دوشنبه 21 مرداد 1398 - 15:47:51

انواع رنگ مو

اموزش فوق تخصصی رنگ و مش

بهترین آموزشگاه آرایشگری صادقیه

 

 

چند توصیه مهم در رابطه با رنگ کردن مو

 

شستشوی یک رنگ و پاک کردن یک رنگ: این دو اصطلاح یکی نیستند. شستشوی رنگ در پایان عمل رنگ زدن انجام می شود تا رنگ هایی را که جذب مو نشده اند از روی پوست سر ما پاک کند. اما پاک کردن رنگ بردن رنگ مومی باشد و معمولا وقتی که می خواهیم رنگ روشن تری بگذاریم این عمل را روی مو انجام می دهیم.

اگر مو بعد از استفاده از یک پاک کننده مو قرمز شد: برای خنثی کردن تون گرم ناخواسته ای که در مو ایجاد شده می توانیم یک رنگ با تون یا زمینه خاکستری یا بنفش به آن اضافه کنیم.

وقتی که رنگ غالب مو سفید است (بیشتر مو سفید شده ): از جایی که سفید ترین موها را دارد شروع کنید . رنگی با یک درجه تیره از رنگ مورد نظر تان استفاده کنید. به خاطر نبود رنگ در تارهای مو رنگی که می گذارید روشن تر به نظر می رسد.

موی رنگ شده (موی زرد کمرنگ): رنگدانه های طلایی یا قرمز یا کم دارد یا اصلا ندارد. بیاد داشته باشید هایلایت ها از رنگ هایی با تون های گرم ایجاد می شوند.

مویی که سریعا در حال سفید شدن است: استفاده از رنگ های روشن تر رنگ مطلوب تری خواهد داد چرا که موهای سفیدی که دوباره رشد کرده و با موهای رنگ کرده مخلوط می شوند کمتر مشخص می شوند.

نرم کردن موی سفید: اگر موهای سفید شما خیلی زبر و مقاوم در برابر رنگ باشد شاید لازم باشد که قبل از رنگ کردن آنها را نرم کرد. به راهنمایی های سازندگان رنگها توجه کرده و همیشه قبل از گذاشتن رنگ موهایتان را خشک نمایید. رنگی که بر روی موی خیس یا مرطوب گذاشته شده باشد رقیق شده و نتیجه رنگ رضایت بخش نخواهد بود .

موهای سفید مقاوم حاشیه سر: اول این منطقه و این موها باید رنگ شوند و پس از اتمام رنگ کردن دوباره باید رنگ شوند. احتمالا یک تون تیره تر باید به این ناحیه و موهایش زده شود.

پوشاندن رگه های سفید طبیعی در موها: از یک تون تیره تر از رنگ طبیعی استفاده نمایید و مدت زمان رنگ کردن را هم افزایش دهید.

یک زمینه سبز بر موی سفید یا زرد کمرنگ: اضافه کردن مقدار کمی رنگ قرمز یا طلایی رنگ سبز را از بین خواهد برد.

نارنجی آتشین در موهایی که از قبل روشن شده اند: هنگامیکه رنگ موی شما به اندازه کافی تیره نباشد این رنگ در موهایتان ایجاد می شود. رنگ شما باید از درجه رنگ موی شما تیره تر و یا هم رنگ موی شما باشد.

 

بهترین آموزشگاه رنگ و مش غرب تهران


آموزش فوق تخصصی رنگ و مش با مدرک در بهترین آموزشگاه رنگ و مش غرب تهران

 

آموزش کاربر مواد (رنگ و مش )
 

آموزش انواع مش ها:

آموزش مش کلاهی

آموزش مش شانه ای

آموزش مش ببری

آموزش مش پلنگی

آموزش مش بارانی

آموزش مش گربه ای

آموزش مش رقص نور

آموزش هاف لایت

آموزش لایت رقص نور

آموزش سان لایت

آموزش لولایت

آموزش مش فویلی

آموزش مش مدادی

آموزش آمبره

آموزش  سامبره

آموزش  بالیاژ

آموزش صافی مو

آموزش  کراتینه و ژورنال خوانی

آموزش  انواع فر موی تخصصی

 

آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی با بالاترین آمارقبولی در آزمون بین المللی فنی و حرفه ای و اشتغالزایی برای بانوان عزیز، زیر نظر برترین مربیان غرب تهران، و همچنین امکان پرداخت شهریه یکجا و اقساط، همراه با مشاوره و پشتیبانی جهت جذب شدن به بازار کار و بالاترین کیفیت اموزشی و کمترین شهریه ثبت نام میکند


با ارائه جدیدترین تکنیکهای روز دنیا و همچنین ارائه مباحث اکادمیک ترکیب رنگ به روش فرمول نویسی و پیگمنت شناسی ماهیت تیوپ رنگ و معاینه اصولی مو و اصلاحیه رنگی با تکنیک علمی وشناخت فرمولاسیون رنگ همچنین انواع تکنیکهای امبره سامبره ژئو کهکشانی کالرملتینگ پوشینگ گلوسینگ انواع لایتها از جمله فورست لایت بیبی لایت چانک لایت دارک لایت سان لایت و ....
و مباحث تخصصی و قوانین سابدو نوترالایزر شانتاژ مردانساژ حمام رنگ و هزاران نکته دیگر
در خدمت شما عزیزان است تا بتوانید بهترین و تخصصی ترین دوره اموزشی را در مجموعه ما بگذرانید و خیلی سریع وارد بازار کار پر سود رنگ و مش شوید

کلاسهای فوق تخصصی رنگ ومش برای اولین بار اموزش فرمول نویسی رنگ و تمام تکنیکهای روز دنیا دو میلیون



 

آدرس آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی

 

فاصله اموزشگاه تا مترو صادقیه 4 دقیقه
مترو صادقیه خ ولیعصر نرسیده به تقاطع خ اعتمادیان شرقی ساختمان مهرگان پلاک 35 واحد8

پذیرش مدل رایگان

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پیج اینیستا اموزشگاه مراجعه فرمایید ghasr_maneli


تلفن آموزشگاه آرایشگری قصرمانلی

09192060937
02144953445

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: