شنبه 09 شهریور 1398 - 15:37:26

آرایشگاه عروس خوب در تهران

 

آرایش صورت عروس

آموزش میکاپ عروس

 

معرفی آرایشگاه عروس خوب در تهران

 

آرایش صورت اگر به درستی انتخاب شود، می تواند عیوب چهره را بپوشاند و زیبایی ظاهری را تا چند برابر افزایش دهد. امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند از مدل آرایش های ملایم برای میکاپ صورت خود استفاده کنند.
در واقع این روزها مد به سمت آرایش صورت خیلی ملایم رفته  که در آن بیشتر از رنگ های روشن استفاده می شود. سایه های روشن، رژلب به رنگ لب و پوستی طبیعی همگی در کنار هم منجر می شود علاوه بر جلوه بسیار، وقار خاصی نیز داشته باشیم. البته انتخاب هر رنگ روشن نیز بهتر است طبق رنگ پوست صورت گیرد. به عنوان مثال اگر پوست روشنی دارید، می توانید از تناژهای مختلف رنگ صورتی استفاده کنید تا چهره ای شاداب تر داشته باشید.
اگر پوستی به رنگ برنزه دارید، بهترین رنگ ها برای شما آن دسته ای هستند که تناژ گرم دارند. استفاده از سایه های شاین طلایی، کرم و قهوه ای می تواند زیبایی شما را خیره تر از پیش کند. رژلب های بژ و نارنجی روشن نیز می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای شما باشد.

 

آرایش و گریم صورت عروس

 


معمولا نوع آرایشی که برای موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، باید متفاوت باشد؛ بدین معنی که آرایش شما در روز مهمانی با شب عروسی متفاوت است و شما باید از تکنیک های آرایش در روز و شب بهره ببرید. معمولا در میکاپ روز از سایه چشم ملایم و رژلب تیره استفاده می شود. برعکس، در آرایش شب نیز از سایه چشم تیره و شاین به همراه رژلب ملایم یا برق لب به کار برده می شود. در هر صورت، این نکته را مد نظر داشته باشید که فقط یک قسمت از صورت که زیبایی خیره کننده تری دارد را با آرایش نشان دهید و سایر قسمت ها را کمرنگ کار کنید. به طور مثال، اگر آرایش چشم کاملی را انتخاب کردید، بهتر است از رنگ ملایم برای زدن رژلب استفاده کنید تا علاوه بر رعایت تناسب، زیبایی چشم ها به بهترین نحو دیده شود. در مقابل، اگر رژلبی با رنگ خیره کننده و جذاب زده اید، بهتر است آرایش چشم خود را ملایم تر انجام دهید. البته انتخاب سبک آرایشی کاملا به سلیقه شما بر می گردد؛ اما رعایت این نکته باعث می شود تعادل در زیبایی چهره شما برقرار شده و جذابیت بیش از پیش داشته باشید.


اگر قصد استفاده از خدمات عروس یا فراگیری دوره های گریم و میکاپ عروس را دارید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما خانم هستی بابایی می باشد. ایشان قصد برگزاری آموزش صفر تا صد گریم و میکاپ عروس را در ماه محرم با تخفیف استثنایی 50 درصد دارند که جهت هماهنگی و مشاوره می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: