چهارشنبه 26 تیر 1398 - 15:26:50

آموزش پاکسازی پوست

 

پاکسازی پوست با کرم لایه بردار و اسکراب

معرفی بهترین مرکز زیبایی و خدمات پوستی

 

آموزش پاکسازی پوست در شمال تهران


پوست ما به طور معمول روزانه میلیاردها سلول را از دست می دهد. از دست رفتن سلول ها معمولا با پوسته ریزی طبیعی همراه است که می تواند ناشی از دلایلی همچون آفتاب سوختگی، پسوریازیس، خشکی پوست، بسته بودن منافذ پوست و ... پدید بیاید. پوسته ریزی صورت منجر به ناهمواری پوست شده و حالت طبیعی آن را از بین می برد. همچنین، موجب می شود آرایش به خوبی روی پوست ننشیند. برای برطرف کردن این مشکل، محصولات زیادی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به کرم لایه بردار، اسکراب، انواع ماسک های خانگی و ... اشاره کرد.
با کمک کرم لایه بردار می توان سلول های مرده سطح پوست را از بین برده و پوست شفاف و زیبایی را تجربه کنید. استفاده از کرم لایه بردار می تواند مزایایی همچون از بین بردن جوش سرسیاه، چین و چروک، باز کردن منافذ صورت، بازگرداندن رطوبت پوست و شادابی را به همراه داشته باشد.
این محصولات با ایجاد پوسته ریزی سطح پوست و نفوذ به لایه شاخی آن، اتصال بین سلول های مرده را شکسته و موجب ریزش سریع تر آن ها می شود. مصرف صحیح کرم های لایه بردار در جوانسازی پوست، روشن شدن آن و کاهش لکه های تیره بسیار موثر است. برای استفاده از کرم لایه بردار ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید تا تجربه بهتری از درمان داشته باشید.


کرم لایه بردار متناسب با پوست خشک


اگر دارای پوست خشک هستید، بهتر است با مشورت پزشک نسبت به خرید کرم لایه بردار اقدام کنید. چرا که لایه بردارها می توانند خشکی پوست شما را افزایش داده و مشکلات بیشتری را برایتان رقم بزنند. به طور کلی، کرم لایه بردار دارای AHA برای پوست خشک مناسب تر هستند؛ چرا که تنها سلول های مرده را از روی پوست برداشته و خشکی بیش از حد را به دنبال نخواهند داشت.


کرم لایه بردار متناسب با پوست مستعد آکنه

 

افراد دارای پوست مستعد آکنه بهتر است از کرم لایه بردار حاوی BHA استفاده کنند. اگر با خود فکر می کنید که پوست تان نیاز به درمان جدی دارد، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

 

مرکز پوست و زیبایی سالاری


کرم لایه بردار متناسب با پوست حساس


افراد دارای پوست حساس بهتر است بیش از دو بار در هفته از کرم لایه بردار استفاده نکنند. بهتر است از لایه بردارهای حاوی مواد اسیدی مانند اسید گلیکول استفاده نکنید. همچنین، توصیه ما به شما این است که پیش از خرید کرم لایه بردار حتما مقداری از آن را روی قسمت کوچکی از پوست تست کنید تا از عدم حساسیت اطمینان حاصل کنید. بهتر است از انواع اسکراب ها و لایه بردارهای مناسب برای پوستحساس استفاده کرده و این کار را یک بار در هفته انجام دهید.
افراد دارای پوست های حساس، ممکن است با مصرف کرم های  AHA، پوست شان تحریک شود. تحریک های پوستی دارای میزان شدت و ضعف مختلفی است. اگر تحریک پوستی در حد قرمزی اندک پوست بود که قابل تحمل باشد، نه تنها نگران کننده نیست، بلکه نشانه اثر بخشی کرم است و می توان با خیال راحت به مصرف کرم لایه بردار ادامه داد. ولی اگر تحریکات پوستی شدید بود به این معنی که با قرمزی شدید، سوزش و خارش همراه بود، باید مصرف کرم لایه بردار را قطع کرده و با پزشک متخصص پوست در این باره مشورت کرد.


کرم لایه بردار متناسب با پوست چرب


BHA موجود در برخی از کرم لایه بردار منجر به لایه برداری از سطح پوست و منافذ پوستی می شود. شما می توانید هر یک روز در میان از کرم لایه بردار استفاده نمایید.

منافذ باز پوست می تواند به وسیله سلول های مرده پوست، گرد و غبار، آلودگی، لوازم آرایش، چربی طبیعی بدن و ... بسته شود. لایه برداری پوست که اسکراب نام دارد، کمک می کند تمام این ذرات را پاک کنید و احساس تمیزی و شفافیت داشته باشید. علاوه بر این، از آن جایی که پوست ما مدام در حال تجدید سلول ها است، سلول های قدیمی جای خود را به سلول های جدید می دهند و همانند لایه سنگینی روی پوست قرار می گیرند. با استفاده از لایه برداری می توان لایه رویی پوست که حاوی سلول های مرده است را از بین برده و سلول های جدید آزاد شوند. اسکراب ها در اشکال مختلفی تولید می شوند. این محصولات را می توان به شکل ژل یا کرم هایی که حاوی دانه های ریز هستند، یافت. این محصولات گاها دارای حالت سفت تر و جامدتری نیز هستند.
لایه برداری بیش از حد پوست می تواند قرمزی و حساسیت را به دنبال داشته باشد. از طرفی، اگر لایه برداری از کمتر از میزان مورد نیاز انجام دهید نیز پوست زمخت و خشن به نظر رسیده و مانع از جذب مواد مغذی و مرطوب کننده می شود. زمان لایه برداری پوست به عوامل مختلفی همچون آب و هوا بستگی دارد. پیش از این که از لایه بردارها استفاده کنید، به عکس العمل پوست خود توجه داشته باشید. پوست در ماه های گرم سال به دفعات بیشتری برای لایه برداری نیاز دارد و در فصل زمستان که پوست خشک می شود، به میزان کمتری از لایه بردار نیاز خواهد داشت.

 

معرفی مرکز خدمات و آموزش پاکسازی پوست


گاهی اوقات مشکلات پوستی به حدی حاد است که نیاز به دوره درمان طولانی تری داشته و بهتر است جهت کسب نتیجه بهتر، به یک مرکز زیبایی و پوست معتبر مراجعه شود. اگر می خواهید برای همیشه از شر جوش و آکنه راحت شوید و پوست تان همیشه بدرخشد، پیشنهاد می کنیم به خانم سالاری سری بزنید. ایشان با داشتن سال ها تجربه کار مفید در زمینه پوست و زیبایی، تجربه خوبی از فشیال را در اختیارتان قرار می دهند.


راه های برقراری ارتباط با خانم سالاری

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

مرسی
تشکر از شما
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: