شنبه 28 خرداد 1401 - 11:12:58

آموزش مرحله به مرحله بافت مو هلندی + عکس

 

مراحل تصویری بافت مو هلندی

آموزش کامل بافت مو کف سر

 

آموزش مرحله به مرحله بافت مو هلندی + عکس

 

 

در این آیتم از سایت رژلب قصد داریم آموزش مرحله به مرحله بافت مو هلندی را برای مبتدیان ارائه دهیم. بافت مو هلندی که به بافت مو کف سر نیز معروف است، از گذشته تاکنون بسیار ترند بوده و طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم به این مدل بافت مو علاقه مندید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.


مراحل بافت مو هلندی + عکس


در مرحله اول از بافت مو هلندی ابتدا باید یک دسته از موهای جلوی سر جدا کنید. سپس این دسته را به سه لایه مساوی تقسیم نمایید. سپس لایه وسطی را روی لایه سمت چپ بیاورید. پر مرحله بعد باید لایه سمت راستی را زیر لایه وسطی بیاورید. لایه وسطی را در دست خود و لایه های دیگر را در دست چپ تان نگه دارید. سپس لایه وسطی را با انگشت کوچک تان و لایه های دیگر را نیز با دیگر انگشتان دست تان نگه دارید و یک لایه دیگر از قسمت جلوی موها جدا کنید.

 

 


در مرحله بعد باید لایه وسطی را روی لایه ای که جدیدا جدا کردید قرار دهید و تمامی لایه ها را با انگشتان دست دیگرتان نگه دارید. دوباره یک لایه موی دیگر از قسمت جلوی سر جدا کنید و دوباره لایه وسطی را روی لایه جدید قرار دهید. دوباره باید تمامی لایه های مو را با دست دیگرتان نگه دارید و یک لایه موی جدید به بافت موی هلندی خود اضافه نمایید.

 


این کار را باید تا پشت سر ادامه دهیم. زمانی که بافت مو هلندی را تا دنباله موها ادامه دادیم، از بافت مو کلاسیک یا همان بافت مو ساده برای ادامه کار استفاده می نماییم. می توانید مانند نمونه ابتدا یک فرق از وسط باز کنید و بافت مو هلندی را روی دو طرف سر انجام دهید تا جلوه متقارن و زیبایی را ایجاد نماید.

 

آموزش مرحله به مرحله بافت مو هلندی + عکس

 


بافت مو هلندی از جمله بافت موهای ساده اما با قاعده است. قاعده آن نیز چندان مشکل نیست و اگر ترتیب قرارگیری لایه ها را متوجه شوید، تا آخر باید همان را پیش ببرید. آموزش بافت مو هلندی مرحله به مرحله همراه با عکس همین جا به اتمام می رسد. چنانچه در مورد این مدل بافت مو و همچنین سایر مدل ها هر گونه سوالی داشتید، برای ما کامنت بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگو باشند. از این که وب سایت رژلب را دنبال می کنید، بسیار سپاسگزاریم.

 

آموزش مرحله به مرحله بافت مو هلندی + عکس

 

خانم ساناز برومندی متخصص رنگ و لایت و احیا و کوتاهی در زعفرانیه - برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

عالی بود واقعا کمکم کرد
سه شنبه 21 بهمن 1399 - 23:25:51
ممنون😘🥰
خیلی خوب بود
تشکر از شما
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: