سه شنبه 14 فروردین 1397 - 14:04:09

10 مارک خوب محصول پاک کننده رنگ مو

بهترین پاک کننده های رنگ مو در سال 2018 میلادی
پاک کردن رنگ مو

ریموور رنگ مو


بسیاری از کسانی که موهای خود را رنگ می کنند، گاها با این مشکل روبرو شده اند که رنگ موی به دست آمده، رنگ موی دلخواه آن ها نبوده و ترجیح می دهند که آن رنگ مو را از روی موهای خود پاک کرده و از بین ببرند. گاهی اوقات نیز رنگ مو پس از شستشو به رنگ سبز یا نارنجی در آمده و هیچ تشابهی با رنگ موی مورد نظر فرد ندارد. خوشبختانه امروزه پاک کننده های رنگ مو به شکل های مختلف در بازار وجود دارند و با کمک آن ها می توان مشکلات ناشی از رنگ مو را تا میزان بالایی حل کرد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب 10 مارک خوب محصول پاک کننده رنگ مو معرفی شده اند.

 

بهترین پاک کننده های رنگ مو


1. پاک کننده رنگ موی کالر ب4 (Color B4)

این پاک کننده رنگ مو برای از بین بردن رنگ های عجیبی که پس از شستشوی موها به دست می آید، به کار رفته و کار با آن ساده است. این رنگ مو به مولکول های مو نفوذ کرده و با شکست پیوندهای رنگ مو، رنگ آن ها را از بین می برد. به علاوه این محصول به رنگ موی واقعی فرد آسیبی وارد نکرده و از آن جایی که فرمول ملایمی دارد، سلامت موها را تضمین می کند. نکته مثبت دیگر این پاک کننده رنگ مو در این است که با کمک آن می توان تنها در 20 دقیقه رنگ مو را از روی موها پاک کرد.

 

2. پاک کننده رنگ موی کالر اووپس (Color Oops)

یکی از بهترین مارک خوب پاک کننده های رنگ موی موجود در بازار این محصول است که از نظر منتقدین امتیاز 7/7 از 10 را به دست آورده است. البته برخی از مصرف کنندگان ادعا می کنند که این محصول مواد مضری دارد و باعث خشکی و شکننده شدن موها می شود.

 

 

3. پاک کننده رنگ موی گُلدوِل سیستم (Goldwell System)

 

این محصول پیگمنت های غیرفعال روی مو را به سرعت از بین برده و رنگ مو را پاک می کند. گلدول سیستم حالت کرمی داشته و از جمله محصولاتی است که توسط سازمان های مختلف استاندارد تست شده و مورد تایید قرار گرفته است. به علاوه با استفاده از این محصول نیازی به نگرانی در مورد تغییر رنگ اصلی موها نخواهد بود.

 

4. پاک کننده رنگ موی لورآل (L’Oreal) 

این پاک کننده به سرعت رنگ موی ناخواسته را پاک کرده و برای این کار از آمونیوم کلرید استفاده می کند. به علاوه استفاده از این محصول ساده بوده و حتی می توان در منزل آن را به کار برد.

 

5. پاک کننده ماتریکس کالر ایرِیز (Matrix Color Erase)



این پاک کننده رنگ مو را باید با آب ولرم ترکیب کرده و سپس رنگ موی ناخواسته را از روی موها پاک کرد. این محصول برای شرایط شدید و یا متوسط روی موها نیز به کار می رود. البته در این صورت به جای آب باید از ترکیب آن با اکسیدان استفاده کرد.

 

6. پاک کننده رنگ موی مای هردرسِر (My Hairdresser)



این محصول بین خانم هایی که نمی خواهند پس از پاک شدن رنگ مو، موهایشان روشن شده و یا آسیب ببیند، به کار می رود. این پاک کننده رنگ مو باید تا 24 ساعت پس از رنگ موی اولیه روی موها به کار رفته و تنها تا 2 دو درجه رنگ موی قبلی را روشن تر می کند.

 

7. پاک کننده رنگ موی اوبر هر (Uberhair)



این پاک کننده رنگ مو بدون استفاده از دکلره روشن کردن موها، رنگ موی ناخواسته را از روی موها پاک می کند. این رنگ مو آنتی اکسیدان هایی روی موها قرار داده و پس از شستشوی آن نه تنها موها تغییر رنگ پیدا می کنند، بلکه نرم تر و مرطوب تر نیز می شوند.

 

8. پاک کننده رنگ موی اَفیناژ (Affinage)



برای پاک کردن رنگ موهای مصنوعی این پاک کننده تاثیر مثبتی داشته و از آن جایی که فرمول ملایمی دارد، آسیبی هم به موها وارد نمی کند. به علاوه تنها با یک بار استفاده از آن تاثیرش دیده خواهد شد.

 

9. پاک کننده رنگ موی آلفا پارف (Alfaparf)



این پاک کننده رنگ مو به صورت سه تیوپ کرمی وجود داشته و رنگ مو را به صورت کاملا حرفه ای از روی موها پاک می کند.

 

10. پاک کننده رنگ موی جوباز (JoBaz)



این محصول مولکول های مصنوعی موجود روی مو را از بین برده و رنگ مصنوعی موجود روی موها را به سادگی از بین می برد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

جمعه 12 مهر 1398 - 16:39:07
برای موهای پر کلاغی که پاک بشه کدوم بهتره واز کجا باید تهیه کنم
چهارشنبه 31 مرداد 1397 - 21:50:10
واسه موهایی که مدتها رنگ شرابی داشته کدوم پیشنهاد مییشه آیا میشه مو رو روشن کرد؟؟؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: