پنجشنبه 01 فروردین 1398 - 23:39:22

طراحی ناخن ساده و شیک

آموزش چند مدل طراحی ناخن

عکس طراحی ناخن عروس

 

طراحی ناخن ساده و شیک

 

یکی از بهترین راهکارهای زیباتر کردن دست ها، طراحی ناخن است. امروزه مدل های متنوع و گسترده ای از طراحی ناخن وجود دارند که متناسب با هر نوع سلیقه و جایگاه اجتماعی انجام می گیرند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای طراحی ناخن های خود به نزد ناخن کار بروند تا علاوه بر این که کارشان به بهترین نحو ممکن صورت گیرد، در جریان مدل های بروز نیز قرار گیرند. اما برخی دیگر از افراد نیز ترجیح می دهند به دور از شلوغی های آرایشگاه ها و هزینه هایی که طراحی ناخن در بر دارد، خودشان در منزل این کار را انجام دهند. اگر شما نیز در این دسته افراد قرار می گیرید، پیشنهاد می کنیم ادامه مقاله طراحی ناخن ساده و شیک را از دست ندهید.

انواع مدل های طراحی ناخن

 

 طراحی ناخن با لیف

در این طراحی کافیست روی ناخن رنگ بیس دلخواه خود را زده و پس از خشک شدن این رنگ بیس یک لیف توردار روی ناخن ها قرار داد و با کمک یک ابر کمی لاک روی ناخن ها زد. این طراحی ناخن بسیار ساده و بسیار جذاب است و روی ناخن های کوتاه و یا بلند زیبا به نظر می رسد.

 طراحی ناخن سیاه و سفید

در این طراحی ناخن باید ابتدا ناخن ها را سفید کرده و سپس از یک ماژیک مشکی کمک گرفته و یک خط اریب روی ناخن ها کشید. سپس از قسمت بالای ناخن ها را به رنگ مشکی در آورد تا طراحی تکمیل شود.

طراحی ناخن سایه دار

در این طراحی ناخن کافی است سایه دلخواه خود را با کمی تاپ کت ترکیب کرده و آن را روی ناخن ها زد تا نیازی به خرید هر رنگ لاک ناخنی وجود نداشته باشد.

 

طراحی ناخن 2019

 

طراحی ناخن اکلیلی

استفاده از تاپ کت های اکلیلی نیز روی ناخن ها بسیار جذاب بوده و خود مانند یک طراحی زیباست.

طراحی ناخن نقطه ای

طراحی ناخن نقطه ای با استفاده از یک سنجاق سر سرگرد میسر بوده و بسیار ساده است.

طراحی ناخن فرنچ نقطه ای

برای یک طراحی ناخن ساده و شیک و در عین حال جوان پسندانه نیز می توان ناخن ها را به رنگ سفید در آورده و سپس سر آن ها را نقطه های رنگی متفاوتی زد.

 طراحی ناخن با نوار چسب

با کمک نوار چسب می توان هر نوع طرحی روی ناخن ها به وجود آورد و انجام این کار بسیار ساده است.

طراحی ناخن با پلاستیک

برای انجام این طراحی ناخن باید رنگ بیسی روی ناخن ها زده و سپس روی یک پلاستیک مچاله شده لاک دلخواهی زده و آن را روی ناخن ها کشید تا جلوه زیبایی روی آن ها به وجود آید.

 

طراحی ناخن ماه نیمه

برای این طراحی ناخن نیز کافی است از یک چسب گرد استفاده کرده و طرح زیبایی روی ناخن ها به وجود آورد.

طراحی ناخن با لاک حرارتی

لاک های حرارتی در دمای مختلف تغییر رنگ می دهند و نیازی به این نیست که زحمت خاصی برای طراحی ناخن ها کشید.

طراحی ناخن فرنچ رنگی

 طراحی ناخن دیگر که بسیار زیباست، استفاده از فرنچ است که می توان آن را به رنگ های مختلف در آورده و حتی مانند تصویر روی ناخن ها چیزهای دلخواهی هم نوشت.

 طراحی ناخن گرافیکی

برای طراحی ناخن  به این صورت کافی است رنگ بیسی روی ناخن زده و سپس رنگ دیگری را به طور پراکنده و رندم روی ناخن کشید.

طراحی ناخن با خطوط سیاه

این طراحی ناخن ساده و زیباست و کافیست ناخن ها را به رنگ سفید در آورده و سپس روی آن ها خطوط مشکی سیاه و سفید افقی و عمودی کشید.

 

مدل های طراحی ناخن جدید

 

طراحی ناخن رنگی

این طراحی ناخن نیز بسیار مفرح است و در آن باید رنگ های مختلف را روی ناخن ها که از قبل به رنگ بیس دلخواه در آمده اند، پخش کرد.

طراحی ناخن نقطه های چهار گوش

در این طراحی ناخن نیز کافی است از سر یک سنجاق سر کمک گرفته و آن را به صورت چهار نقطه در پایین ناخن ها زد.

طراحی ناخن با استفاده از اکلیل

یکی از طراحی های زیبا استفاده از اکلیل روی سر ناخن ها و کمرنگ کردن آن در امتداد ناخن هاست.

طراحی ناخن با طرح نقطه

می توان گفت از این طراحی ناخن، ساده تر و شیک تر وجود ندارد. زیرا در این طرح کافی است روی ناخن ها یک نقطه ساده در مرکز و پایین ناخن ها استفاده کرده و آن ها را به زیبایی آراست.

طراحی ناخن راه راه

در این طراحی نیز کافی است از قلم های طراحی ناخن و یا نوار چسب استفاده کرده و خطوط صاف و یا کجی روی ناخن ها به وجود آورد.

طراحی ناخن روفیان

در این طرح قسمت پایینی ناخن ها به یک رنگ بوده و قسمت بالایی آن ها به رنگ دیگری در می آید که بسیار جذاب است.

 

طراحی ناخن مجلسی

 

طراحی ناخن مثلثی

در این طراحی ناخن می توان از چسب استفاده کرد و یا نکرد. ولی نکته مهم در انجام آن کشیدن مثلث های زیبایی روی سطح بالایی ناخن هاست.

 

آموزش طراحی ناخن

 

اگر از داشتن ناخن های تکراری و کسل کننده خود خسته شده اید، در ادامه پیشنهادات شگفت انگیزی را برای شما داریم که امیدواریم مورد پسند واقع شوند.

طراحی ناخن بهاری با آمبره

برای این که ناخن هایتان در فصل بهار به بهترین نحو ممکن بدرخشند، تنها به چند رنگ لاک ملایم و جذاب نیاز دارید. ابتدا بیس ناخن خود را به رنگ سفید در آورید. اجازه دهید این لاک به خوبی خشک شود. سپس یک تکه ابر گرفته و سه رنگ لاک به دلخواه روی آن بزنید. بهتر است از رنگ هایی استفاده نمایید که تناژ آن ها نزدیک به هم باشد. اگر از ما می پرسید، آبی، هلویی و یاسی بهترین گزینه ها برای این فصل از سال هستند. لاک را به گونه ای در کنار هم روی ابر بزنید که با هم ترکیب نشوند. سپس ابر را برداشته و به آهستگی روی ناخن ها ضربه بزنید. در آخر، جهت تمیز شدن کار می توانید لاک های اضافه اطراف ناخن و پوست انگشت ها را با گوش پاک کن آغشته به استون پاک کنید. اگر بخواهید خیلی حرفه ای عمل کنید نیز می توانید در ابتدای کار، اطراف ناخن ها را با چسب لاتکس بپوشانید.

طراحی ناخن تابستانی مدل ساحل دریا

اگر می خواهید با هر بار دیدن ناخن هایتان، حس و حال بودن در جزیره هاوایی برایتان تداعی شود، خب دست به کار شوید. تمام آن چیزهایی که برای طراحی ناخن ساحل دریا نیاز خواهید داشت، لاک آبی روشن و متوسط، لاک سفید، لاک کرم، یک تکه ابر، برق ناخن و یک تکه پلاستیک است.

ابتدا بیس ناخن های خود را به رنگ سفید در آورید. سپس از روش آمبره ناخن استفاده کرده و به ترتیب رنگ های کرم، آبی روشن و آبی متوسط را روی ابر بزنید. توجه داشته باشید که لاک کرم که تداعی کننده ساحل است، باید در قسمت ابتدایی ناخن یا همان جایی که کوتیکول وجود دارد، قرار گیرد. اجازه دهید لاک به خوبی خشک شود. حال یک تکه پلاستیک نه چندان نرم گرفته و آن را مچاله کنید. سپس آن را در لاک سفید فرو برده و به حالت ضربه ای روی ناخن ها بزنید. به همین راحتی لاک ناخن تابستانی شما آماده است. می توانید جهت افزایش زیبایی کار، یک لایه برق ناخن بزنید.

 

آموزش طراحی ناخن

 

طراحی ناخن برگ های پاییزی

هر چه به سمت فصول سرد سال می رویم، تمایل به رنگ های گرم بیشتر می شود. برای طراحی ناخن پاییزی می توانید از رنگ های آجری، زرشکی، نارنجی، کرم، زرد و ... استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما، طراحی برگ پاییزی است. برای این کار می توانید تمام ناخن های خود به جز یک ناخن را به رنگ زرشکی در آورید. آن یک ناخن متفاوت را نیز می توانید به رنگ کرم در آورده و روی آن یک برگ طراحی کنید. یک قلموی باریک بردارید و با رنگ مشکی طرح اولیه برگ پاییزی را بکشید. سپس داخل آن را با استفاده از یک رنگ دلخواه پاییزی رنگ کنید. می توانید برای افزایش زیبایی کار، یک برگ نیمه دیگر در کنار برگ اصلی بکشید. در آخر نیز جلوه کار خود را با استفاده از برق ناخن دو چندان کنید.

طراحی ناخن زمستانی دانه برف

ایده دانه های برف یکی از ساده ترین و در عین حال جذاب ترین مدل های طراحی ناخن برای فصل زمستان است. یک رنگ به دلخواه خود انتخاب کنید و تمام ناخن ها را با آن لاک بزنید. اجازه دهید لاک به خوبی خشک شود. سپس یک قلموی باریک برداشته و آن را به رنگ سفید آغشته نمایید. کافیست شکل جذاب و فانتزی برف را به خاطر بیاورید و آن را روی یک یا دو تا از ناخن ها پیاده سازی کنید. طرح برف خود را با چند گلوله سفید تکمیل نمایید.

طراحی ناخن پلنگی

طرح های حیوانات به خصوص نوع پلنگی آن بسیار محبوب هستند و می توان رد آن را از گذشته تاکنون در مد مشاهده کرد. اگر می خواهید از غافله مد عقب نمانید و ناخن های پلنگی را تجربه کنید، یک لاک بژ روشن، لاک قهوه ای روشن، لاک مشکی، خلال دندان و برق ناخن آماده کنید. رنگ بژ روشن را به عنوان بیس کار در نظر بگیرید و اجازه دهید به خوبی خشک شود. سپس با استفاده از لاک قهوه ای، لکه های کوچکی را روی یک یا همه ناخن ها ایجاد کنید. پس از این که این مرحله نیز خشک شد، یک خلال دندان برداشته و با لاک مشکی دور لکه ها را به صورت نامنظم مشخص کنید. این کار باعث می شود ناخن هایتان بیشتر شبیه به لکه های پوست پلنگ شوند. با برق ناخن به کار خود خاتمه دهید.

طراحی ناخن کوتاه خاکستری با اکلیل صورتی

این طراحی یکی از بهترین مدل ها برای افراد دارای ناخن کوتاه است که در مدت زمان اندکی نیز انجام می شود. ترکیب رنگ صورتی با خاکستری بسیار زیبا است و هارمونی جذابی را پدید می آورد. برای این مدل طراحی به لاک خاکستری، لاک سفید، لاک مشکی و لاک صورتی اکلیلی نیاز خواهید داشت. روش انجام کار نیز بدین صورت است که انگشت شصت و حلقه خود را با لاک صورتی اکلیلی بپوشانید. انگشت وسط و کوچک را لاک خاکستری روشن بزنید. در آخر نیز انگشت اشاره را به رنگ سفید در آورده و با استفاده از لاک مشکی، خطوط افقی را روی آن پدید آورید.

طراحی ناخن اکریلیک پاستلی با طرح پروانه

اگر تمایل دارید مهارت های هنری خود را در طراحی ناخن به کار ببرید، بهتر است این طرح را امتحان کنید. شاید کشیدن پروانه به نظرتان خیلی کار ساده ای باشد، اما در مقابل بسیار چالش برانگیز بوده و نیاز به مهارت بالایی دارد. تمام چیزی که برای طراحی ناخن اکریلیک نیاز دارید، لاک صورتی پاستلی، لاک آبی پاستلی، لاک زرد روشن، نگین و فرچه خواهد بود. ابتدا انگشت های شصت، حلقه و وسط را به رنگ صورتی در آورید. سپس انگشت اشاره و کوچک را آبی پاستلی بزنید. حال فرچه ظریف خود را برداشته به به رنگ مشکی آغشته کنید. می توانید بال های پروانه را جهت ایجاد کنتراست، به رنگ آبی درآورید. داخل پروانه را نیز زرد رنگ کرده و با به کار بردن نگین روی بال ها، به کارتان خاتمه دهید.

طراحی ناخن بوهو

با ایجاد طرح بوهو روی ناخن هایتان می توانید ظاهری شیک به دست هایتان بدهید. برای این کار می توانید از رنگ لاک سفید استفاده کنید و طرح خود را در کنار رنگ پاستلی جذابی همچون بنفش تکمیل نمایید. ابتدا تمام انگشت های خود به جز انگشت حلقه را به رنگ بنفش در آورید. سپس یک لایه برق ناخن روی انگشت حلقه بزنید و بگذارید کاملا خشک شود. حال فرچه ظریف خود را در رنگ سفید فر برده و طرح مورد نظر خود از بوهو را پیاده سازی کنید. با کمی جستجو در اینترنت می توانید طرح های زیبایی از بوهو پیدا کنید.

 

 

آموزش طراحی ناخن 98

 

آموزش طراحی ناخن عروس

 

امروزه طرح ناخن ساده و روشن برای عروس بسیار رواج دارد و عروس خانم ها ترجیح می دهند از رنگ های سفید، هلویی، کرم و ... به همراه نگین یا گل های برجسته استفاده کنند. در ادامه آموزش هایی از طراحی ناخن عروس به همراه چند مدل عکس را گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

طراحی ناخن فرنچ

طراحی ناخن فرنچ از دیرباز مورد توجه عروس های خوش سلیقه و ساده پسند بوده است. برای این کار کافیست روی سطوح ناخن یک لایه برق ناخن بزنید. سپس فرچه ظریفی برداشته و با استفاده از لاک سفید، خط اسمایل ناخن را مشخص نمایید. حال فاصله میان خط اسمایل تا نوک ناخن ها را لاک سفید بزنید. اگر می خواهید جلوه فرنچ ناخن خود را افزایش دهید، می توانید گل هایی را روی انگشت حلقه خود طراحی کنید. استفاده از چند نگین ظریف روی گل های طراحی شده نیز می تواند انتخاب خوبی باشد.

طراحی ناخن عروس با اکلیل

طرح های اکلیلی یکی از ترندهای سال هستند. البته بهتر است در انجام این کار افراط نکنید. پیشنهاد ما به شما این است که ناخن ها را با استفاده از رنگ سفید یا رنگ ملایم دیگری لاک بزنید. سپس یک یا دو تا از انگشت های دست را برق ناخن زده و پودر اکلیل را روی آن بپاشید. در آخر نیز روی تمام ناخن های خود را برق ناخن بزنید.

طراحی ناخن عروس با مهر آماده

مهرهای آماده بسیاری در بازار موجود هستند که با استفاده از آن ها می توانید طرح های جذابی را خلق نمایید. برای این کار کافیست تمام ناخن ها به جز ناخن حلقه را به رنگ سفید درآوردید و روی ناخن حلقه برق ناخن بزنید. سپس مهر را در لاک سفید فرو برده و روی ناخن فشار دهید. اجازه دهید کاملا خشک شود و روی همه ناخن های دست یک لایه برق ناخن بزنید. جهت افزایش زیبایی کار نیز می توانید از انواع نگین ها در اندازه های مختلف روی ناخن های اشاره و کوچک استفاده نمایید.

طراحی ناخن عروس با گل برجسته

یکی از پرطرفدارترین مدل های طراحی ناخن برای عروس، گل برجسته است. البته معمولا این طرح را بیشتر روی ناخن های کاشت انجام می دهند. بدین صورت که مقدار بسیار اندکی از مواد کاشت را روی ناخن قرار داده و با استفاده از ابزار مخصوص، طرح گل پیاده سازی می شود. می توان نگین های ظریفی را در مرکز گل قرار داد تا جلوه طراحی ناخن بیشتر شود.

 

آموزش طراحی ناخن عروس

 

 

آموزش طراحی ناخن عروس شیک

 

طراحی ناخن ساده عروس

 

طراحی ناخن مات عروس

 

طراحی ناخن عروس مدل گل برجسته

 

طراحی ناخن عروس مدل بوهو

 

فرنچ ناخن عروس جدید

 

دیزاین جدید ناخن عروس

 

طراحی ناخن عروس مدل آمبره

 

طراحی ناخن عروس بژ

 

طراحی ناخن هلویی

 

طراحی ناخن مدل عروس و داماد

 

طراحی ناخن عروس با نگین

 

طراحی ناخن عروس با مروارید

 

طراحی ناخن عروس با اکلیل

 

طراحی ناخن عروس بیبی بومر

 

طراحی ناخن عروس

 

طراحی ناخن نامزدی

 

طراحی ناخن عقد

 

 

در مقاله طراحی ناخن ساده و شیک از وب سایت رژلب، به آموزش انواع مدل های طراحی ناخن و طراحی ناخن عروس پرداختیم. چنانچه تجربه جدیدی از طراحی ناخن دارید و می خواهید آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید، آن را از قسمت نظرات ارسال کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: