یکشنبه 06 مرداد 1398 - 16:39:37

آموزش تاتو خط چشم

 

معرفی یکی از بهترین مراکز آموزش تاتو خط چشم

آموزش تاتو خط چشم متناسب با انواع پلک ها

 

آموزش تاتو خط چشم


تاتوی خط چشم یکی از رایج ترین مدل های آرایش دائم است که به صورت خط نازکی در پشت پلک بالای چشم انجام می شود. میزان ضخامت و مدل دنباله تاتو خط چشم به سلیقه و ظواهر مراجعه کننده بستگی دارد. در این مطلب از سایت رژلب قصد داریم به آموزش تاتو خط چشم و همچنین انتخاب مدل آن با توجه به ویژگی های پلک بپردازیم. با ما همراه باشید.


انواع تاتو خط چشم


افرادی که قصد انجام تاتو خط چشم دارند، بهتر است در نخستین گام به نوع چشم های خود توجه داشته باشند. در ادامه شما را با انواع مدل های تاتوی خط چشم آشنا می کنیم تا راحت تر مدل متناسب با خود را انتخاب نمایید.

آموزش تاتو خط چشم متناسب با چشمان درشت

اگر چشمان درشتی دارید، تاتو خط چشم مدل پهن برای شما بسیار برازنده است. اما اگر تمایل دارید چشمان شما کوچک تر و گردتر به نظر برسند، بهتر است تاتو خط چشم را داخل پلک که به آن بن مژه نیز گفته می شود، به کار ببرید. توصیه می کنیم پهنا و اندازه تاتو خط چشم را کمتر از حالتی که به صورت عادی آرایش می کنید، انتخاب نمایید.

آموزش تاتو خط چشم متناسب با چشمان ریز

اگر دارای چشمان ریزی هستید و تمایل دارید آن را درشت تر جلوه دهید، بهتر است تاتو خط چشم را در پلک های بالا و پایین اجرا کنید. انجام این کار به شما کمک می کند چشمان درشت تر و جذاب تری داشته باشید.

آموزش تاتو خط چشم متناسب با چشم های گود رفته

تاتو بن مژه گزینه مناسبی برای افراد دارای چشم های گود رفته نیست؛ چرا که آن ها را کوچک تر نشان می دهد. این افراد بهتر است از تاتو خط چشم باریک و ظریف برای چشم های خود استفاده کنند.

آموزش تاتو خط چشم متناسب با چشم های از حدقه بیرون زده

برای زیباتر نشان دادن چشم های از حدقه بیرون زده می توانید تاتو خط چشم خود را به صورت پهن در بالای پلک بکشید. توصیه می کنیم پهنا و اندازه تاتوی خط چشم را کمتر از مواقع عادی آرایش کنید.

 

آموزش تاتو خط چشم متناسب با چشمان با فاصله

برای چشمان بافاصله می توان از خط چشم مدل گوشه دار در داخل پلک استفاده کرد. بدین معنی که خط چشم کمی از گوشه های داخلی چشم شما بیرون بزند تا فاصله میان چشم های شما کمتر به نظر برسد.

 

آموزش تاتو خط چشم در کرج

 

آموزش تاتو خط چشم متناسب با چشمان نزدیک به هم

برای نرمال سازی چشمان نزدیک به هم بهتر است از مدل خط چشم نیمه استفاده کنید. بدین معنی که یک سوم از گوشه های داخلی چشم را خالی بگذارید و از این قسمت تا انتهای پلک خارجی را تاتوی خط چشم بزنید. با انجام این ترفند، فاصله چشم های شما بیشتر به نظر خواهد آمد.

آموزش تاتو خط چشم متناسب با چشمان گرد

افراد دارای چشم های گرد بهتر است نیمه ابتدایی چشم های خود را یک خط باریک بکشید و به مرور آن را تا انتها پهن کنید. گوشه های خارجی چشم را نیز می توانید کمی بکشید تا کشیده تر به نظر برسند.


آموزش تاتو خط چشم


برای انجام تاتوی خط چشم ابتدا باید مواد بی حسی را روی پلک قرار دهید. توجه داشته باشید که بی حسی نباید به درون پلک و چشم نفوذ پیدا کند؛ چرا که احتمال بروز حساسیت شدید و حتی کوری را به دنبال خواهد داشت. سپس با استفاده از ماژیک جراحی، دنباله خارجی خط چشم را مشخص کرده و علامت می زنیم.
برای ترکیب رنگ در آموزش تاتو خط چشم بهتر است از جت بلک استفاده نکنیم. به این دلیل که پس از گذشت مدت زمان اندک و با شستشوی مداوم به رنگ های دودی، سبز و آبی تبدیل خواهد شد. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است به رنگ مشکی یک قطره رنگ دارای تناژ گرم اضافه نمایید.
توجه داشته باشید که در آموزش تاتو خط چشم فشار دست و دور موتور دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. عمق سوزن کارتریج شما نیز باید نیم باشد. برای این کار، ابتدا دنباله خط چشم را به صورت رفت و برگشتی تاتو می کنیم. دور موتور شما باید پایین باشد. به همین ترتیب، سایر قسمت های پشت پلک را نیز تاتو می کنیم.


معرفی یکی از بهترین مدرسان تاتوی خط چشم


اگر برای آموزش تاتو خط چشم به دنبال یک مدرس حرفه ای و با تجربه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم مرکز آموزش و خدمات تاتو رنسانس را انتخاب کنید. جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانید از طریق روش های زیر اقدام نمایید.

از جمله دیگر خدمات مرکز میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ رنسانس می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • خط چشم بن مژه شیدینگ چشم
  • خط لب رژلب شیدینگ لب
  • انواع هاشور ساده نچرال تیغ ماهی
  • تاتوماژیکی
  • سایه وشیدینگ ابرو
  • بلیدینگ فیبروز
  • کامو
  • تغییر بدرنگی ابرو ودکاپاژ
  • ریمورارگانیک و اسیدی
  • قاب سایه

 

تمامی خدمات به صورت حرفه ای با برندهای کاملا اورجینال ساخت کشور امریکا و همچنین لوازم یکبارمصرف در محیطی کاملا بهداشتی انجام می شود. کلیه خدمات مربوط به میکروپیشگمنتیشن و میکروبلیدینگ فیبروز همراه با بی حسی قوی وعالی بدون خونریزی و اسکار توسط تیم حرفه ای رنسانس انجام میشود.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: