چهارشنبه 26 تیر 1398 - 10:32:59

معرفی میکروپیگمنتیشن - مهناز قهرمانی

هاشور ابرو

میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن ابرو

 

میکروپیگمنتیشن ابرو یک آرایش دائمی و یا میکروبلیدینگ است که به شما اجازه می دهد که ظاهر طبیعی ابروی کنید را بازسازی کنید، شکل و حجم آن را تنظیم کنید، ضخامت آن را اضافه کنید یا محلی که موهای آن ازدست‌رفته، کاملا بازسازی کنید. میکروپیگمنتیشن ابرو فرایند قرار دادن یک رنگدانه خاص در لایه سطح پوست -لایه بالایی درم- در عمق 0٫3-0٫5 میلی‌متر با یک سوزن نازک تخصصی است.

نتیجه‌ی این فرآیند، بسته به ویژگی‌های بدن فرد؛به طور متوسط یک یا دو سال باقی می‌ماند.

 

مراحل انجام میکروپیگمنتیشن:

 

مرحله 1: مراجعه به مشاور
مرحله 2: پرکردن اسناد لازم
مرحله 3: کشیدن طرح ابرو، مشورت و سازگاری با مراجعه‌کننده درباره‌ی طرح آن
مرحله 4: انتخاب رنگ مناسب با رنگ پوست و فرم صورت مراجعه‌کننده
مرحله 5: استفاده از بی‌حسی و انجام میکروپیگمنتیشن

مرحله 6: توصیه‌هایی برای مراقبت‌های لازم بعد از آن

 

آماده‌سازی برای انجام میکروپیگمنتیشن:

 

قبل از اقدام به میکروپیگمنتیشن ابرو، بهتر است که از کوتاه کردن و اصلاح ابروها خودداری کنید.
متخصص باید جهت رشد مو، ضخامت و رنگ ابرو شما را ببیند.10 روز قبل از انجام میکروپیگمنتیشن از مصرف آسپرین و داروهای ضد باکتری خودداری کنید.دو هفته قبل و بعد از آن، آنتی بیوتیک‌ها نباید مصرف شوند، در غیر این صورت بدن رنگدانه‌ها را رد می کند.10 روز قبل از انجام  میکروپیگمنتیشن از آفتاب گرفتن و برنزه شدن خودداری کنید.همچنین 24 ساعت قبل از عمل از مصرف الکل و نوشیدنی های تحریک کننده (قهوه، چای قوی، محصولات کافئین، کوکاکولا، پپسی، نوشیدنی های انرژی‌زا)، محصولات مراقبت از پوست، سرم رشد ابرو، غذای تند خودداری کنید؛ تمام این عوامل باعت کاهش غلظت خون می شود که می تواند منجر به ترشح لنفاوی، مشکلات تخصصی و عوارض در طی بهبودی شود.2 ساعت قبل از آن سیگار نکشید.

 

مراقبت‌های پس از میکروپیگمنتیشن

 

کیفیت نتیجه نهایی بعد از این روش 50 درصد بستگی به مراقبت های پس از درمان مناسب با کمک داروهای پیشنهادی و قوانین بهداشتی دارد.

لطفا توجه داشته باشید که تا 10 روز پس از انجام میکروپیگمنتیشن، زمانی که ابرو شروع به پوست پوست شدن می‌کند، توصیه نمی شود که اقدام به کار خاصی کنید و انجام هر گونه آرایش بر روی ابرو در طول این مدت ممنوع است؛ زیرا ابرو در مرحله‌ی بهبودی قرار دارد.

در پایان روز اول پس از عمل، پوسته‌های کوچک روی سطح پوست ایجاد می شود – برای کاهش شکل گیری آن، توصیه می شود به طور مرتب منطقه‌ی مورد نظر را با یک پنبه خیس شده در محلول کورسودیل ماساژ دهید.در هنگام شنا در استخر اجازه ندهید که این ابرو با آب برخورد شود (اگر مرطوب شد، با حوله تمیز کنید -مالش دهید-).موهای خود را بدون اینکه اجازه دهید با منطقه آسیب دیده تماس داشته باشد بشویید. سعی کنید حمام نروید و از دوش های طولانی جهت جلوگیری از ریختن رنگدانه ها از روی پوست اجتناب کنید. ( پوست را لمس نکنید، مالش ندهید، خراش ندهید، پوسته ها را نکَنید!)می‌توانید از داروهای توصیه شده توسط یک متخصص (بعد از شستن دست‌ها) استفاده کنید.تا زمانی که فرآیند بهبودی به پایان نرسیده است از محصولات مراقبت از پوست و آرایش در ابرو و اطراف محل آسیب‌دیده جلوگیری کنید.برای جلوگیری از محو شدن رنگدانه‌ها، که هنوز به طور کامل در پوست نفوذ نکرده است، منطقه تحت درمان را در برابر خورشید در سه هفته پس از این انجام آن قرار ندهید. برای محافظت در برابر نور خورشید از یک کرم ضدآفتاب با 30 SPF و عینک آفتابی استفاده کنید.

 

شرکت در کلاس های آموزشی میکروپیگمنتیشن چهره پردازان

 

شما میتوانید تمامی مراحل انجام میکروپیگمنتیشن را از مبتدی تا پیشرفته زیرنظر بهترین مدرس بین المللی این رشته سرکار خانم مهناز قهرمانی در آموزشگاه چهره پردازان  آموزش دیده و مدرک بین المللی دریافت کنید.

همچنین شما پس از گذراندن دوره ها با مهارتی که کسب میکنید میتوانید به سرعت جذب بازار کار شوید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات لازم با شماره های زیر تماس بگیرید.

09192615438

09192615439

telegram: mgha21

instagram: ghahremani.777

آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، کوچه شبنم یکم، ساختمان نیکو، طبقه سوم، واحد 11

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: