چهارشنبه 19 تیر 1398 - 13:26:11

فواید ماسک صورت

ماسک صورت

مرکز مراقبت و زیبایی شقایق قنبری


 

فواید ماسک صورت

ماسک ها یک سیستم انتقالی هستند و بیماران معمولا این فرآورده ها را برای سفت کردن پوست، پاک کردن عمقی منافذ پوستی و مرطوب کردن پوست استفاده می کنند. بیشتر افراد برای کاربرد این فرآورده ها رغبت نشان می دهند چرا که در مدت زمان کوتاهی انواع متفاوتی از محصولات را بر روی صورت می گذارند و حس ماسک گذاشتن را دوست دارند ولی باید توضیح داد که منافع این فرآورده ها فقط تا زمانی است که بر روی پوست قرار دارند. بهتر است این محصولات هفته ای یکبار بر روی پوست بکار روند.

 

 

معرفی مرکز مراقبت پوست و زیبایی شقایق قنبری

 

سرکار خانم شقایق قنبری از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه های مراقبت زیبایی آغاز نمود و با توجه به رشته تحصیلی و سابقه کار در بیمارستان به عنوان سوپروایزر آموزشی توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی و ایمنی کار از ابتدا تا به امروز اولویت قرار داده شد. ایشان دارای گواهینامه بین المللی آمیا آلمان و مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای و نیز مدرک مربیگری فنی و حرفه ای میباشند. مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن شقایق قنبری به صورت کاملا حرفه ای به انجام خدمات و آموزش تکنیک های جدید و به روز در زمینه پوست و میکروپیگمنتیشن، پوست شناسی و چهره شناسی میپردازد.

با توجه به پرخطر بودن میکروپیگمنتیشن و کنتراندیکاسیونها نیاز مبرم به دانش پزشکی، استانداردهای بهداشتی و ایمنی، لوازم یکبار مصرف و تجهیزات ایمن با مجوز وزارت بهداشت وجود دارد. در مرکز فوق تخصصی میکروپیگمنتیشن شقایق قنبری تاتو ایمن با بالاترین استاندارد های بهداشت و کیفیت بین المللی تحت نظارت خانم قنبری با سالها تجربه در زمینه بهداشت و درمان انجام میشود.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: