چهارشنبه 06 شهریور 1398 - 15:08:45

مزایای استفاده از میکرونیدلینگ در جوانسازی پوست

آموزش تخصصی مراقبت های پوستی

مراقبت پوست و زیبایی

 

 

 

مزایای استفاده از میکرونیدلینگ در جوانسازی پوست

اگر بخواهیم به مهم ترین مزیت میکرونیدلینگ موثرترین روش جوانسازی و ترمیم پوست اشاره کنیم باید بگوییم که در این روش از فرآیندهای ترمیم طبیعی خود بدن جهت درمان عملکرد و ساختار پوست استفاده می گردد. همین مساله استفاده از قابلیت های بدن برای ترمیم باعث مبود عوارش این روش است. این روش همانگونه که گفته شد یک روش تحریک مکانیکال است.

بعد از اینکه میکرونیدلینگ انجام شد ، به سرعت ظاهر پوست ترمیم شده است و به راحتی فرد می تواند فعالیت های روزانه خودش را انجام دهد. شما می توانید پس از اینکه درمان را با میکرونیدلینگ انجام دادید شاهد بهبودی پوست باشید پس از مدت زمان کمی این تغییرات را خواهید دید . مزیت دیگر این روش این است که هیچ گونه جای زخم بر روی پوست باقی نمی ماند حتی برای مدت کوتاه.

بر خلاف بیشتر روشهای درمانی در روش میکرونیدلینگ اپیدرم پوست فقط بازسازی و ترمیم می شود.  پوست به هیچ وجه تخریب نخواهد شد . انجام میکرونیدلینگ کاملا بدون درد و همچنین زخم می باشد. پس از انجام آن فاقد عوارض جانبی می باشد . فقط زمانی که انجام شود مقداری قرمزی بر روی پوست به جای میگذارد. این قرمزی بعد از چند ساعت بهبود می یابد.

آموزش مراقبت زیبایی پوست تهرانپارس

آموزش پاکسازی پوست 

درمان پوست های حساس و واکنش دار  
درمان پوست چرب و مشکل دار  
آبرسانی به پوست 
اکسیژن رسانی پوست
روشن کنندگی و ازبین بردن لک ها  
میکرودرم ابریژن    
راحتی و تغذیه پوست   
دوره های در مان چروک صورت   
درمان چروک دورچشم   
کلاژن دریایی ضد چروک 
هیالورونیک دریایی ضد چروک 
سیلیسیوم دریایی ضد چروک و ضد افتادگی
هورمون رسانی پوست - برنامه ضد پیری  

ماساژهای مخصوص جوانی صورت 

 

معرفی مرکز خدمات و آموزش مراقبت پوست و زیبایی 

گاهی اوقات مشکلات پوستی به حدی حاد است که نیاز به دوره درمان طولانی تری داشته و بهتر است جهت کسب نتیجه بهتر، به یک مرکز زیبایی و پوست معتبر مراجعه شود. اگر می خواهید برای همیشه از شر جوش و آکنه راحت شوید و پوست تان همیشه بدرخشد، پیشنهاد می کنیم به خانم سالاری سری بزنید. ایشان با داشتن سال ها تجربه کار مفید در زمینه پوست و زیبایی، تجربه خوبی از فشیال را در اختیارتان قرار می دهند.


 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

تشکر از شما
بسیار عالی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: