یکشنبه 28 بهمن 1397 - 17:38:51

کاربرد لاک طراحی دندان در گریم سینمایی

معرفی تند لاک گریماس

کاربرد و نحوه خرید لاک طراحی دندان گریماس

 

کاربرد لاک طراحی دندان گریماس


سینما در عین جذابیت، بسیار شگفتی آفرین است. فرض کنید مقابل پرده نقره ای نشسته اید و منتظر پخش شدن جدیدترین اثر هنرمند محبوب خود هستید. در کمال تعجب، نام بازیگر مورد علاقه خود را نیز در تیتراژ مشاهده می کنید؛ اما زمانی که فیلم شروع می شود، هیچ اثری از همان چهره آشنا و مورد علاقه نیست. درست حدس زدید، این موضوع به جادوی گریم سینمایی برمی گردد. در واقع گاهی اوقات گریم چنان سنگینی روی بازیگرها اجرا می شود که دیگر خبری از آن چهره همیشگی نخواهد بود. به طور مثال، یک گریمور حرفه ای، بازیگر جوانی را به گونه ای پیر می کند که به سختی می توان تشخیص داد این شخص در واقع جوان است. برای به اجرا در آوردن گریم سینمایی، به لوازم تخصصی بسیاری نیاز است که از جمله آن ها می توان به لاک طراحی دندان اشاره کرد. در مقاله کاربرد لاک طراحی دندان در گریم سینمایی با ما همراه باشید تا به بررسی همه چیز در این باره بپردازیم.

حتما تاکنون مشاهده کرده اید که یک بازیگر موجه با دندان هایی درخشان و زیبا در فیلمی بازی کند که با توجه به نقش خود، دارای دندان هایی کثیف یا شکسته باشد. در واقع گریمور از لاک دندان در رنگ های مختلف برای تغییر حالت دندان های بازیگر استفاده کرده است. البته لاک طراحی دندان کاربردهای دیگری نیز دارد که از جمله آن ها می توان به طراحی زخم یا پارگی روی پوست اشاره کرد.
برندهای مختلفی از لاک طراحی دندان در بازار وجود دارند که گریماس یکی از حرفه ای ترین آن ها است. این محصول گریماس که با نام تند لاک شناخته می شود، در 7 رنگ موجود می باشد که از رنگ های مختلف آن می توان در طراحی دندان، صورت و بدن در گریم سینمایی استفاده کرد. البته از رنگ قهوه ای آن می توان برای طراحی ابرو در گریم عروس و همچنین کشیدن خال صورت استفاده کرد. رنگ مشکی تند لاک های گریماس را نیز می توان برای کشیدن خطوط مشکی به کار برد.
جهت گریم زخم و پارگی پوست، رنگ قرمز تند لاک های گریماس بهترین گزینه است. از رنگ زرد و همراه مشکی نیز می توان جهت گریم دندان خراب یا شکسته استفاده کرد. در صورتی که قصد داشتید دندان را سفید تر از آن چه هست نشان دهید، رنگ سفید لاک طراحی دندان به کارتان می آید.

 

معرفی تند لاک های گریماس


معرفی تند لاک گریماس


قلم موی گروه S از الیاف مصنوعی تولید شده و برای استفاده تند لاک مناسب می باشد. تند لاک علاوه بر کاربرد در مبحث گریم سینمایی، در مبحث آرایشی نیز کاربرد دارد. از رنگ های طلایی، نقره ای و قهوه ای می توان برای هاشور ابرو استفاده کرد. ترکیب رنگ قرمز و سفید نیز برای زیر ساز رژلب بسیار مفید به نظر می رسد. حتی در تکنیک استخری خط چشم نیز می توان از رنگ مشکی برای کشیدن بن مژه استفاده نمود. کاربرد تکنیکی تند لاک ها همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، در مبحث گریم سینمایی است که برای طراحی دندان شکسته، چهره معتاد و ... مورد استفاده قرار می گیرد.


نحوه استفاده از تند لاک های گریماس


جهت رقیق یا تمیز کردن لاک طراحی دندان گریماس می توان از الکل 96 درصد استفاده کرد. جهت استفاده از تند لاک بر روی دندان ها، ابتدا به خوبی مسواک بزنید تا دندان ها آماده پذیرفتن رنگ شوند. سپس آن ها را خشک نمایید. اگر قصد دارید دندان ها را کثیف و شکسته نشان دهید، می توانید ابتدا از رنگ نیکوتین تند لاک استفاده کنید. اندکی صبر کنید تا لاک خشک شود و سپس رنگ مشکی را روی نواحی مورد نظر به کار ببرید.
تند لاک گریماس کاملا گیاهی بوده و هیچ گونه آسیبی به دندان های شما وارد نخواهند کرد. این محصول می تواند با توجه به میزان بزاق دهان شما بین 3 تا 8 ساعت روی دندان ها باقی بماند. همچنین، قابل ذکر است که این محصول کاملا خوراکی بوده و در صورتی که همراه با بزاق دهان وارد بدن شود، هیچ گونه آسیبی را وارد نخواهد کرد. چنانچه قصد داشتید لاک را زودتر از این زمان از روی دندان ها بردارید، می توانید از پنبه یا دستمال آغشته به الکل سفید استفاده نمایید.

 

کاربرد تند لاک گریماس


نحوه خریداری تند لاک گریماس

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

 

نحوه خرید تند لاک های گریماس

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.


 

www.grimas.ir


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: