چهارشنبه 05 دی 1397 - 09:52:18

موهای سفیدم را چطور رنگ کنم؟

 

 

پوشش دهی موی سفید

موی سفید را چطور می‎توان رنگ کرد؟

 

موهای سفید را چگونه رنگ کنم؟

بسیاری از خانم‌ها و آقایان از سن سی سالگی به بعد، موهایشان شروع به سفید شدن می‎کند. در این شرایط، خیلی از شما شاید دوست داشته باشید که سفیدی موهای خود را با رنگ مو بپوشانید. این مقاله برای شما عزیزان، گردآوری شده است. با رژلب همراه باشید.

برای پوشاندن موهای سفید سر به خصوص در قسمت ریشه، یک سری از رنگ مو‎ها هستند که بهتر از رنگ‎های دیگر موهای سفید را می‌پوشانند. این رنگ موها با پوشش دهی قوی برای موهای سفید، با نام رنگ‎های خنثی شناخته می‎شوند. در راهنما و کاتالوگ رنگ مو، شما دو چیز را مشاهده می‌کنید:

یکی سطح رنگ مو و دیگری تناژ رنگ موها است. قسمت سطح هر رنگ، نشان دهنده‌ی روشنی و تیرگی رنگ مو می‌باشد و همچنین سطح رنگی، رنگ موها  در آمریکا به 10 سطح تقسیم می‎شود که روشنی و تیرگی آن، نسبت شماره رنگ مو را مشخص می‎کند. استفاده از رنگ‌های خنثی برای پوشاندن موهای تیره بهترین گزینه است، همچنین انتخاب این رنگ‎ها برای خانم‎هایی که موهای سفید دارند، امری رایج و طبیعی است. عموماً مو سفیدها نه از سر علاقه‎ی شخصی، بلکه از سر ناچاری موهای خود را رنگ می‎کنند.  رنگ کردن به رنگ روشن، مثل بلوند، قادر به پوشاندن موهای سفید نیست!!! برای استفاده از رنگ خنثی و پوشاندن موهای سفید بهتر است که از اکسیدان 1 یا 6%  با حجم 20 استفاده کنید که گزینه بسیار مناسبی برای پوشاندن تارهای سفید مو است. این اکسیدان می‎تواند به راحتی با رنگ‎های خنثی ترکیب شود.

 

رنگ کردن موی دو رنگ

 

 

 

رنگ کردن موهای سفید


اکسیدان‌هایی با حجم 30 و یا 40 اصلاً انتخاب خوبی برای پوشاندن موهای سفید نیستند و برای روشن کردن موها با دکلره و یا حتی بی دکلره استفاده می‎شوند. پس بهترین انتخاب، رنگ خنثی با اکسیدان 1 وحجم 20 است. همچنین استفاده از اکسیدانی با حجم 10 انتخاب مناسبی برای پوشاندن موهای سفید نیست و بیشتر برای موهایی که نمی‌خواهند، تغییر زیادی انجام دهند استفاده می‌شود. مثلاً رنگ‌های تیره، مثل مشکی یا قهوه‌ای. کوتیکول موهای سفید، نسبت به موهایی که هنوز سفید نشده‎اند از پایداری بیشتری برخوردار است.  به همین دلیل اکسیدان با حجم 10 برای جداسازی این کوتیکول‎ها و پوشانندگی آنها، گزینه‎ی مناسبی نیست. این اکسیدان برای موهای سفید، بسیار ضعیف عمل می‎کند و نتیجه‎ی دلخواه شما را در پی ندارد. استفاده از اکسیدان با حجم 10 فقط به لایه و یا پوست رویی سر نفوذ می‎کند؛ امّا استفاده از اکسیدان با حجم 20 به داخل پوست سر نفوذ کرده و رنگ موها را تغییر خواهد داد؛ چرا که شما می‌خواهید ساختار رنگ مو را از درون تغییر دهید. اکسیدان با حجم 20 ثابت و پایدار است و بهترین انتخاب برای انجام این کار است. پس در نتیجه اکسیدان با حجم 10، فقط موهای سفید را برای مدت کوتاهی محو می‎کند؛ اما آنها را نمی‎پوشاند. این اکسیدان بیشتر در لایه‎های بیرونی عمل می‎کند و نتیجه مناسبی برای رنگ‎های تیره دارد. برای ثابت ماندن رنگ مو و پوشاندن موهای سفید، حتماً باید رنگ مو به داخل پوست سر نفوذ کند تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: