چهارشنبه 10 مهر 1398 - 17:13:36

دستگاه مایکرومیست

 

خرید دستگاه مایکرومیست

اوزون تراپی در مرکز کراتینه مو بهرامی

 

دستگاه مایکرومیست

 


دستگاه مایکرومیست Micromist یکی از تجهیزاتی است که جهت سلامت، درمان و زیبایی موی سر مورد استفاده قرار می گیرد. در این تکنیک از خاصیت اوزون تراپی یا اکسیداسیون اتم اکسیژن برای هر چه بهتر شدن نتیجه کار استفاده می شود. استفاده از دستگاه مایکرومیست، بهتر است تحت نظر کارشناس و با تشخیص مشکلات پوست و موی شخص جهت بازسازی موهای آسیب دیده صورت گیرد. مایکرومیست در تقویت و آبرسانی مو و همچنین اوزون تراپی برای درمان موهای آسیب دیده و درمان ریزش مو موثر واقع می شود.


عملکرد دستگاه مایکرومیست

درابتدا موها کاملا با شامپوی مناسب شسته می شود و درمحوطه کابین قرار می گیرد. سپس با توجه به نوع درمان تنظیمات پلیت دستگاه صورت می پذیرد‌.
اگر نوع‌ درمان فقط لاین اوزون تراپی باشد تایم 20 تا 25 دقیقه تنظیم می شود.اگر لاین درمانی کراتین یا تراپی های دیگر باشند ، از 8 تا12 دقیقه با توجه به نوع مو تنظیم می گردد .
در این مرحله از درمان اوزون تراپی به دلیل وجود مولد اوزون در دستگاه ، o3 ناپایدار تجزیه شده و به دو اتم o2 و در نهایت o1 تبدیل  می شود. بنابراین اتم اکسیژن که از خاصیت اکسیداسیون قوی برخوردار است هر نوع آلاینده ای را از سطح مو پاک می کند و از طرفی باعث  اکسیژن رسانی عمیق درسطح کوتیکول ساقه ی مو و همچنین فولیکول در اسکالپ سر شده که این عامل باعث می شود تا هر نوع میکروب ، قارچ و باکتری از سطح موها پاک شده و کاملا استریلیزه شود.
در لاین کراتین و تراپی ها علاوه بر مرحله ازون تراپی مراحل دیگری داریم که باعث می شود درطی کار کوتیکول ها از سطح مو بلند شده و راه را برای ورود عوامل درمانی به عمق لایه های مو باز کند.
در مرحله آخر گزینه کولینگ فعال می شود تا محوطه کابین ناگهان خنک شده و کوتیکول های مو کاملا بسته شوند ودر نتیجه اتم اکسیژن و ذرات عوامل درمان  در بافت مو محفوظ شده و به کار خود جهت بازسازی و درمان ادامه دهند.

 

همه چیز درباره دستگاه مایکرومیست


مزایای اوزون تراپی و استفاده از دستگاه مایکرومیست


- افزایش ضخامت مو و کنترل چربی کف سر
- درمان ریزش موی سر، موخوره، شوره سر و طاسی
- ضد عفونی و تقویت کنندگی ریشه و ساقه موها
- کمک به رشد مجدد موها
- درمان برخی بیماری های مربوط به ریشه و ساقه مو
- ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده و شفاف شدن آن
- افزایش استحکام موها


معرفی بهترین مرکز اوزون تراپی مو


یکی از بهترین مراکز اوزون تراپی مو و استفاده از دستگاه مایکرومیست مرکز کراتینه مو بهرامی به مدیریت سرکار خانم رزا بهرامی است. ایشان با ارائه خدمات اوزون تراپی و همچنین فروش دستگاه مایکرومیست توانسته اند قدم بزرگی را در جهت ارتقاء سلامت و زیبایی موها بردارند. شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات یا خرید محصولات ایشان با شماره تماس های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

شنبه 03 آبان 1399 - 11:03:54
سلام رامین شیری.بله لطفا با شماره درج شده تماس بگیرید.
سلام دستگاه جهت فروش موجود دارین؟ می خواستم بدونم دستگاه ساخت کجاس و قیمتش چنده؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: