شنبه 11 آبان 1398 - 22:56:47

میکروبلیدینگ ابرو خیابان فرشته

 


 

بهترین مرکز هاشور ابرو الهیه

هاشور ابرو در شمال تهران

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟


یک روش آرایشی نسبتا جدیده که راه حلی مناسب به کسانی که نیاز به آرایش مداوم روزانه ابرو دارن یا رشد موهای ابروهاشون به هر دلیلی متوقف شده، ارائه میدهمیکروبلیدینگ تحت عنوان روشی “نیمه دائمی” معرفی شده که به مرور زمان تغییر می کنه و کم رنگ میشه.در میکروبلیدینگ برخلاف اسم گمراه کننده اش، از تیغ استفاده نمیشه؛ در عوض از یک قلم همراه با گروهی از سوزن ها برای ایجاد یک خط رویش موی خوب برای ابروها استفاده میشه که کاملا استریل شده و بهداشتی هستند.عمل میکروبلیدینگ در قرار ملاقات اول حدودا 2 تا 3 ساعت طول میکشه. بهتره زودتر برای قرار حاضر بشین تا آمادگی لازم رو داشته باشین. ابتدا از کرم بی حسی برای بی حس کردن ابروها استفاده میشه، سپس تکنسین میشینه و با شما درباره مراقبت های بعد از عمل صحبت میکنه و به سوالات شما پاسخ میده و در مورد تمایل و نظر شما برای شکل ابرو و رنگ اون گفتگو میکنه. تکنسین شکل ابروی جدید شما رو با دست میکشه تا شکلی که برای صورت شما مناسب تره و شکلی که مد نظر شماست، بوجود بیاد.
تکنسین های میکرو ابرو همچنین بعضی وقت ها از خط کش مخصوص برای قرینه سازی و ایجاد یک ابروی عالی استفاده میکنن. وقتی شکل ابرو مشخص شد، تکنسین رنگ مورد نظر شما رو ترکیب میکنه و بعد ابزار کار خودش رو بر میداره و اضافه کردن دانه های مو (hairstrokes)u به ابرو رو طبق الگویی که کشیده شروع میکنه.بعد از گذاشتن استروک ها یا موها در جای خود اغلب از ماسک رنگدانه استفاده میشه تا پیگمنتیشن تیره تر به نظر برسه. بعد اون رو پاک میکنه و اگه ببینه ابرو نیاز به تغییر یا اضافه کردن رنگ داره، اونها رو انجام میده. در آخر هم حاصل کار، ابروهای شیک و خیلی نزدیک به طبیعی رو شاهد خواهید بود که توصیه هایی از طرف تکنسین برای مراقبت از اونها به شما داده میشه!

همه ی خدمات زیبایی با مناسب ترین قیمت و کادر حرفه ای در سالن زیبایی صورتی انجام میشود ،لاین آموزش هم داریم، در زمینه ی کاشت ناخن ، کاشت مژه و میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن و..

برای گرفتن وقت با شماره های زیر تماس بگیرید

02122660193

09306220782



نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: