شنبه 09 شهریور 1398 - 11:29:56

خدمات تخصصی و برگزاری دوره های آموزشی فیکانتور (چشم و لب)

 

میکروپیگمنتیشن لب

میکروپیگمنتیشن چشم

انجام کلیه خدمات تخصصی و آموزش با اصول حرفه ای متدفیکانتور توسط آرتیست راحله فخیم
شماره تماس جهت هماهنگی :09380689865
اینستاگرام : phicontour.fakhim@
متد فیکانتور چیست؟

فیکانتور(PHI+CONTOUR) یک متد جدید برای انجام تاتو خط چشم ، تاتو خط مژه ، تاتو سایه چشم و تاتو لب می باشد این متد توسط آکادمی فی”(phi) وآقای برانکو بابیک (رئیس آکادمی فی) ایجاد شده است . پایه اصلی متد فیکانتور ایجاد قرینه سازی و رفع عیب ها در قسمت پلک ها و لب ها می باشد یکی دیگر از کارهای که در متد فیکانتور انجام می شود ،حجیم سازی و تغییر رنگ (بر طرف کردن کبودی یا سفیدی) در لب ها  می باشد به صورتیکه بیشترین هماهنگی و زیبایی را با بقیه اجزاء صورت داشته باشد و در عین حال ، ظاهری طبیعی صورت حفظ شود.
(به صورت کلی در متد فیکانتور با استفاده از خطای دید قسمت های از صورت را کوچکتر یا بزرگتر می کنند یا تغییر رنگ می دهند تا ظاهر صورت زیباتر و هماهنگ تر با قسمت های دیگر شود)

ویژگی های فیکانتور:

دستگاه مورد استفاده برای متد فیکانتور :میکرو پیگمنتشین

طراحی خط چشم و لب  : در متد فیکانتور ، طراحی خط چشم و لب بر اساس فرم کلی صورت فرد با نسبت های طلایی طراحی می شود . یعنی حالتی که طرح خط چشم و لب کاملا متناسب و بقیه اجزاء صورت باشد و حالت کاملا طبیعی داشته باشد .
هدف اصلی در طراحی خط چشم قرینه سازی ، برجسته کردن خطوط دور چشم و برطرف کردن عیبهای چشم می باشد.
هدف اصلی در طراحی لب ، قرینه سازی ، تغییر رنگ لب ها (برای از بین بردن سیاهی یا سفیدی لبها ) ، حجم دادن به لبها و برطرف کردن عیبهای لب می باشد.
(نسبت طلایی بین اجزاء مختلف بدن که بیشترین هماهنگی و زیبایی را دارد عدد 1.618 می باشد . در شکل زیر می توانید این نسبت را در قسمت لبها ببینید)

استفاده از تکنولوژی در متد فیکانتور :یکی از کارهایی که در متد فیکانتور استفاده می شود استفاده مختلف از تکنولوژی است یکی از این تکنولوژی ها یک اپلیکشن بسیار کاربردی برای قرینه سازی لبها و خط چشم  است (البته این اپلیکشن برای طراحی و قرینه سازی ابروها هم استفاده می شود)

رنگ های استفاده شده در متد فیکانتور :
رنگ های فیکانتور ساخت کشور آلمان هستند این رنگ ها به خاطر ویژگی های زیر یکی از بهترین رنگ ها برای استفاده برای استفاده در آرایش دائم  هستند.
1-مواد استفاده شده در رنگ های  کاملا گیاهی هستند و بعد از مدتی کاملا جذب پوست می شوند.
2-در ترکیبات رنگهای فیکانتور از ترکیبات حساست زایی مانند عنصر نیکل استفاده نشده است که این امر باعث می شود که این رنگ ها حساسیت زا نباشند.( حساست زا بودن عنصر نیکل در بعضی از جواهرات بدلی که باعث قرمزی و خارش می شوند کاملا مشهود است)
شماره تماس جهت هماهنگی :09380689865
اینستاگرام : phicontour.fakhim@


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: