دوشنبه 27 آبان 1398 - 16:01:12

معرفی بهترین آموزشگاه زیبایی در شریعتی

 

درمان چین و چروک و جوانسازی پوست با تکنیک میکرونیدلینگ

آموزشگاه آرایشگری خوب در شمال تهران

 

آموزشگاه آرایشگری مهرآریا

 


در سال های نه چندان دور، افراد جهت رفع یا پوشاندن نواقص پوست خود از تکنیک های گریم و آرایش صورت استفاده می کردند؛ امروزه اما درمان های بسیاری برای مشکلات پوستی وجود دارد که دائمی بوده و نیاز افراد به مصرف لوازم آرایشی را برطرف می کند. یکی از مشکلاتی که اکثر افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند، بروز چین و چروک و پیری زودرس پوست است. جدا از این که بهترین راهکار جهت پیشگیری از این عارضه، نوشیدن آب به میزان کافی و مصرف میوه و سبزیجات تازه است، خوشبختانه روش های پزشکی بسیاری برای درمان وجود دارد که میکرونیدلینگ یکی از آنها است.


میکرونیدلینگ موجب تحریک کلاژن سازی پوست شده و در ترمیم آسیب های ساختاری پوست و همچنین بازسازی بافت های آسیب دیده کمک شایانی می کند. هدف از انجام میکرونیدلینگ، بهبود ظاهر و عملکرد پوست است. در واقع طی انجام میکرونیدیلنگ پوست، یک دسته از سوزن های بسیاری ریز وارد پوست می شود که موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین توسط فیبروبلاست ها شده و پلاکت های خونی را چند برابر می کند. در نتیجه، از به وجود آمدن چین و چروک جلوگیری شده و تا حد قابل توجهی آن را درمان می نماید.


اگر برای انجام خدمات یا آموزش میکرونیدلینگ پوست به دنبال یک کلینیک مجرب هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما مرکز آموزش مهر آریا می باشد. آموزشگاه زیبایی مهر آریا به مدیریت خانم مهرناز آریان نژاد یکی از بهترین ها در منطقه شمال کشور است. در این مرکز کلیه دوره های مقدماتی و پیشرفته با جدیدترین تکنیک های روز دنیا در حال برگزاری هستند.

 

آموزشگاه آرایشگری خوب در شمال تهران شریعتی


البته در این مرکز تخصصی علاوه بر لاین پوست، سایر لاین های آرایش و زیبایی نیز خدمت رسانی و آموزش داده می شوند. آموزشگاه زیبایی مهر آریا با داشتن لایسنس های معتبر و مربی های بسیار حرفه ای، آماده ارائه آموزش در هر لاینی می باشد. شما می توانید با بهره مندی از تجارب مشاوران و مدرسان حرفه ای، دوره مناسب آموزش زیبایی خود را انتخاب نمایید. از جمله این لاین ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- آموزش آرایش و پیرایش مقدماتی
- آموزش کاتالوگ خوانی و ژورنال شناسی
- نحوه استفاده صحیح از قیچی، پیتاژ، ماشین اصلاح و موزر
- آموزش انواع کوپ از مبتدی تا ژورنالی
- آموزش آرایش و گریم تخصصی عروس
- انواع تکنیک های براشینگ و شینیون های باز، نیمه باز، حرارتی، تلفیقی و ...
- انواع اکستنشن مو و مژه
- آموزش کاشت و طراحی ناخن
- لیفت مژه و ابرو
- آموزش باف های فرانسوی، آفریقایی، کف سر و ...


شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات آموزشگاه زیبایی مهر آریا به مدیریت خانم مهرناز آریا نژاد، با شماره های درج شده در ذیل تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: