دوشنبه 18 شهریور 1398 - 18:22:04

مرکز لمینت مژه

 
 

مرکزلمینت مژه سعادت آباد
آموزش  تخصصی اکستنشن مژه

 
 
 

 

 

 نکات بعد از لیفت مژه


سرم مورد استفاده در لیفت بایستی 24 ساعت روی مژه های شما باقی بماند و در این مدت نبایستی مژه های شما خیس شود. همچنین در طول این زمان از مالیدن چشم ها و دست زدن به مژه ها اجتناب نمایید. تا جایی که امکان دارد در این 24 ساعت دوش نگیرید و در صورت نیاز تنها بدن خود را بشویید. در صورت شستشوی صورت مراقب باشید تا آب با چشمان شما برخورد نداشته باشد.

 

تا 2 روز بعد از انجام لیفت از آرایش چشمانتان خود داری نمایید. استفاده از ریمیل و سایه چشم در طول این مدت باعث خواهد شد تا مژه های شما به خوبی حالت نگیرد. لذا بایستی تا 48 ساعت از آرایش چشمان خود اجتناب کنید. در صورتی که در این مدت از کانسیلر، فونداسیون و یا ماسک استفاده می نمایید بایستی در اطراف چشمان خود استفاده نکنید.

 

در صورت بروز خارش و یا تورم در هر نقطه از بدن به پزشک مراجعه نمایید. معمولا حساسیت و واکنش طولانی بندرت پیش می آید و اکثر واکنش ها کوتاه مدت می باشد اما به هر حال در صورتی که تا 48 ساعت بعد از انجام لیفت مژه علائمی چون سوزش و یا تورم در اطراف چشم و یا قسمت های دیگر بدن ملاحظه کردید حتما به پزشک مراجعه نمایید.

 

جلسه بعدی لیفت مژه را با سالن آرایش خود هماهنگ نمایید. طول عمر مژه ها معمولا 8 تا 12 هفته می باشد. در طول این مدت دیگر نیازی به ترمیم نخواهید داشت. در صورتی که از نتایج لیفت مژه راضی بودید می توانید برای بعد از 3 ماه دوباره این کار را انجام دهید.

بهترین مدرس اکستنشن مژه و ابرو


خانم علیزاده یکی از بهترین مدرسان و ارائه دهندگان کلیه خدمات مربوط به ابرو و مژه هستند. از جمله مبحث آموزشی ایشان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- آموزش لیفت و لمینت مژه
- آموزش اکستنشن ابرو
- آموزش اکستنشن مژه کلاسیک، ولوم، زیر شاخه های ولوم،کیم،کت،دال،روسی،مگا والیوم ،ووو
- آموزش بوتاکس مژه و ابرو
- آموزش ویتامینه کردن مژه ها
- آموزش رنگ کردن مژه ها
- ابزار شناسی و شناخت کاربردی ابزار
- برند شناسی محصولات و کمپانی ها
- با مدرک و باتضمین 100%
- معرفی به سالنهای زیبایی برای اشتغال به کار

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی خانم فرزانه علیزاده می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

سعادت آباد - بلوار پاکنژاد- تقاطع دریا

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: