دوشنبه 18 شهریور 1398 - 18:10:23

لیفت مژه

 
 
 

آموزش لیفت و لمینت مژه در سعادت آباد
بهترین خدمات مژه سعادت آباد

 

 
 
 

 

 

نکات ضروری قبل از لیفت مژه

برای انجام لیفت مژه رعایت چندین نکته ضروری می باشد تا از صدمات احتمالی وارده به چشم جلوگیری شده و در پایان کار چشمانی زیبا و مژه هایی ضخیم و فر حاصل گردد.

لیفت مژه یک روش نوین و ویژه ای است که مژه های شما را تیره و ضخیم تر کرده و با این روش دیگر نیازی به اکستنشن مژه نخواهید داشت. در طول مراحل لیفت مژه، کارشناس مربوطه از چندین سرم استفاده کرده و عملیات ویژه ای بر روی چشمان شما انجام خواهد داد. در این روش مژه های شما علاوه بر تقویت، حالت نیز خواهند گرفت و در کل شما چشمانی درشت تر و مژه هایی بلند تر و پرپشت تر خواهید داشت. برای انجام لیفت مژه رعایت چندین نکته ضروری می باشد تا از صدمات احتمالی وارده به چشم جلوگیری شده و در پایان کار چشمانی زیبا و مژه هایی ضخیم و فر حاصل گردد. 

نکات قبل از لیفت مژه:
ابتدا بررسی کنید که آیا اصلا لیفت مژه برای شما مناسب می باشد یا نه؟ لیفت مژه ممکن است خطراتی برای شما داشته باشد. اگر پوست شما حساس می باشد و یا اینکه شما اگزما داشته باشید در این صورت بهتر است به دنبال روشی غیر از لیفت مژه برای تقویت مژگان خود باشید زیرا این روش ممکن است باعث حساسیت و سوزش چشمان شما گردد.
همچنین اگر مژه های شما کوتاه می باشد در این صورت لیفت مژه روش مناسبی برای شما نخواهد بود. لیفت مژه برای کسانی مناسب است که اولا دارای مژه های صاف و مستقیم بوده و می خواهند آنها را حالت دار و فر نمایند، دوما فرمژه و یا اکستنشن برایشان کارساز نبوده و سوما نمی خواهند هر روز از ریمیل استفاده نمایند.

بهترین مدرس اکستنشن مژه و ابرو


خانم علیزاده یکی از بهترین مدرسان و ارائه دهندگان کلیه خدمات مربوط به ابرو و مژه هستند. از جمله مبحث آموزشی ایشان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- آموزش لیفت و لمینت مژه
- آموزش اکستنشن ابرو
- آموزش اکستنشن مژه کلاسیک، ولوم، زیر شاخه های ولوم،کیم،کت،دال،روسی،مگا والیوم ،ووو
- آموزش بوتاکس مژه و ابرو
- آموزش ویتامینه کردن مژه ها
- آموزش رنگ کردن مژه ها
- ابزار شناسی و شناخت کاربردی ابزار
- برند شناسی محصولات و کمپانی ها
- با مدرک و باتضمین 100%
- معرفی به سالنهای زیبایی برای اشتغال به کار

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی خانم فرزانه علیزاده می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

سعادت آباد - بلوار پاکنژاد- تقاطع دریا

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: