چهارشنبه 02 مرداد 1398 - 12:53:20

گریم

آموزش آرایش حرفه ای صادقیه

 آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی

 

 

ابرو ها 


خیلی این روزها مد شده که دور ابرو کادر میکشن ولی من پیشنهاد میکنم که شما این کارو نکنید! سعی کنید زیبایی ابروی خودتون رو نگه دارید. توجه داشته باشید که وقتی ابروهایتان را بیش از حد آرایش میکنید در دراز مدت کم پشت میشن، اگر ابروهای کم پشت دارید این خود یک زیبایی برای خود داره و با ضخیم کردن غیر واقعی چهره شما کمی خشنتر به نظر خواهد آمد.

اگر میخواهید که ابروهای خود را تقویت کنید میتوانید از یک ریمل تقویت کننده و بی رنگ استفاده کنید و همچنین اگر شما خیلی دوست دارید که ابروهایتان پر به نظر بیاد یک مداد ابروی که هم رنگ و یا کمی تیره تر از ابروهایتان باشه رو انتخاب کنید و به صورت پراکنده هاشور بزنید، یک نکته خیلی مهم اینه که بهتره تاج ابروهاتون به حالت طبیعی باشه.

 

کلاس آموزش گریم میکاپ و آرایشگری با متد 2019

با شرکت در دوره های آموزشی گریم میکاپ و آرایشگری آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی شما ا برای فعالیت حرفه ای و پولساز در سالن های آرایشی و آرایشگاه های معتبر آماده خواهید شد.
میکاپ آرتیستی یک حرفه چند وجهی و تلفیقی از هنر و مهارت است که شما با شرکت در کلاس آموزش گریم میکاپ و آرایشگری آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی در این زمینه آموزش خواهید دید.

در اکثر دوره های آموزشی در زمینه گریم و آرایش به علت نبود دانش فنی و آکادمیک در این زمینه ، دوره توسط آرایشگران تجربی و با هدف انتقال تجارب برگزار می شود و تمام سرفصل ها توسط یک آرایشگر و با سلیقه شخصی تدریس می شود. اما کلاس آموزش گریم میکاپ و آرایشگری با متد 2019 ، آموزشگاه آرایشگری قصرمانلی براساس استاندارد بین المللی این رشته بصورت فوق تخصصی و با استفاده از مدرسین برتر گریم و میکاپ که علاوه بر تجربه اجرایی دارای سواد آکادمیک این رشته هستند، برگزار خواهد شد.


در آموزشگاه گریم و میکاپ قصرمانلی چه توانایی هایی به دست می آوریم؟

شما با شرکت در دوره های آموزشی گریم و میکاپ  در آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی  به راحتی میتوانید توانایی و مهارت کافی برای درآمدزایی و راه اندازی کسب کار در این زمینه را بدست آورید

بخشی از توانایی های شما در پایان این دوره به شرح زیر است:

توانایی تحلیل تکنیکی چهره خود ودیگران و کشف ایرادات بصری چهره
تونایی به کار گیری دقیق لوازم میکاپ برای رفع عیوب چهره از طریق کانتورینگ
استفاده  از تکنیک جدید هایلایت صورت(استروبینگ)
توانایی اجرای انواع سایه پشت چشم (کلاسیک،لایت،اسموکی،گلایمور و ….)
کار روی چشم و مژه و تلفیق مژه مصنوعی
ایجاد گودی و برجستگی در قسمت های مختلف صورت مانند  گونه ها چانه و …
تکنیک های زیبا سازی و آماده سازی پوست برای میکاپ
اجرای  مدل میکاپ کامل عروس

و ….

آموزشگاه آرایشگری  قصر مانلی تمام تلاش خودش رو طی سالها کرده که بتواند با آموزش های تکنیکی و علمی هنر آرایشگری رو به صورت یک دانش آکادمیک ارائه بده تا در پایان دوره ها هنرجویان بتونن بلافاصله وارد بازار کار شود و درگیر سنت های قدیمی که بر پایه صرفا تجربه بود قرار نگیرد

خوشحالیم که توانسته ایم شما عزیزان  را در راه رسیدن به خودکفایی و استقلال مالی کمک کنیم

 

 

با بالاترین آمارقبولی در آزمون بین المللی فنی و حرفه ای و اشتغالزایی برای بانوان عزیز، زیر نظر برترین مربیان غرب تهران، وامکان پرداخت شهریه یکجا و اقساط، همراه با مشاوره و پشتیبانی جهت جذب شدن به بازار کار و بالاترین کیفیت اموزشی و کمترین شهریه ثبت نام میکند

 

 

پذیرش مدل رایگان

دیدن نمونه کارهای بیشتر در اینستاگرام:

 ghasr_maneli




تلفن آموزشگاه آرایشگری قصرمانلی

09192060937
02144953445

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: