کند. هنگامی که موهای خود را کوتاه کنید، موهایتان به بهترین حالت نشان داده میشود . در بسیاری مواقع یک نوک گیری ساده در دیگر مدل موها ممکن است یک تغییر بزرگ به حساب بیاد اما در موهای پرپشت زیاد این تغییر نشان داده نمیشود. نوک گیری و کمی خالی کردن حجم موها باعث سبکی سر میشود اما اگر فکر میکنید این تنها مدل انتخابی برای شماست سخت در اشتباهید.

 

انواع مدل کوتاهی مو


 

بهترین مدل کوتاهی مو نازک و معمولی

یک مدل کوتاهی مو زیبا و حرفه ای میتواند کم پشت بودن موها و نازکی تارهای مو را مخفی کند. سعی کنید اندازه کوتاهی موهایتان تا روی شانه ها باشد، میتوان گفت این یک نوع ترفند کوتاهی مو به حساب می آید که موها را پرپشت و زیاد نشان دهد. سعی کنید مدل کوتاهی مو ها نامنظم و یا به اصطلاح وحشی باشد. هر چه شاخه های رویی مو درهم و نامنظم باشد مو پرپشت تر نشان داده میشود.

 

بهترین مدل کوتاهی موی فر

خانم هایی که موهای فر دارند در جریان این موضوع هستند که شاخه های مو دارای اندازه فر های نامنظم هستند و اگر به درستی کوتاه نشوند باعث نامنظمی موها میشوند. اما نگران نباشید در انتخاب مدل کوتاهی مو، برای موهای فر شما دچار محدودیت  نیستید، میتوانید از مدل کوتاه مو پیکسی که پشت و جلوی ان از بغل موها کوتاه تر است استفاده کنیم. شاید فکر کنید شاید این مدل کوتاهی مو مناسب نباشد ولی برای موهای موج دار یک گزینه عالی است. اما این نکته را در نظر داشته باشید که بلند بودن این نوع مو برای نشان دادن فر بودنش گزینه بهتری است.


حالا با دانستن نکات ساده در مورد بهترین مدل کوتاهی مو برای انواع موها، به راحتی میتوانید با توجه به نوع مو خود یک مدل کوتاهی مو بینظیر انجام دهید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: