سه شنبه 11 تیر 1398 - 16:34:28

آموزش تاتو خط چشم، تاتو رژلب و هاشور ابرو

مراقبت های بعد از تاتو

معرفی یکی از بهترین پیگمنت آرتیست های تهران

 

مرکز آموزش تاتو 

 


متقارن سازی ابروها، بهبود ظاهر پلک ها، بهبود خط لب، تقویت مژه برای مژه های کم پشت، ایجاد خط چشم دائمی، مخفی کردن قسمت های بی مو در بیماران دارای جای زخم و ... از جمله مواردی هستند که تاتو به روش های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در آن ها کاربرد دارد. یکی از بیشترین کاربردهای تاتو به روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو است که امروزه طرفداران بسیاری در سراسر کشور دارد. طراحی و قرینه سازی ابرو با تکنیک های مختلف مانند هاشور ابرو، سایه ابرو و ... از جمله خدماتی است که می توان به وسیله متد تاتو انجام داد. البته تاتو خط چشم و تاتو رژلب نیز کاربردهای بسیاری دارند که در ادامه این مقاله به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.


تاتو ابرو به روش های نوین

 

- بهتر است ابتدا موهای اضافه ابروها را بردارید تا پس از تاتو جلوه بهتری داشته باشند. سپس پماد بی حسی را روی ابروها قرار می دهیم.
- معمولا بی حسی با یک پماد موضعی حدود چهل دقیقه طول می کشد . در طول این مدت می توان رنگ ها را به مشتری نشان داد و برای داشتن بهترین سایه و ظاهری مطلوب به گفتگو نشست.
- ده دقیقه قبل از اینکه ابروها کاملا اماده کار شود با استفاده از ابزارها ، ابروها را اندازه گرفته و شکل صورت، قرینه بودن و ویزگی های صورت و غیره را در نظر میگیریم.
- در این هنگام سوزن زنی را شروع کرده و به آرامی رنگ ها را از طریق خط های ایجاد شده روی پوست می گذاریم.  خط  کاملا سطحی است و رنگ در ان قرار می گیرد، حتی اگر کمی شخص اذیت شود، باز هم می توانیم کرم بی حس کننده بزنیم.
- در آخر خواب رنگ را اضافه می کنیم و به مدت پنج  دقیقه صبر می کنیم تا روی ابروها بماند و سپس آن قسمت را تمیز می کنیم.
- بعد از گذشت شش تا هفت هفته، یک جلسه را به ترمیم اختصاص می دهیم تا جاهایی که خوب رنگ نگرفته، پر شود.

 

تفاوت هاشور ابرو به روش میکروبیلدینگ با میکروپیگمنتیشن


میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ دو روش آرایش نیمه دائمی هستند که در ظاهر شباهت های بسیاری به هم دارند، در صورتی که تفاوت های جزئی نیز در آن ها مشاهده می شود. به عنوان مثال برای طراحی ابرو به متد میکروپیگمنتیشن از ابزار دیجیتالی استفاده می شود؛ این در حالی است که دستگاه مورد استفاده در روش میکروبلیدینگ، غیر الکتریکی بوده و به صورت دستی انجام می گیرد.
انجام تتو به روش میکروپیگمنتیشن در لایه های عمیق تری از پوست صورت می گیرد و مدت زمان بیشتری را نسبت به میکروبلیدینگ می طلبد. در میکروبلیدینگ از تیغ نازکی برای هاشور زدن استفاده می شود؛ در حالی که برای پیاده سازی میکروپیگمنتیشن، نیاز به ایجاد صدها نقطه تا زمان شکل گیری ابرو است.
میکروپیگمنتیشن هر دو تا پنج سال نیاز به ترمیم دارد؛ این مدت زمان در روش میکروبیلدینگ به شش ماه تا یک سال می رسد. میکروپیگمنتیشن به مراقبت های بیشتری نیاز دارد و هزینه آن از تتو به روش میکروبیلدینگ نیز بیشتر است.

 

مرکز تاتو ابرو، تاتو خط چشم و تاتو رژلب


تاتو رژلب چیست و چگونه انجام می شود؟


میکروپیگمنتیشن لب، تاتو رژلب یا هاشور لب، تکنیکی است که جهت قرینه سازی لب یا حجیم سازی آن بکار می رود. تاتو خط لب گاهی، برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب ها استفاده می شود. انجام این کار جذابیت ها و مزایای زیادی دارد. همچنین، تاتو خط لب روشی درمانی، برای رفع نقص افرادی است که به دلایل مادرزادی یا اکتسابی "خط لب" خویش را از دست داده اند. به طور مثال در افراد "لب شکری" پس از درمان نقص اصلی، می توان از تاتو کردن برای ترمیم "خط لب" بهره برد. واکنش هر پوست نسبت به رنگ تاتو لب متفاوت است و این تغییر رنگ نباید شما را نگران کند؛ زیرا بعد از مدتی لب ها، رنگ اصلی به کار گرفته شده را پیدا خواهد کرد.

توجه داشته باشید که تاتو لب به سه مرحله نیاز دارد تا به رنگ اصلی خود دست پیدا کند:

- رنگ اولیه خیلی پر رنگ است و 4 یا 5 روز که پوست لایه برداری شود، این رنگ به همین صورت باقی می ماند.
- پس از گذشت چند روز، رنگ اولیه لب ها کاملا محو شده و با استفاده از یک جلسه میکروپیگمنتیشن، بار دیگر لب ها را به رنگ دلخواه درمی آید.
- 3 تا 4 هفته پس از میکروپیگمنتیشن و تاتو لب، رنگ اصلی لب ها بازگشته و شکل زیبایی به خود می گیرد.
یک تاتوکار حرفه ای با توجه به پیگمنت های موجود در لب و رنگ مورد نظر شما با ترکیب رنگ های تاتو مختلف، می تواند رنگ مورد نظر را ایجاد کند. البته این موضوع که چه رنگی برای تاتو رژلب یا تاتو خط لب مناسب است، موضوعی کاملا سلیقه ای می باشد. برای انتخاب رنگ تاتو رژلب و خط لب بهتر است کاملا فکر شده و با مشورت تاتو کار خود تصمیم بگیرید.

 

مراقبت بعد از تاتو رژلب

 

تا 24 ساعت بعد از تاتو لب می توان از چای کیسه ای خنک شده برای کاهش التهاب و تورم آن استفاده کرد. برای این کار، ابتدا چای کیسه ای را به مدت 5 دقیقه در آب جوش قرار دهید. سپس آن را داخل آب یخ گذاشته تا خنک شود. پس از خنک شدن، چای کیسه ای را به مدت 10 دقیقه روی لب ها قرار دهید. برای سرعت بخشیدن به این کار می توانید، آن را در فریزر قرار داده و بار دیگر از آن استفاده کنید. در صورت وجود درد نیز، باید پروفن یا سایر مسکن ها را مصرف کنید.


تاتو خط چشم


به وسیله میکروپیگمنتیشن بن مژه می توان مژه ها را پر پشت تر نشان داد. همچنین می توان با توجه به سلیقه فرد، این خط بن مژه را تا خط چشم ادامه داد و یک زیبایی مطابق با سلیقه فرد را ایجاد نمود. میکروپیگمنتیشن بن مژه به کسانی پیشنهاد می‎شود که تمایلی به خط چشم واضح و قابل توجهی ندارند؛ اما در عین حال می خواهند به چشم‎های خود حالت داده و از بی رنگی مطلق خارج نمایند.
محدوه انجام بن مژه بسیار حساس است اما به دلیل این که روش فوق دارای درد و التهاب بسیار کمتری نسبت به تتو های سنتی دارد، در میان متقاضیان از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
پس از انجام میکروپیگمنتیشن بن مژه توصیه می ‎شود تا چند روز پلک ها شستشو داده نشود. بن مژه بسیار ظریف و نچرال بوده و باعث می شود چشمانی گیرا تر با مژگانی مشکی تر داشته باشید. علاوه بر این، برای بانوان شاغل و ورزشکاری که فرصت کافی برای آرایش ندارند نیز بسیاز مناسب می باشد. اگر تمایل به خط چشم واضح دارید نیز می توانید از تکنیک تاتو خط چشم استفاده کنید.
چنانچه به دنبال یک پیگمنت آرتیست حرفه ای هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما، سرکار خانم لیلا همت است. ایشان مدرس رسمی فنی و حرفه ای بوده و همچنین دارای مدرک رسمی پداگوژی عمومی هستند.از جمله دیگر تخصص های خانم لیلا همتمی توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- مدرک تخصصی گریم
- مدرک تخصصی آرایش دائم
- مدرک تخصصی پیرایشگر ابرو
- مدرک فنی و حرفه ای آرایش و پیرایش
- عضو رسمی آکادمی فیبروز روسیه

 

جهت شرکت در کلاس های سالن آموزش میکروپیگمنتیشن خانم لیلا همت یا بهره مندی از خدمات ایشان می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید:


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: