دوشنبه 03 مهر 1402 - 15:12:25

ورکشاپ پوست

 

آکادمی آکنه یار کلاب با مدیریت دکتر جورقانیان :

 تخصصی‌ترین مرکز آموزش برای بیوتی تراپیست‌ها و ارائه دهندگان خدمات زیبایی در سالن ها

بر پایه علمی ترین دانش روز

 

مراقبت از پوست را از پزشک بیاموزید.

 

در دنیای  مراقبت از پوست و زیبایی، تخصص و آموزش معتبر اهمیت بی‌نظیری دارد. آکادمی آکنه یار کلاب  با مدیریت دکتر جورقانیان با تمرکز بر آموزش مهارت‌های  مراقبتی و درمانی به بیوتی‌تراپیست‌ها، به عنوان یکی از پیشروهای این حوزه  آموزش‌هایی کاربردی و تخصصی را ارائه می‌دهد. از  آموزش مراقبت‌های پوست و مو  و انواع روش‌های فیشیال‌ تخصصی تا  پکیج‌های آموزشی درمان آکنه و لک، تکنیک‌های جوانسازی، آموزش عملی و تئوری روش‌های انجام میکرونیدلینگ و پیلینگ شیمیایی. آکادمی دکتر جورقانیان محیطی برتر برای یادگیری و پیشرفت حرفه‌ای در زمینه پوست و زیبایی فراهم می‌کند.

 

مزایای آکادمی مراقبت از پوست و مو دکتر جورقانیان:

 

  • تخصصی‌ترین آموزش‌ها: ما به عنوان یک بستر آموزشی  تخصصی، در حال ارائه به‌روزترین و کامل‌ترین آموزش‌ها در زمینه مراقبت‌های پوستی و زیبایی هستیم. ارائه بیش از 30 سرفصل آموزشی عمومی و تخصصی با ارائه  تکنیک‌های مبتنی بر علم پزشکی تا روش‌های نوآورانه، تیم ما تضمین می‌کند که شما بهترین دانش و مهارت‌ها را در اختیار داشته باشید.

 

  • آموزش آنلاین و حضوری: ما ارائه دهنده آموزش‌هایی هستیم که گزینه‌های آموزش آنلاین و حضوری را به شما ارائه می‌دهیم. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا براساس شرایط و زمان خود، به بهره‌برداری از آموزش‌های ما بپردازید.همچنین پشتیبانی آموزشی در یک پیج اینستاگرامی تخصصی از دیگر مزایای این موسسه آموزشی می‌باشد.

 

  • گواهی معتبر صلاحیت شغلی: مشارکت در آموزش‌های ما به شما فرصت می‌دهد که گواهی حضور در دوره  را دریافت کنید. این گواهی شما را به عنوان یک بیوتی‌تراپیست مجهز به دانش و مهارت‌های لازم را نشان می دهد.

 

  • آموزش توسط پزشک و کارشناسان مجرب: تیم آموزشی ما از پزشک با تجربه و کارشناسان ارشد در زمینه مراقبت از پوست و مو تشکیل شده است. این ارتباط نزدیک با علم پزشکی، به شما اطمینان می‌دهد که در حین آموزش درک عمیق‌تری از فرآیندها و تکنیک‌ها داشته باشید و به صورت عملی از تجارب درمانی یک پزشک در این زمینه استفاده کنید.

 

  • آشنایی با محصولات مراقبتی پوست و مو:  در طی تمام  دوره‌های آموزشی، شما با محصولات مراقبتی پوست و مویی که می‌توانید در سالن‌های زیبایی( برند های کابین)  و محصولات و برندهای هوم کر که می توانید برای مراجعان تان تجویز کنید آشنا می‌شوید.

  • آموزش‌های سطح بندی شده برای کلیه سطوح: یکی از مزایای این موسسه ارائه وبینارها و دوره‌های آموزش جهت سطوح مختلف  ازمبتدی (افرادی که به تازگی مایل به حضور در این حوزه هستند) تا سطح متوسط و حتی سطح پیشرفته مربیان ارائه می‌شود.

 

 

آکادمی آکنه یار کلاب  تعهد دارد که شما را به بهترین نحو به سمت تبدیل شدن به یک اسکین تراپیست حرفه‌ای ماهر و توانمند در دنیای زیبایی هدایت کند. با آموزش‌هایی که توسط تیمی از کارشناسان و پزشک پوست و مربیان حرفه ایی  فنی حرفه‌ایی  مجرب ارائه می‌شوند، ما به شما ابزارها و دانش لازم را برای رشد و پیشرفت در این صنعت پویا ارائه می‌دهیم. اگر به دنبال یادگیری و تسلط بر مهارت‌های پوست و زیبایی هستید، آکادمی دکتر جورقانیان که بر اساس به‌روزترین دانش علمی بنا شده،  بهترین انتخاب برای شماست. با حضور در دوره‌های آموزشی آکادمی آکنه یار کلاب شما اعتماد به نفس ارائه خدمات مراقبتی حوزه پوست و مو را پیدا خواهید کرد.

 

 

معرفی دکتر پوریا جورقانیان:

دکتر جورقانیان دانش آموخته رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای 5 سال سابقه طبابت در پزشکی به‌ویژه پوست، مو و زیبایی می باشند. دکتر جورقانیان در دهه اخیر به‌صورت تخصصی به درمان آکنه و لک پرداختند و در سه سال اخیر با راه اندازی بخش ویزیت آنلاین،  موفق به درمان بیش از  12000 بیمار آکنه شدند. هم اکنون دکتر جورقانیان تجربیات خود را به بیان ساده با آموزش‌های مستمر در اختیار دو گروه اسکین تراپیست ها و پزشکان عمومی قرار می‌دهند. هم چنین روزانه به بیش از 20 بیمار با سرویس ویزیت آنلاین خدمت رسانی می‌کنند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد وبینارهای آموزشی (آنلاین و حضوری) با شماره 09029374720 در واتس اپ در تماس باشید.

 

 

 

آموزش دوره های پوست و مو و زیبایی ویژه بیوتی تراپیستها توسط" آقای دکتر جورقانیان"برای بهره مندی ازخدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: