جمعه 28 اسفند 1394 - 11:16:50

آرایش طلایی سبز

آرایش چشم متفاوت

آموزش میکاپ طلایی و سبز

آرایش سبز و طلایی



با نزدیک شدن نوروز و سال نو و دید و بازدید های مرسوم خانم ها ترجیح می دهند آرایش های متفاوتی را امتحان کرده و با کمک این نوع میکاپ ها زیبایی های خود را بیشتر نشان دهند. پس اگر شما هم به دنبال یک آرایش مناسب برای چشم های خود هستید و از رنگ های مختلف به کار رفته در آن نمی هراسید می توانید از این آرایش سبز و طلایی زیبا کمک بگیرید. برای این نوع میکاپ کافیست از دو رنگ سایه زیبا کمک گرفته و موجب تحسین همگان قرار گیرید.
برای انجام آرایش سبز و طلایی می توانید از مراحل زیر پیروی کنید.

1. شکل دادن به ابروها

قبل از انجام هرگونه آرایش می بایست به ابروها حالت داده و با این کار زیبایی چهره خود را افزایش دهید. دقت داشته باشید که ابروها اولین نقطه از صورت هستند که به چشم می آیند بنابراین مرتب کردن و حالت دادن مناسب به آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مرتب کردن ابروها آن ها را شانه کرده، با موچین مرتب کرده و یا در صورت نیاز قسمت هایی که موهای بلندتری دارند را با قیچی کوچکی به زیبایی بیارایید. در صورتی که احساس می کنید ابروهای پر پشت تری می خواهید نیز می توانید با استفاده از سایه ابرو و یا مداد ابرو , ابروها را پرتر نشان دهید.

2. آماده کردن پلک چشم ها

در صورتی که می خواهید آرایش بی نقصی داشته و از ماندگاری آن نیز اطمینان خاطر داشته باشید، کافیست قبل از انجام هرگونه آرایش چشمی روی پلک ها از پرایمر چشم استفاده کرده و با این کار آرایش خود را به سادگی انجام دهید. برای این کار دقت داشته باشید که چشم ها را از قبل پاک کرده و صورت خود را با استفاده از صابون بشویید. فراموش نکنید که انجام یک آرایش با استفاده از پرایمر، میکاپ شما را کاملا حرفه ای و تخصصی می کند.

3. نقص ها را بپوشانید.

برای پوشیدن لکه های روی پوست کافیست از کانسیلر کمک گرفته و لکه ها، محل زخم ها، جای جوش و تیرگی چشم ها را با استفاده از این وسیله آرایشی به سادگی از بین ببرید. دقت داشته باشید که کانسیلر را پس از پرایمر و کرم پودر زده و به خوبی روی پوست پخش کنید. یک نکته حائز اهمیت دیگر در استفاده از کانسیلر اختلاف تا دو درجه آن با رنگ اصلی پوست است.

4. سبز و طلایی

پس از آن که با استفاده از فرچه آرایشی مخصوص کانسیلر را روی پوست خود زدید، روی پلک ها از سایه طلایی استفاده کرده و سرتاسر آن ها را بپوشانید. سایه طلایی را از داخلی ترین قسمت پشت چشم تا نزدیکی مژه ها و قسمت خارجی چشم ها بزنید. سپس سایه سبز را از وسط پلک تا قسمت خارجی چشم مالیده و این دو رنگ زیبا را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. برای زیبایی بیشتر چشم ها می توانید از یک مداد سبز کمک گرفته و دور چشم ها و به خصوص قسمت زیرین آن ها را هم به رنگ سبز در آورید. لازم به ذکر است که در صورت تمایل می توانید از سایه مات و یا سایه های اکلیل دار و براق استفاده کنید.

5. فر کردن مژه ها

برای حالت دادن بیشتر به مژه ها کافیست از فر مژه کمک گرفته و مژه های خود را فر کنید. همچنین می توانید برای این کار مژه مصنوعی به کار برده و مژه های خود را به زیبایی هر چه بیشتر نشان دهید.

6. ریمل

در مرحله نهایی کافیست یک ریمل مناسب به کار برده و مژه های بالا و پایین خود را با ریمل حالت دهید. ریمل در کنار سایه زیبای شما چشم های تان را به زیبایی هرچه بیشتر نشان می دهد.

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش آرایش چشم اینجا کلیک کنید.

فیلم آرایش چشم

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: