سه شنبه 06 فروردین 1398 - 23:40:59

راهنمای خرید کرم پودر

کرم پودر متناسب با پوست چرب

کرم پودر متناسب با پوست خشک

 

راهنمای خرید کرم پودر


یکی از اصلی ترین لوازم آرایش و میکاپ هر خانمی را کرم پودر تشکیل می دهد. وظیفه انواع کرم پودرها این است که مشکلات پوستی اعم از کبودی دور چشم و صورت، جای جوش و زخم، فرورفتگی ها و ... را برطرف کند. اما بهترین نتیجه از مصرف کرم پودرها زمانی حاصل می شود که در انتخاب و خریداری آن دقت لازم را به خرج داده باشیم. به بیانی دیگر، پوست هر شخص دارای فاکتورهای ویژه ای است که کرم پودر مخصوص به خود را می طلبد. در مقاله راهنمای خرید کرم پودر قصد داریم شما را در انتخاب و خریداری کرم پودر متناسب با پوست شما، یاری کنیم.


کرم پودر چیست؟


کرم پودر یا فوندیشن برای زیرسازی آرایش مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع اولین چیزی که شما برای پیاده سازی یک آرایش زیبا و مشتری پسند نیاز خواهید داشت، همین فوندیشن یا کرم پودر است. کرم پودر قادر است یک جلای بی عیب و نقص به چهره شما بدهد؛ البته به شرط آن که نسبت به این لوازم آرایش آگاهی کامل داشته باشید. اگر مهارتی در این حوزه ندارید، نگران نباشید چون ما با ارائه این مطلب قصد داریم ناگفته هایی از فوندیشن را به اطلاع تان برسانیم.
فوندیشن برای یکنواخت کردن رنگ چهره، پوشاندن لک و نواقص پوست و همچنین جلا دادن به آن مورد استفاده قرار می گیرد. پس بهتر است از کرم پودرهای همرنگ با پوست استفاده شود تا صورت فرم غیرطبیعی به خود نگیرد. بهتر است کرم پودر را به صورت کاملا یکنواخت روی پوست بزنید تا حالت براق پیدا نکند.
کرم پودر یا فوندیشن را اگر با توجه به معیارهای درست و برند مرغوب انتخاب کنیم، نه تنها با پوست آسیبی نمی رسانند، بلکه بسیار مفید نیز خواهند بود. علاوه بر این، اگر پیش از زدن کرم پودر از کرم مرطوب کننده استفاده کنیم، از پوست مقابل گرد و غبار و اشعه های مضر خورشید محافظت خواهد کرد. فوندیشن هایی نیز در بازار وجود دارند که حاوی میزان مناسبی از ضد آفتاب هستند و در واقع مانند تیری در دو نشان عمل می کنند. پس بهتر است برای آن که کرم پودر مناسبی برای خود انتخاب کنید، به وجود یا عدم وجود کرم ضد آفتاب در آن نیز دقت داشته باشید.

 

نحوه صحیح مصرف کرم پودر


روش استفاده از کرم پودر


پیش از زدن کرم پودر ابتدا صورت خود را به خوبی شسته و مرطوب کننده بزنید. بهتر است کمی صبر کنید تا مرطوب کننده خشک شود. در مرحله بعد می توانید جهت افزایش ماندگاری آرایش خود، از پرایمر استفاده کنید. بعد از پرایمر، می توانید از کانسیلر برای پوشاندن جای جوش، جای زخم و سیاهی دور چشم استفاده کنید. حال زمان استفاده از کرم پودر فرا می رسد. یک برس آرایشی مرغوب بردارید و کرم پودر را به تمام نواحی صورت خود پخش کنید. جهت عدم نمایش تفاوت بین رنگ پوست صورت با گردن، بهتر است کرم پودر را به گردن تان نیز بزنید. بعد از کرم پودر زدن می توانید به سراغ نوع پودری یا پنکک بروید و آرایش صورت خود را تثبیت کنید.

 

اصول کلی انتخاب کرم پودر


موارد بسیاری در انتخاب کرم پودر مناسب تاثیر گذار هستند که از جمله آن ها می توان به نور مناسب، رنگ پوست، تست صحیح و نوع پوست اشاره کرد.

نور مناسب

زمانی که برای خرید کرم پودر به فروشگاه های لوازم آرایش مراجعه می کنید، سعی کنید در نور طبیعی کرم مورد نظر خود را تست کنید. نور سفید قوی یا نور کم رمق زرد برای این کار نامناسب هستند. بهترین کار، تست رنگ در فضای باز با نور طبیعی است.

رنگ پوست

یکی از مهم ترین نکاتی که حین خرید کرم پودر باید به آن توجه داشته باشید، تناسب رنگ کرم پودر با پوست می باشد. بهترین راهکار آن است که چند تستر رنگ را روی آرواره خود تست کنید. سپس نتیجه تست را زیر نور طبیعی مشاهده کرده و رنگ متناسب با پوست خود را انتخاب کنید. قبل از انتخاب رنگ کرم پودر بهتر است ته رنگ پوست خود را که در سه دسته سرد، خنثی و گرم قرار دارد، بشناسید.

ته رنگ سرد: افراد دارای ته رنگ پوست سرد، رگ پوستی شان به رنگ آبی و بنفش بوده و به خوبی قابل مشاهده است. همچنین پوست آن ها با جواهرات نقره ای جلوه بهتری نسبت به جواهرات طلایی دارد.

ته رنگ خنثی: پوست این افراد هیچ گونه سایه رنگ صورتی، قرمز، زرد، طلایی یا هلویی ندارد. هر دو نوع جواهرات نقره ای و طلایی به این رنگ پوست می آیند. زمانی که در زیر نور خورشید به پوست خود نگاه می کنید، کمی سبز به نظر می رسد.

ته رنگ گرم: رگ های سبز یا زیتونی پوست، سایه هایی از رنگ های زرد، طلایی و هلویی، نشان از ته رنگ گرم دارند. پوست این افراد با استفاده از جواهرات طلایی رنگ جلوه بیشتری دارد. همچنین در نور آفتاب به رنگ زرد به نظر می رسد.

 

انتخاب کرم پودر مناسب برای انواع پوست

 

تست صحیح

برخلاف عقیده عوام، تست کردن کرم پودر روی بازو، با رنگ صورت شما هماهنگی ندارد. برای تست کرم پودر بهتر است آن را روی آرواره یا سینه تست کرده و هماهنگ ترین رنگ را بیابید.

نوع پوست

برای تشخیص نوع پوست ابتدا صورت خود را شسته و سپس خشک کنید. به محض خشک شدن، یک عدد دستمال کاغذی برداشته و آن را به چهار قسمت تقسیم کنید. هر کدام از دستمال ها را روی پیشانی، بینی، چانه و گونه قرار دهید و ببینید چه اتفاقی می افتد:

پوست معمولی: هر چهار تکه دستمال روی صورت چسبیده و فوری می افتند. برند هلندی گریماس، فون چرب مخصوص پوست های معمولی و خشک را روانه بازار کرده است که برای مصرف روزانه نیز گزینه مناسبی است.

پوست های خشک: هر چهار تکه دستمال بلافاصله از روی پوست می افتند. فون چرب گریماس برای پوست های خشک بسیار مناسب است. کرم پودر پن استیکی یا کاور کرم گریماس نیز گزینه مناسبی برای مصرف انواع پوست های خشک و حساس است.

پوست های مختلط: دستمال روی بینی و شانه چسبیده و باقی آن ها می افتند. برای این نوع پوست می توان از کرم پودر مایع گریماس استفاده کرده و در آخر روی آن کیک میکاپ زد تا فیکس شود.

پوست های چرب: هر چهار تکه دستمال روی صورت می چسبند. اگر به دنبال فون آرایشی مناسب برای پوست چرب هستید، کرم پودر مایع و بدون روغن از برند گریماس بهترین گزینه است. این فون با پوشش سبک برای مصرف روزانه بسیار مناسب است و از پوست در برابر آفتاب محافظت به عمل می آورد.

 

کرم پودر مناسب برای پوست چرب

 

بهترین کرم پودر برای پوست چرب


افرادی که پس از شستشو، پوست صورت شان بلافاصله چرب می شود و منافذ باز زیادی روی پوست خود دارند، در دسته افراد دارای پوستچرب قرار دارند. علاوه بر این، دارای کمدون و جوش های آکنه ای بسیاری نیز هستند. اگر پوست چربی دارید، حتما به برچسب یا راهنمای روی آن توجه کنید که از کلمه Oil Free به کار رفته باشد. در غیر این صورت نه تنها براقی پوست شما تشدید می یابد، بلکه خودتان را باید آماده جوش های بدتری کنید.
کرم پودرهای مایع یا جامد با بیس آب و پنکک هاب خشک، انتخاب ایده آلی برای استفاده روزمره محسوب می شوند. چنانچه پوست شما نیاز به یک پوشش قوی تر دارد، پیش از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب، لایه ای از فون خشک روی پوست تان  بزنید.


بهترین کرم پودر برای پوست خشک


افرادی که دارای پوست خشک هستند، باید هنگام مصرف کرم پودر به نکاتی توجه کنند. کرم پودر روی پوست خشک زمانی خود را نشان می دهد که به طور کامل روی پوست بخوابد و بعد از یکی دو ساعت پوسته پوسته نشود.
بهترین راه حل برای جلوگیری از این مشکل، زیرسازی آرایش است. افراد دارای پوست خشک قبل از مصرف کرم پودر باید حتما از کرم مرطوب کننده استفاده کنند تا پوست شان شاداب تر به نظر برسد. ابتدا صورت خود را به خوبی با آب و شوینده ملایم شستشو دهید تا چربی اضافه و آلودگی از روی سطح آن برداشته شود. بهترین پاک کننده برای افراد دارای پوست خشک، تونرهای ملایمی است که حاوی مرطوب کننده می باشد.
پس از مصرف این پاک کننده ها، پوست خشک به پوستی نرم و صاف تبدیل خواهد شد. سپس کمی کرم مرطوب کننده حاوی روغن را روی پوست زده و 15 دقیقه صبر کنید تا به خوبی جذب پوست شود. در مرحله بعد، پرایمر صورت مخصوص پوست خشک را روی صورت بزنید و فون را استفاده نمایید.

 

کرم پودر مناسب برای پوست خشک

 

BB کرم چیست و مخصوص چه افرادی می باشد؟


کرم BB ترکیبی از کرم مراقبت پوست و کرم پودر است. در کرم BB مواد متنوعی اعم از مرطوب کننده، پرایمر، ضد آفتاب، کرم ضد چروک، کانسیلر و کرم پودر وجود دارد. BB کرم یک کرم پودر مرطوب کننده ساده نیست و ترکیبات موجود در این محصول آن را تبدیل به کرمی چند کاره کرده است.

BB کرم مناسب چه کسانی است؟

اگر وقت زیادی برای آرایش کردن و مراقبت پوست ندارید یا به هر علتی ترجیح میدهید که زمان زیادی را صرف آرایش صورت نکنید کرم BBمناسب شماست.
این محصول همه کاره برای راحت کردن کار شما تولید شده است. اگر جزو طرفدارن استفاده از محصولات چند کاره هستید و هزینه زیاد برای لوازم آرایش گوناگون برای شما توجیه مالی ندارد استفاده از این کرم پیشنهاد سایت رژلب به شماست.


روش استفاده از کرم BB

بعد از شستن صورت و پاک کرده صورت نیازی به استفاده از کرم مرطوب کننده به صورت مجزا نیست اگر مایل هستید میتوانید از کرم دور چشم استفاده کنید.
در غیر این صورت کرم بی بی را به سادگی روی پسوت بزنید و پخش کنید. پوشانندگی کرم BB نسبتا سبک و مناسب استفاده روزانه است. قبل از زدن BB کرم نیازی به استفاده از پرایمر نیست و این محصول به آسانی روی پوست پخش میشود. بعد از استفاده از بی بی کرم خیالتان بابت کرم ضد آفتاب آُوده باشد چرا که BB کرم حاوی SPF  است.

 

بی بی کرم و کاربردهای آن 

 

بهترین راهکارهای استفاده و خرید کرم پودر


در ادامه راهکارهایی را به شما معرفی می کنیم که زمان خرید کرم پودر به کارتان خواهند آمد.

راهکار اول برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر

گاهی اوقات کرم پودر روی صورت شما به اصطلاح "نمی خوابد". وقتی شما به یک مرکز خرید می روید و قصد خرید یک کرم پودر دارید، باید انتخاب عاقلانه ای داشته باشید. سعی کنید، کرم پودری را انتخاب کنید که متناسب با نوع پوست شما باشد. اگر شما قبل از خرید دقت کنید و کرم پودر را تست کنید، اشتباهات کم تری در زمینه آرایش شما رخ خواهد داد. کرم پودر مایع، توناژ رنگ مشخصی دارد. وقتی کرم پودر، روی صورت زده می شود، رنگ پوست ما را تغییر داده و روی پوست ثابت می شود. اما همه ی این تفاسیر به فیزیک پوست شما و PH آن بستگی دارد.

راهکار دوم برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر

در هنگام خرید کرم پودر خود به رنگ آن دقت کافی داشته باشید. سعی کنید از تسترهای داخل مغازه که رنگ های مختلف دارد، استفاده کنید. در صورتی که این نمونه رنگ ها در مغازه وجود داشت، یک آیینه به دست بگیرید و رنگ کرم پودر را بسنجید. شما حتی می توانید به بیرون از مغازه بروید و در زیر نور آفتاب هم رنگ کرم پودر مناسب را بسنجید. بهترین زمان برای انتخاب رنگ کرم پودر متناسب با پوستشما، هنگام ظهر است. اگر شما در ساعات نیمه روز به زیر نور خورشید بروید، می توانید تناسب رنگ کرم پودر خود با پوستتان را بسنجید. هر چیزی که باعث قرمزی یا غیر طبیعی کردن کرم پودر شما باشد، در روی جلد آن درج شده است. پس با مطالعه دقیق جلد کرم پودر، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

راهکار سوم برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر

قبل از زدن کرم پودر باید پوست خود را آماده کنید. زدن کرم پودر بدون آماده کردن پوست، کار ناتمام و ناقصی است. زدن یک کرم مرطوب کننده در زیر کرم پودر شما، رازی برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن صورت است. حتی اگر شما پوستتان با کرم پودر نیز پوسته پوسته نمی شود، همچنان از یک مرطوب کننده استفاده کنید تا از بروز این مشکل جلوگیری کنید. توصیه ما به کسانی که پوستی ترکیبی دارند، استفاده از پرایمر می باشد.

 

راهکارهای خرید کرم پودر مناسب

 

راهکار چهارم برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر

هرچه کمتر از کرم پودر استفاده کنید، بهتر است. تا حالا برای شما اتفاق افتاده است که کسی از شما مارک کرم پودرتان را بپرسد؟ یک لایه ضخیم و زیاد از کرم پودر، بیشتر خطوط و روزنه های پوست شما را نمایان می کند.

راهکار پنجم برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر

آیا با زدن پنکیک، پوست شما شبیه به مادربزرگ ها می شود؟ در گذشته خانم ها تمایل بسیاری به پنکیک و استفاده از آن داشتند. امّا امروزه تغییراتی به وجود آمده و فرمول های آرایشی تغییر کرده و بافت کرم ها و پوشاننده ها خیلی سبک تر و با پوشانندگی بالاتر شده است. اگر کرم پودر شما ماندگاری بالا داشته باشد، این تضمینی برای زیبایی آرایش شما است. هر چقدر کرم پودر شما خوب بماند، به همان میزان جذابیت آرایش شما نیز باقی می ماند.

راهکار ششم برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر

اغلب اوغات ما کرم پودر را با براش های آرایشی پخش می کنیم. امّا اگر فرصت کافی داشته باشیم، اسفنج های خشک نیز گزینه های بهتری هستند. وقتی برای فیکس کردن کرم پودر از پنکیک استفاده می کنید، می توانید از بیوتی بلندر یا براش کمک بگیرید. این دو وسیله کمک زیادی به راحت تر انجام شدن کار شما و حتی درخشان تر کردن پوستتان می کند. با این کار شما به یک پوست یکنواخت و یکدست می رسد که نه زیاد مات و نه زیاد درخشان است و مشکلات کرم پودر شما تا حدودی حل و فصل می شود.

 

معرفی انواع کرم پودر گریماس

 

نحوه خرید محصولات آرایشی برند گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

 

نحوه خرید کرم پودر و سایر محصولات برند گریماس

 

امیدواریم با ارائه مطلب راهنمای خرید کرم پودر توانسته باشیم شما را در انتخاب کرم پودر متناسب با مشخصات تان یاری کنیم.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: