چهارشنبه 09 مرداد 1398 - 21:32:04

کوتاهی مو

آموزش صفر تا صد کوتاهی مو 

دوره های آموزش فوق تخصصی آرایشگری

 

 

 

نکات مهم درباره کوتاهی مو


مهم ترین سوال زنان در سالن های آرایش این است که آیا باید موی خود را بلند نگه دارند یا کوتاه کنند، ممکن است آرایشگر پیشنهادهایی براساس عوامل مختلفی بدهند اما تصمیم نهایی هنوز هم از طرف مشتری است. این مقاله نکات مختلفی را در هنگام تصمیم گیری برای مدل موی شما ارائه خواهد داد.

آیا باید موهایم را کوتاه کنم؟ صورت و نوع بدن خود را در نظر بگیرید، شکل صورت خود را بشناسید، که این اولین چیزی است که باید در هنگام فکر کردن به کوتاه کردن موهایتان در نظر بگیرید، زیرا بعضی مدل های مو فقط در شکل های خاصی از صورت خوب به نظر می رسد، انتخاب مدل موی مناسب نه تنها صورت شما را پنهان نمی کند، بلکه زیبایی طبیعی ای برای شما به ارمغان خواهد آورد، به تصویر زیر نگاه کنید تا بفهمید صورت شما چه شکلی است.

1. اگر چهره بیضی شکلی دارید

هر سبک مو متناسب با چهره شماست، شما می توانید هر مدل مویی بزنید ، می توانید یک مدل بلند تا استخوان ترقوه تان را امتحان کنید و سپس سعی کنید با موهای چتری تان کاری کنید تا صورتتان کوتاه تر به نظر برسد.

همچنین می توانید یک موی بلند فرفری را تا کمرتان داشته باشید، این نوع چهره ها معمولا می تواند هر نوع مویی را داشته باشند، یک کوتاهی زاویه دار انجام دهید که مکمل چانه شما باشد، چتری های صاف و یا موج دار نیز باعث جذابیت بیشتر شما خواهد شد.

2. اگر صورت گردی دارید

مدل موی کوتاه پیکسی را امتحان کنید، یک مدل پشت کوتاه می تواند گردی صورت شما را کم کند ، اگر یک مدل موی بلندتر می خواهید، یک مدل موی لایه لایه داشته باشید و موهایتان را موج دار کنید، اگر واقعاً طرفدار سبک های جدید هستید، سعی کنید آن را به سبک آشفته درست کنید و یا لایه های جلو موهای خود را بلندتر از پشت موهایتان کنید.

اگر هنوز به این فکر می کنید که " باید موهایم را کوتاه کنم یا خیر؟" پاسخ بله است، شما می توانید تعداد زیادی آرایش مو موجود را امتحان کنید که اکثرا برای فرم صورت شما مناسب هستند، از بلندی های یکنواخت و یکدست اجتناب کنید .

3. موهای کوتاه یا متوسط برای صورت های مربعی خوب به نظر می رسد

صورت های مربعی شکل خطوط فک و پیشانی مشخصی دارند، مدل موی کوتاه تا متوسط با امواج نرم مو می تواند به گردی صورت شما بیفزاید، موهای بلند با چتری می توانند به جلب توجه بیننده نسبت به صورت مربعی کمک کنند ، از کوتاهی های یک دست و مدل موییی با اندازه یکنواخت که فک زاویه ای شما را نمایان تر می کند، جلوگیری کنید.

4. اگر صورت قلبی شکلی دارید، پیشانی عریض و چانه باریک دارید

داشتن مو تا بلندی چانه یا مو هایی که از چانه شما کوتاه تر هستند برای صورت های قلبی شکل مناسبند، به همین دلیل بهتر است از مدل مو هایی استفاده کنید که تا کنار فک تان است، اگر می خواهید موهایتان پر به نظر برسد، بهتر است که مو های کنار گونه هایتان پرتر باشد و مو های روی سر تان را کم پشت تر کنید تا پیشانی تان کوتاه تر به نظر برسد.

5. بدنتان را بشناسید

با در نظر گرفتن نوع و شکل بدنتان همچنین می توانید مدل موی درستی را برای خودتان پیدا کنید:اگر یک بدن ورزشی دارید، هر مدل مویی برای شما خوب خواهد شد، اگر بدن پری دارید، از مدل مویی که باعث شود شما سنگین تر شوید، دوری کنید مانند موهای بلند و یا موهای صاف و یا یک مدل مو با حجم پر.

برای بدن های ریز اندام، موهای متوسط تا بلند می تواند خوب باشد.
برای بدن کوچک، از موی خیلی بلند اجتناب کنید، چون این باعث می شود که شما حتی کوچک تر و یا کوتاه تر به نظر برسید.


 

آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی


با بالاترین آمارقبولی در آزمون بین المللی فنی و حرفه ای و اشتغالزایی برای بانوان عزیز، زیر نظر برترین مربیان غرب تهران، وامکان پرداخت شهریه یکجا و اقساط، همراه با مشاوره و پشتیبانی جهت جذب شدن به بازار کار و بالاترین کیفیت اموزشی و کمترین شهریه ثبت نام میکند


 

آدرس آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی


فاصله اموزشگاه تا مترو صادقیه 4 دقیقه
مترو صادقیه خ ولیعصر نرسیده به تقاطع خ اعتمادیان شرقی ساختمان مهرگان پلاک 35 واحد8
پذیرش مدل رایگان




تلفن آموزشگاه آرایشگری قصرمانلی
09192060937
02144953445


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: