یکشنبه 10 شهریور 1398 - 16:22:36

آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران

 

آرایشگاه زنانه غرب تهران

معرفی آموزشگاه آرایشگری زنانه

 

آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران

 


دنیای آرایش، ابعاد وسیع و نکات بسیاری دارد که برای کسب نتیجه دلخواه، باید آن ها را تمام و کمال رعایت کنیم. یک آرایش زیبا علاوه بر این که باید به جذابیت چهره اضافه کند، موجب حفظ طراوت و طبیعت آن نیز می شود. اگر نکات اصلی آرایش به خوبی رعایت نشوند، صورت مصنوعی به نظر رسیده و حتی ممکن است تاثیر معکوس نیز داشته باشد. چه بسا آرایش و گریم عروس از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است. این آرزوی هر عروسی است که زیباترین و ماندگارترین خاطره را از خود به ثبت برساند. برآورده شدن چنین آرزویی بدون یک آرایش عروس امکان پذیر نخواهد بود. حتما لازم نیست برای داشتن یک آرایش فوق العاده دست به کارهای عجیب یا گران قیمت بزنید؛ فقط کافیست در مورد میکاپ آرتیست هایی که مد نظر دارید تحقیقاتی را به عمل آورده و کار هر شخصی که به سلیقه شما نزدیک تر بود را برگزینید. اگر شما هم در آینده ای نزدیک یکی از عروس خانم های زیبای شهر خواهید شد، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مطلب از وب سایت رژلب را از دست ندهید. چرا که یکی از بهترین میکاپ آرتیست های غرب تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران به مدیریت بهار حسن زاده

 


خانم ها بهار و شیدا حسن زاده، مدیریت محترم یکی از بهترین های آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران هستند. در این سالن زیبایی و عروس سرا علاوه بر گریم و میکاپ عروس، سایر لاین های آرایشی نیز تدریس و ارائه می شود. در ادامه با بخشی از خدمات و تخصص های مرکز زیبایی و آموزشی بهار شیدایی آشنا خواهید شد.

- خدمات تخصصی ابرو و اصلاح
- کاشت و ترمیم ناخن
- انواع کوپ های فانتزی و ژورنالی
- صاف کردن، ویتامینه و بازسازی موها
- ترمیم موهای آسیب دیده
- انواع اکستنشن و بافت های آفریقایی
- براشینگ و انواع فرها
- وکس، میکاپ و شینیون
- رنگ مو تخصصی
- پاکسازی و جوانسازی پوست به صورت فوق حرفه ای
- اکستنشن مژه
- بی بی گلو یا کرم پودر دائم
- پیگمنتیشن و تتو بدن
- خدمات عروس VIP


شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات سالن زیبایی و عروس سرا بهار شیدایی واقع در غرب تهران، با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: