جمعه 22 شهریور 1398 - 18:14:18

آموزش میکروبلیدینگ

 

آموزش هاشور ابرو و تاتو در کرج
بهترین مرکز آموزش میکروبلدینگ فیبروز در کرج

 
 

 

ابزار استاندارد در میکروپیگمنتیشن


دستگاه میکروپیگمنتیشن اصلی ترین ابزاری است که در این تکنیک استفاده می شود. دستگاه نیز مانند رنگ نمونه های خیلی متفاوتی دارند. دستگاه به خودی خود باعث عفونت و حساسیت پوستی نمی شود ولی دستگاه بی کیفیت می تواند نتیجه کار را به کلی تغییر دهد و موجب نارضایتی مشتری شود.

اصلی ترین آیتم در انتخاب دستگاه خوب و با کیفیت، قدرت موتور آن است.هر چه قدرت موتور بالاتر باشد کاشت عمیق تر خواهد شد و در نتیجه ماندگاری تاتو هم بالاتر می رود.

آیتم دیگر که باید توجه کنید میزان لرزش دستگاه است، معمولا دستگاهی که قدرت موتور بالایی دارد لرزش کمتری دارد.لرزش دستگاه باعث عدم تمرکز روی کار می شود. باعث سر خوردن سوزن روی پوست می شود و خط ها به درستی کشیده نمی شود.

رنگ را به درستی زیر پوست تزریق نمیکند که این مسئله باعث می شود، ریزش رنگ خیلی زیاد شود و نتیجه تیکه تیکه شدن رنگ زیر پوست است که ظاهری بسیار ناپسند به وجود می آید.

کم و زیاد شدن سرعت دستگاه میکروپیگمنتیشن روی بدنه آن در قسمت ابتدای دستگاه بالاتر از جای سوزن است.با چرخاندن درجه ای که تعدادی از اعداد و درجه روی آن نوشته شده است می توان سرعت کاشت دستگاه را کم یا زیاد کرد.

دستگاه میکروپیگمنتیشن  سه نوع کارتریج دارد. کارتریج پیچی، کارتریج تی و نوع دیگری که اصطلاحا سوزن و سرپلاک گفته می شود که دیگر به صورت کارتریج نیست، چیزی شبیه به میخ در قسمت جای پلاک قرار می گیرد.

دستگاه هایی که کارتریج پیچی دارند کاشت عمیق تر و ظریف تری نسبت به کارتریج تی دارند.و به طور کلی پیگمتر کارها از کارتریج پیچی استفاده می کنند.دستگاه هایی که این سوزن به آنها می خورد خیلی قوی تر از دستگاه تی هستند.سوزن دیگر ابزار میکروپیگمنتیشن  است که باز هم تفاوت در برند و مدل های آن زیاد است. سوزن همان کارتریج است که معمولا به این دو اسم نام برده می شوند.


 بهترین مرکز آموزش تاتو و هاشور ابرو در کرج


اگر برای آموزش تاتو و هاشور ابرو در کرج به دنبال یک مدرس حرفه ای و با تجربه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم مرکز آموزش و خدمات تاتو رنسانس را انتخاب کنید. جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانید از طریق روش های زیر اقدام نمایید.

از جمله دیگر خدمات مرکز میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ رنسانس می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • خط چشم بن مژه شیدینگ چشم
  • خط لب رژلب شیدینگ لب
  • انواع هاشور ساده نچرال تیغ ماهی
  • تاتوماژیکی
  • سایه وشیدینگ ابرو
  • بلیدینگ فیبروز
  • کامو
  • تغییر بدرنگی ابرو ودکاپاژ
  • ریمورارگانیک و اسیدی
  • قاب سایه

 

تمامی خدمات به صورت حرفه ای با برندهای کاملا اورجینال ساخت کشور امریکا و همچنین لوازم یکبارمصرف در محیطی کاملا بهداشتی انجام می شود. کلیه خدمات مربوط به میکروپیشگمنتیشن و میکروبلیدینگ فیبروز همراه با بی حسی قوی وعالی بدون خونریزی و اسکار توسط تیم حرفه ای رنسانس انجام میشود.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: