چهارشنبه 06 شهریور 1398 - 14:16:13

جوانسازی پوست با میکرونیلدینگ

آموزش تخصصی پاکسازی پوست

جوانسازی پوست

 

 

 

جوانسازی پوست با میکرونیلدینگ

میکرونیدلینگ یکی از موثرترین روش های جوانسازی و ترمیم پوست است که امروزه در تمام دنیا استفاده می شود. اگر بخواهیم به مهم ترین مزیت میکرونیدلینگ اشاره کنیم، بایستی بگوییم جوانسازی و ترمیم پوست. در این روش از فرآیندهای ترمیم طبیعی خود بدن جهت درمان استفاده می گردد. بعد از انجام میکرونیدلینگ ، به سرعت ظاهر پوست ترمیم می شود. فرد به راحتی می تواند فعالیت های روزانه خودش را انجام دهد .

میکرونیدلینگ نوعی روش تحریک مکانیکال پوست است. در این روش با استفاده از سوزن های بسیار ریز، میلیون ها میکروکانال در پوست به وجود می آید. در روش میکرونیدلینگ با تحریک کلاژن سازی ، ساختار و کارکرد پوست آسیب دیده و تغییر یافته ترمیم می شود.

بر خلاف بیشتر روشهای درمانی در میکرونیدلینگ اپیدرم پوست فقط بازسازی و ترمیم می شود. انجام میکرونیدلینگ کاملا بدون درد و زخم است. میکرونیدلینگ هیچ عارضه جانبی ماندگار ندارد. تنها پس از انجام مقداری قرمزی بر روی پوست به جای میگذارد که این قرمزی بعد از چند ساعت بهبود می یابد.

در روش میکرونیدلینگ سوزن های بسیار ریز و استریل دارای عمق و سرعت تعیین شده توسط پزشک ( این میزان و مقدار بر اساس نوع پوست و چگونگی هدف مشخص می شود ) به صورت همزمان به لایه دوم پوست یا درم وارد می شوند. در این تایم فعال سازی سیستم ایمنی بدن انجام می شود. به همین علت موجب افزایش دادن ضخامت لایه اول پوست (اپیدرم) و یا افزایش انتشار فاکتورهای رشد و تولید رشته های کلاژن و الاستین می شود .

آموزش مراقبت زیبایی پوست تهرانپارس

آموزش پاکسازی پوست 

درمان پوست های حساس و واکنش دار  
درمان پوست چرب و مشکل دار  
آبرسانی به پوست 
اکسیژن رسانی پوست
روشن کنندگی و ازبین بردن لک ها  
میکرودرم ابریژن    
راحتی و تغذیه پوست   
دوره های در مان چروک صورت   
درمان چروک دورچشم   
کلاژن دریایی ضد چروک 
هیالورونیک دریایی ضد چروک 
سیلیسیوم دریایی ضد چروک و ضد افتادگی
هورمون رسانی پوست - برنامه ضد پیری  

ماساژهای مخصوص جوانی صورت 

 

معرفی مرکز خدمات و آموزش مراقبت پوست و زیبایی

گاهی اوقات مشکلات پوستی به حدی حاد است که نیاز به دوره درمان طولانی تری داشته و بهتر است جهت کسب نتیجه بهتر، به یک مرکز زیبایی و پوست معتبر مراجعه شود. اگر می خواهید برای همیشه از شر جوش و آکنه راحت شوید و پوست تان همیشه بدرخشد، پیشنهاد می کنیم به خانم سالاری سری بزنید. ایشان با داشتن سال ها تجربه کار مفید در زمینه پوست و زیبایی، تجربه خوبی از فشیال را در اختیارتان قرار می دهند.


 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

عالی خسته نباشید
مرسی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: