شنبه 09 اردیبهشت 1402 - 20:40:55

ورکشاپ تخصصی گریم و میکاپ

 

آموزش گریم و میکاپ

آموزش آرایش و گریم تخصصی

ورکشاپ گریم و میکاپ 


آموزش شامل:
کانتورینگ چرب و خشک و حجیم سازی گونه‌ها
طراحی و قرینه‌سازی ابرو به روش گریم و مدل هاشور
آموزش گذاشتن لنز چشم بدون آسیب به چشم
لایت کردن خط چشم
آموزش انواع مژه و روش‌های فرم‌دهی به چشم با کمک مژه
آموزش انواع سایه هایلایت چشم
آموزش 3 نمونه سایه چشم مد روز به روش تخصصی

به همراه ارائه مدرک 
آموزش‌ها همراه با تکرار و تمرین انجام می‌شوند.


آموزش‌های فوق‌حرفه‌ ای گریم و میکاپ زیر نظر خانم فتاحی مدرس بین‌المللی و برتر کشور تفاوت آموزش‌های ما با دیگران در این است که بدون اتلاف وقت در کمترین زمان بیشترین بازدهی را خواهید داشت.

هنرجویانی که علاقه‌مند به شرکت در ورکشاپ‌های فوق‌حرفه‌ای شینیون، کار با مواد، پوست و میکاپ هستند و می‌خواهند صفر تا صد آنها را آموزش ببینند؛ جهت شرکت در کلاس‌ها و مشاوره رایگان تماس بگیرند.

 

 

آموزش گریم صورت عروس توسط بهترین مدرس آرایش و گریم


مهم ترین اصلی که باید در آرایش و گریم عروس به آن توجه داشته باشیم، شناخت پوست مراجعه کننده است. یعنی باید ببینیم که پوست وی از نوع چرب، خشک یا مخلط است تا کرم پودر و سایر لوازم آرایشی متناسب با نوع پوست را به کار ببریم. برای پوست صورت عروس حتما باید پاکسازی را انجام دهیم. علاوه بر این، ماساژ پوست صورت عروس به گریم و میکاپ بهتر وی نیز کمک بسیاری خواهد کرد.


هنگام انجام کانتورینگ صورت نیز باید به فرم چهره عروس خانم توجه داشته باشیم. برای پاکسازی پوست عروس، ابتدا آن را کلینز می کنیم. سپس با استفاده از دستگاه اولتراسونیک، لیفت صورت و همچنین افزایش میزان جذب مواد مغذی در پوست را انجام می دهیم. به اولتراسونیک، دستگاه اتوی صورت نیز گفته می شود. پس از استفاده اولتراسونیک، پوست را کاملا پاک کرده و کلینز می کنیم.
استفاده از دستگاه اولتراسونیک در زیرسازی گریم عروس بسیار حائز اهمیت است. چرا که ماندگاری و دوام میکاپ عروس را افزایش داده و از ایجاد خطوط یا ماسیدگی لوازم آرایش روی پوست جلوگیری می کند. در میکاپ و گریم عروس، تنها مواد آرایشی و گریم مهم نیست؛ بلکه پاکسازی پوست و لیفت صورت نیز در افزایش کیفیت آن تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: