چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 15:58:41

علل وجود جوش آکنه چیست؟

آموزش میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست

درمان جوش صورت

 

 

 

 

علل وجود جوش آکنه چیست؟

برای کنترل جوش به طور موثر مهم است که آنها را تشخیص دهید و بدانید که چگونه شکل می گیرند و چه چیزی باعث آنها می شود مهم ترین چیزی که در مورد جوش ها باید به یاد داشته باشید، این است که بدانید که تقصیر شما نیست و برخلاف باورهای عام، جوش ناشی از عوامل خارجی مثل آنچه که می خورید نیست، در واقع آنها ترکیبی از عوامل فیزیولوژیکی هستند که در زیر سطح پوست اتفاق می افتد، که فراتر از کنترل انسان می باشد.

هنگامی که صحبت جوش و آکنه باشد، تنها یک عامل وجود ندارد، بلکه بسیاری از عوامل در آن دخیل هستند مانند:مقدار سبوم تولید شده روی پوست که اغلب بر روی زنان تاثیرگذار است. ژنتیک که ممکن است نقش مهمی در ایجاد و ماندگاری را ایفا کند.

هورمون ها:

در حقیقت آکنه یک بیماری هورمونی است. چراکه اولین بار در دوران بلوغ بروز می کند. آکنه در جوانان همزمان با افزایش هورمون مردانه بروز میکند. افزایش سطح هورمون رشد و IGF-1 نیز ممکن است بر آکنه تاثیر گذارد.افزایش هورمون تستسرون عامل ایجاد کننده جوش است .

در پسران جوان یکی از مهمترین علت جوش صورت افزایش هورمون بلوغ می باشد. هورمونهای زنانه نیز می توانند باعث جوش های هورمونی شوند یکی از مهمترین قدم ها در درمان جوش صورت در خانم ها بررسی تست های هورمونی است.

سبوم اضافی:

سبوم توسط غدد آندروژن ها تحریک می شود و روغن اضافی سبوم را تولید می کند. این فرآیند کاملا طبیعی است، اما زمانی که با باکتری های سلول های مرده پوست ترکیب شود، باعث ایجاد جوش و آکنه می شود.

باکتری :

باکتری ها در انواع مختلف پوست صورت حضور دارند و این یک بخش طبیعی از سیستم نگهداری روغن پوست می باشد، اما هنگامی که به یک فولیکول متصل می شود به سرعت باعث افزایش آکنه می شود.

پوسیدگی فولیکول :

سلولهای مرده پوست در فولیکول ها اغلب به طور پیوسته روغن سطح پوست را تخلیه می کنند و در افرادی که غدد بزاقی بیش از حد فعال هستند، این سلول ها سریع ترانجام میدهند و در صورت بروز چنین اتفاقی در سلول های مرده پوست با روغن بیش از حد مخلوط می شود و از این طریق از روند ترمیم طبیعی پوست جلوگیری می کنند.

التهاب:

هنگامی که بدن انسان به طور ناخواسته با برخی از باکتری ها ارتباط برقرار می کنند، برخی از گلبول های سفید خون برای حمله به آنها ارسال می شود که این فرآیند واکنش التهابی نامیده می شود و پاسخ آن باعث ایجاد جوش ها و ورم قرمزی و درد می شود و همچنین برای هر یک از ما این روند متفاوت است.

سایر علل جوش نیز عبارتند از:

- مشکلات گوارشی

- استرس اضافی

- مصرف بعضی از داروها

- لایه برداری های بیش از حد

- رشد باکتریایی

آموزش مراقبت زیبایی پوست

آموزش پاکسازی پوست 

درمان پوست های حساس و واکنش دار  
درمان پوست چرب و مشکل دار  
آبرسانی به پوست 
اکسیژن رسانی پوست
روشن کنندگی و ازبین بردن لک ها  
میکرودرم ابریژن    
راحتی و تغذیه پوست   
دوره های در مان چروک صورت   
درمان چروک دورچشم   
کلاژن دریایی ضد چروک 
هیالورونیک دریایی ضد چروک 
سیلیسیوم دریایی ضد چروک و ضد افتادگی
هورمون رسانی پوست - برنامه ضد پیری  

ماساژهای مخصوص جوانی صورت 

 

معرفی مرکز خدمات و آموزش مراقبت پوست و زیبایی

گاهی اوقات مشکلات پوستی به حدی حاد است که نیاز به دوره درمان طولانی تری داشته و بهتر است جهت کسب نتیجه بهتر، به یک مرکز زیبایی و پوست معتبر مراجعه شود. اگر می خواهید برای همیشه از شر جوش و آکنه راحت شوید و پوست تان همیشه بدرخشد، پیشنهاد می کنیم به خانم سالاری سری بزنید. ایشان با داشتن سال ها تجربه کار مفید در زمینه پوست و زیبایی، تجربه خوبی از فشیال را در اختیارتان قرار می دهند.


 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (5)

ممنون
ممنون
تشکر از شما
خیلی خوبه
پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 21:08:08
سلام خوبی عزیزم منم سالاری هستم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: