دوشنبه 18 شهریور 1398 - 18:18:17

آموزش لیفت مژه

 
 

آموزش لیفت مژه
خدمات تخصصی لیفت و لیمنت مژه و ابرو

 

 
 
 

 

نکات حین انجام لیفت مژه:


مقداری از مواد شیمیایی مورد استفاده در لیفت مژه را قبلا در منزل مورد آزمایش قرار دهید. بعضی از سالن ها نمونه هایی از سرم ها یا مواد شیمیای مورد استفاده را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید آنها را مورد آزمایش قرار دهید و نسبت به عدم حساسیت پوست خود نسبت به این مواد اطمینان حاصل نمایید. در این صورت بایستی 2 روز قبل از وقت سالن خود مقداری از این مواد را بر روی پوست شانه خود بزنید. در صورتی که اثراتی از خارش یا سوزش ملاحظه کردید بایستی قرار خود را لغو کرده و به دنبال روش های دیگر باشید.

 

هنگام انجام لیفت مژه آرایش نداشته باشید. در روزی که شما وقت سالن داشته و می خواهید لیفت مژه انجام دهید بایستی هیچ گونه آرایشی بر روی صورت و بالاخص چشمان خود نداشته و به هیچ وجه از ریمیل و یا سایه چشم استفاده ننمایید. چشمان شما بایستی کاملا تمیز و پاک باشد تا کارشناس مربوطه بتواند از سرم های لیفت مژه بدرستی استفاده نماید.

 

در طول انجام مراحل لیفت مژه شما بایستی بحالت خوابیده دراز بکشید، پلک نزنید، سر خود را تکان نداده و به مواد، بیگودی و سیلیکون هایی که بر روی چشم شما قرار دارد دست نزنید.

 

 در صورتی که قبلا سابقه حساسیت داشته اید حتما به کارشناس اطلاع دهید. سوزش و حساسیت جزئی نسبت به سرم های مورد استفاده طبیعی می باشد. همچنین سیلیکون و یا بیگودی که مورد استفاده قرار می گیرد شاید برایتان ناخوشایند باشد. در صورتی که سوزش و درد شدیدی احساس کردید و یا تورمی بوجود آمد حتما از متخصص بخواهید که کار را متوقف نماید.

 

تا زمانی که سیلیکون یا بیگودی از روی چشمان شما برداشته شود منتظر بمانید. معمولا کارشناس به شما خواهد گفت که 30 الی 90 دقیقه با شما کار دارد. در این مدت ممکن است چند بار از سرم استفاده نماید. در پایان سیلیکون ها را از روی چشمان شما برداشته و مواد را پاک کرده و صورت شما را تمیز خواهد نمود. پس از این مرحله بینایی شما نبایستی تار باشد. اگر در روی چشمان شما موادی باقی مانده باشد از کارشناس مربوطه بخواهید تا آنها را پاک نماید.

بهترین مدرس اکستنشن مژه و ابرو


خانم علیزاده یکی از بهترین مدرسان و ارائه دهندگان کلیه خدمات مربوط به ابرو و مژه هستند. از جمله مبحث آموزشی ایشان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- آموزش لیفت و لمینت مژه
- آموزش اکستنشن ابرو
- آموزش اکستنشن مژه کلاسیک، ولوم، زیر شاخه های ولوم،کیم،کت،دال،روسی،مگا والیوم ،ووو
- آموزش بوتاکس مژه و ابرو
- آموزش ویتامینه کردن مژه ها
- آموزش رنگ کردن مژه ها
- ابزار شناسی و شناخت کاربردی ابزار
- برند شناسی محصولات و کمپانی ها
- با مدرک و باتضمین 100%
- معرفی به سالنهای زیبایی برای اشتغال به کار

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی خانم فرزانه علیزاده می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

سعادت آباد - بلوار پاکنژاد- تقاطع دریا

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: