یکشنبه 13 مرداد 1398 - 09:30:47

اکسیدان گالنی با آب اکسیژنه گرید

اکسیدان 

اکسیدان مناسب

اگر دنبال اکسیدانی هستید که موقع رنگ کردن , کمترین آسیب به موهاتون برسه از اکسیدانی استفاده کنید که آب اکسیژنه اون از نوع بهداشتی باشه . آب اکسیژنه ی مصرفی در اکسیدان های برند ایندوری که در لابراتوآر معتبر ژاله نور تولید میشه از نوع بهداشتی بوده و آسیب به مو رو در زمان رنگ کردن مو به حداقل می رسونه .
حالا آب اکسیژنه چی هست?
ماده اصلی تشکیل دهنده همه ی اکسیدان ها آب اکسیژنه است . آب اکسیژنه ترکیبی از آب و اکسیژن که ماهیت اسیدی داره و در مجاورت با آمونیاک موجود در رنگ مو که ماهیت قلیایی داره محیط رو برای رنگ کردن مو مهیا میکنه . امونیاک پولک های موجود در سطح تار مو رو باز کردن و اکسیدان با نفوذ در تار مو وظیفه از بین بردن ملانین ( رنگدانه مو ) موجود در تارهای مو رو به عهده داره تا مو بیرنگ بشه و رنگ جدید جایگزین رنگ قبلی بشه .
آب اکسیژنه با گرید بهداشتی از خلوص بالاتری برخورداره و آسیب رو به مو به شدت کاهش میده و همچنین رنگ پایدارتر و موهایی بدون زبری و شکنندگی رو به شما تحویل میده و از حساسیت پوستی و چشمی هم جلوگیری می کنه.البته اگر درست با رنگ ترکیب بشه و درصد مناسب انتخاب بشه .
اکسیدان به 4 گروه دسته بندی میشوند :
1-اکسیدان شماره 0.5 یا ولوم 10 یا 3% : که ضعیف ترین نوع اکسیدان است و مخصوص رنگ های تیره مثل مشکی و قهواه ای و انواع هایلایت , مش و رنگساژ هاست
2- اکسیدان شماره 1 یا ولوم 20 یا 6% :مخصوص پوشش تارهای سفید مو و دکلره های ضعیف می باشد .
3-اکسیدان شماره 2 یا ولوم 30 یا 9% : پرطرفدارترین اکسیدان برای دکلره و روشن کردن مو می باشد .
4- اکسیدان شماره 3 یا ولوم 40 یا 12% : مخصوص دکلره های قوی و مناسب کار سالن های زیبایی و آریشگران محترم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: