سه شنبه 28 آذر 1396 - 15:42:50

محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو

محصولات تقویت کننده مو

شامپو ضد ریزش مو فولیکا

 

 

 برنامه تخصصی فولیکا جهت از بین بردن ریزش موی سر و رویش مجدد آن ها

محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا برای اولین بار در ایران با بکار گیری مواد موثره گیاهی و کمپلکس های ضد ریزش مو و تقویت کننده منحصر به فرد، می تواند پاسخ قاطعی به درمان ریزش موی شما و رویش مجدد آن باشد.

 


شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو سر فولیکا

این محصول مناسب برای کلیه الگوهای ریزش (آقایان و خانم ها) بر پایه کمپلکس ضد ریزش و رشد دهنده مو: کافئین، کینین، ویتامین B7، زینک سولفات، ویتامین B6 و عصاره آرنیکا فرموله گردیده است و با کمک به کنترل ریزش موی سر به همراه عملکرد چندگانه افزایش تعداد موهای موجود در مرحله رشد، فعال سازی و تقویت پیاز مو، افزایش جریان خون مویرگی پوست سر به همراه خاصیت حجم دهندگی و افزایش ضخامت موهای نازک و کم حجم، نتیجه ای ایده آل را برای شما به ارمغان آورد.

 

 

لوسیون های تقویت کننده و ضد ریزش مو و ابرو فولیکا در 2نوع مردانه و زنانه

جهت تکمیل دوره درمان می توانید از لوسیون های ضد ریزش مو فولیکا استفاده کنید. ویژگی منحصر به فرد این فرآورده ها، تفکیک  به دونوع الگوی ریزش مو(مردانه و زنانه) می باشد که سبب تقویت جریان گردش خون پوست سر، تسریع فرآیند رشد موهای جایگزین، متعادل نمودن ترشح چربی پوست سر افزایش ضخامت و استحکام ساقه مو می گردند.

 

 

 

 

 

 
لوسیون های تقویت کننده و ضد ریزش مو و ابرو فولیکا (مردانه)

لوسیون های تقویت کننده و ضد ریزش مو مخصوص افراد با الگوی ریزش مردانه (آندروژیک) و خانم هایی که بعلت کاهش ترشح استروژن خصوصاً بعد از 40 سالگی دچار ریزش موی هورمونی شده اند می باشد و سبب تسریع فرآیند رش موهای جایگزین و افزایش ضخامت و استحکام ساقه مو می گردد.

مواد موثره: کافئین، بیوتینیل تری پیتید، آپیژنین، اولئونولیک اسید، عصاره های ساپالمتو، بورداک و لیکوریس همراه با ویتامین های B6، بیوتین

 

 

 

 

لوسیون های تقویت کننده و ضد ریزش مو و ابرو فولیکا (زنانه)

لوسیون تقویت کننده و ضد ریزش مو مخصوص افراد با الگوی ریزش زنانه (غیر آندروژنیک) می باشد و سبب تقویت ساختا رکراتینی مو، کمک به جلوگیری از ریزش  موی سر غیر آندروژنیک وریزش ابرو و کمک به رشد مجدد موها می گردد.

مواد موثره: گلیکوپروتئین، عصاره های بودارک، سیر آویشن و لیکوریس همراه با ویتامین های B3 ،B6 و بیوتین.

 

 

روش مصرف محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا

شامپو تقویت کننده مو فولیکا حداقل سه بار در هفته و به مدت نا محدود می توان استفاده نمود. در هر بار کف سر و موها را به کمک مقدار کافی از شامپو به مدت 3 دقیقه ماساژ داده و سپس آبکشی فرمایید.

جهت تقویت بیشتر و جلوگیری موثرتر از ریزش موها، یکبار در شبانه روز به مقدار 6 پاف  لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فولیکا، مناسب با الگوی ریزش موی سر خود را مستقیماً بر پوست سر خشک یا مرطوب اسپری نموده و کف سر را به آرامی به مدت 3 دقیقه ماساژ دهید. سپس بدون نیاز به شستشو موها را به فرم دلخواه حالت دهید. به منظور جلوگیری از ریزش موی سر مصرف نامحدود لوسیون تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا توصیه می شود.

 

جهت استفاده برای ابروها 2 پاف از لوسیون تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا مخصوص افراد با الگوی ریزش زنانه (غیر آندروژیک) را بر روی انگشتان اسپری نموده و با دقت فقط ناحیه ابروها را آغشته نمایید.


 

تلفن فروش محصولات فولیکا


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: