دوشنبه 06 شهریور 1402 - 16:45:25

درمان جوش چرکی

آموزش تخصصی مراقبت های پوستی

مراقبت پوست و زیبایی

 

 

درمان جوش چرکی

به‌جای دست‌کاری کردن جوش‌ها یا استفاده از داروهای خطرناک موضعی یا خوراکی، از روش‌های طبیعی و درمان‌های خانگی برای درمان جوش چرکی استفاده کنید. به‌طور مداوم از پوست خود مراقبت کنید و از مرطوب‌کننده‌های سنگین و معطر دوری کنید. قبل از اینکه مرطوب‌کننده‌ی روزانه‌ی خود را به پوست صورت‌تان بزنید، حتما صورت‌تان را لایه برداری و تمیز کنید. بهترین انتخاب، استفاده از مرطوب‌کننده‌ی بدون چربی و غیرمعطر است.

برای حفظ سلامتی و بازسازی پوست‌تان از لایه‌بردار‌هایی استفاده کنید که علاوه بر مؤثر بودن به پوست‌تان آسیب نزنند. نمونه‌های خوب‌ ‌آن استفاده از گلیکولیک اسید و آنزیم‌های موجود در میوه‌هاست. وقتی در معرض تابش آفتاب قرار می‌گیرید، بهترین ضدآفتاب ها، ضدآفتاب‌های کاملا طبیعی هستند که احتمال باقی ماندن جوشگاه را کم می‌کند. برای از بین بردن جای جوش ها بهتر است از مواد طبیعی حاوی ویتامین سی (C) استفاده کنید. متاسفانه از بین بردن جای زخم ناشی از بعضی از جوش چرکی ماه‌ها زمان می‌برد تا خوب شود اما ناامید نشوید.

 

آموزش مراقبت زیبایی پوست 

آموزش پاکسازی پوست 

درمان پوست های حساس و واکنش دار  
درمان پوست چرب و مشکل دار  
آبرسانی به پوست 
اکسیژن رسانی پوست
روشن کنندگی و ازبین بردن لک ها  
میکرودرم ابریژن    
راحتی و تغذیه پوست   
دوره های در مان چروک صورت   
درمان چروک دورچشم   
کلاژن دریایی ضد چروک 
هیالورونیک دریایی ضد چروک 
سیلیسیوم دریایی ضد چروک و ضد افتادگی
هورمون رسانی پوست - برنامه ضد پیری  

ماساژهای مخصوص جوانی صورت 

 

معرفی مرکز خدمات و آموزش مراقبت پوست و زیبایی

گاهی اوقات مشکلات پوستی به حدی حاد است که نیاز به دوره درمان طولانی تری داشته و بهتر است جهت کسب نتیجه بهتر، به یک مرکز زیبایی و پوست معتبر مراجعه شود. اگر می خواهید برای همیشه از شر جوش و آکنه راحت شوید و پوست تان همیشه بدرخشد، پیشنهاد می کنیم به آکنه یار کلاب سری بزنید. ایشان با داشتن سال ها تجربه کار مفید در زمینه پوست و زیبایی، تجربه خوبی از فشیال را در اختیارتان قرار می دهند.

 

آموزش دوره های پوست و مو و زیبایی ویژه بیوتی تراپیستها توسط" آقای دکتر جورقانیان"برای بهره مندی ازخدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

خوب بود
خوب بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: