یکشنبه 17 شهریور 1398 - 15:24:19

آموزشگاه آرایشگری در سعادت آباد

 

آموزشگاه آرایشگری در غرب تهران

سالن آرایش و زیبایی موباما

 

سالن زیبایی و آموزشگاه آرایشگری موباما

 

دنیای آرایش، ابعاد وسیع و نکات بسیاری دارد که برای کسب نتیجه دلخواه مشتری، باید همه آن ها را به بهترین نحو آموزش ببینیم. یک آرایش زیبا در کنار سایر مشتقات نظیر کاشت و طراحی ناخن، رنگ و مش، براشینگ، مراقبت های پوستی و ... علاوه بر این که باید به جذابیت چهره اضافه کند، موجب حفظ طراوت و طبیعت آن نیز خواهد شد. اگر نکات اصلی آرایش و زیبایی به خوبی رعایت نشوند، صورت مصنوعی به نظر رسیده و حتی ممکن است تاثیر معکوس نیز داشته باشد. چه بسا بسیار حائز اهمیت است که میکاپ آرتیست ها در این حوزه آموزش کامل ببینند و تجربه کافی نیز کسب نمایند. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم یکی از بهترین مراکز آموزش آرایشگری زنانه را به شما معرفی کنیم تا در کلیه لاین های آرایشی و زیبایی تخصص کافی را کسب نمایید. سالن آرایش وآموزش موباما واقع در غرب تهران، با داشتن کادر مجرب در تمامی لاین های آرایشی، تجربه بسیار خوبی از آموزش و همچنین ارائه خدمات را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

سالن زیبایی موباما

 


خانم افسانه محمودی و خانم هانیه نوری، مدیران محترم یکی از بهترین آموزشگاه آرایشگری و سالن خدمات در غرب تهران هستند. در ادامه با بخشی از خدمات و تخصص های مرکز زیبایی و آموزشی موباما آشنا خواهید شد:

- خدمات تخصصی ابرو و اصلاح
- کاشت و ترمیم ناخن
- انواع کوپ های فانتزی و ژورنالی
- صاف کردن، ویتامینه واحیاء موها
- ترمیم موهای آسیب دیده
- انواع اکستنشن، بافت های آفریقایی و دردلاک
- براشینگ و انواع فرها
- میکاپ و شینیون
- رنگ و مش تخصصی
- پاکسازی و جوانسازی پوست به صورت فوق حرفه ای
- اکستنشن مژه
- انواع تکنیک های تاتو
- خدمات عروس VIP


شما شایسته زیبایی هستید

 


می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات سالن زیبایی موباما واقع در غرب تهران، منطقه سعادت آباد، با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: