چهارشنبه 10 مهر 1398 - 17:18:55

اوزون تراپی

 

اوزون تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بهترین مرکز اوزون تراپی مو

 

اوزون تراپی مو با دستگاه مایکرومیست

 


اوزون از یک مولکول اکسیژن و یک اتم اکسیژن اضافه تشکیل شده است که این اتم اضافه موجب افزایش قدرت اکسیژن می شود. محققان طی مطالعات خود به این نتیجه دست یافته اند که اوزون یا اکسیژن فعال، تاثیر بسزایی در سلامت، زیبایی و حتی درمان موهای آسیب دیده شود. این اکسیژن فعال با ایجاد لایه محافظتی روی موها، موجب بهبود پوشش کوتیکول مو و در نهایت افزایش سلامت آن می شود. در واقع، اوزون با ایجاد ارتباط میان ساختار درونی هر رشته مو و رنگ شیمیایی، موجب شفافیت و براقیت موها می شود.


کاربرد اوزون تراپی مو


اوزون تراپی کاربردهای بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به تقویت و آبرسانی و همچنین نرم کردن ساقه و ریشه مو اشاره کرد. استحکام بخشی، کمک به رشد مجدد مو، درمان ریزش و موخوره مو، ترمیم موهای آسیب دیده، افزایش براقیت و شفافیت موها، افزایش ضخامت تار مو و کنترل چربی کف سر از دیگر فواید اوزون تراپی هستند.

 

عملکرد اوزون تراپی چیست؟


عملکرد اوزون تراپی


اوزون تراپی معمولا به کمک دستگاه مایکرومیست انجام می شود .روش کار به این صورت است که ابتدا موها کاملا با شامپوی مناسب شسته می شود و در محوطه کابین قرار می گیرد ، سپس با توجه به نوع درمان تنظیمات پلیت دستگاه صورت می پذیرد‌.
اگر نوع‌ درمان فقط لاین اوزون تراپی باشد تایم 20 تا 25 دقیقه تنظیم می شود. اگر لاین درمانی کراتین یا تراپی های دیگر باشند ، از 8 تا 12 دقیقه با توجه به جنس و نوع مو تنظیم می گردد .
در این مرحله از درمان ازون تراپی ، o3 ناپایدار تجزیه شده و به دو اتم o2 و در نهایت o1 تبدیل  می شود. بنابراین اتم اکسیژن که از خاصیت اکسیداسیون قوی برخوردار است هر نوع آلاینده ای را از سطح مو پاک می کند و از طرفی باعث اکسیژن رسانی عمیق در سطح کوتیکول ساقه ی مو و همچنین فولیکول در اسکالپ سر شده که این عامل باعث می شود تا هر نوع میکروب ، قارچ و باکتری از سطح موها پاک شده و کاملا استریلیزه شود.
در لاین کراتین وتراپی ها علاوه بر مرحله ازون تراپی مراحل دیگری داریم که باعث می شود درطی کار کوتیکول ها از سطح مو بلند شده و راه را برای ورود عوامل درمانی به عمق لایه های مو باز کند.
در مرحله آخر گزینه کولینگ فعال می شود تا محوطه کابین ناگهان خنک شده و کوتیکول های مو کاملا بسته شوند و در نتیجه اتم اکسیژن و ذرات عوامل درمان در بافت مو محفوظ شده و به کار خود جهت بازسازی و درمان ادامه دهند .

 

معرفی مرکز اوزون تراپی مو

 

یکی از بهترین مراکز اوزون تراپی مو و استفاده از دستگاه مایکرومیست مرکز کراتینه مو بهرامی به مدیریت سرکار خانم رزا بهرامی است. ایشان با ارائه خدمات اوزون تراپی و همچنین فروش دستگاه مایکرومیست توانسته اند قدم بزرگی را در جهت ارتقاء سلامت و زیبایی موها بردارند. شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات یا خرید محصولات ایشان با شماره تماس های درج شده تماس حاصل نمایید.

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: