شنبه 09 اردیبهشت 1402 - 20:56:52

ورکشاپ ناخن و رفع اشکال

 

 

ورکشاپ ناخن و رفع اشکال 

 

امروزه کاشت ناخن بسیار رواج پیدا کرده و مشکل افرادی که از عدم زیبایی و استحکام ناخن های طبیعی خود گلایه دارند را به خوبی حل نموده است. اگر شما هم از ناخن های طبیعی خود ناراضی هستید و قصد کاشت آن را دارید، احتمالا با سوالاتی از قبیل قیمت کاشت ناخن، حکم و غسل کاشت ناخن، مراکز معتبر، زمان و نحوه ترمیم کاشت ناخن مواجه شده اید. در ادامه مطالب مرتبطی با کاشت و ورکشاپ ناخن توضیح بدهیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.

فهرست مطالب

کاشت ناخن
انواع ناخن
مزایا کاشت ناخن
معایب کاشت ناخن
ورکشاپ ناخن

 

 

 

ورکشاپ ناخن

 

کاشت ناخن چیست؟

به آرایش و تزئین ناخن با استفاده از مواد که به صورت ناخن مصنوعی قرار گرفته و ماندگاری نسبتا طولانی دارد، کاشت ناخن گفته می شود. برای کاشت ناخن ابتدا سطح ناخن ها را به وسیله سوهان برقی می تراشیم تا لایه نازکی باقی بماند. این کار باعث می شود که ناخنپس از فرآیند کاشت برجستگی نداشته باشد و طبیعی به نظر برسد. یک ناخن خوب علاوه بر داشتن ظرافت و زیبایی باید از دوام بالایی نیز برخوردار باشد.

 

 

ورکشاپ ناخن

 

انواع کاشت ناخن

دو نوع اصلی از کاشت ناخن وجود دارد و بقیه روش های متنوع آن، از همین دو نوع نشأت می گیرند. این دو نوع اصلی عبارتند از: کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با مواد ژله ای. شیوه قلم گذاری و پخش مواد در این روش ها متفاوت بوده و در بسیاری از موارد می توان با اضافه کردن زیورآلات مخصوص ناخن، نوع جدیدی از کاشت را به وجود آورد.


کاشت ناخن موقت

در برخی شرایط خاص مانند مجالس عروسی یا مهمانی ها، تمایل دارید ناخن های خود را بیارایید؛ اما نمی خواهید مدت زمان طولانی درگیر کاشت ناخن باشید. در این شرایط راهکار مناسبی وجود دارد و آن کاشت ناخن موقت است.
در کاشت ناخن موقت، تنها مراحل چسباندن تیپ را انجام می دهیم و مواد گذاری انجام نمی شود. سپس طراحی ناخن مورد نظر روی تیپ انجام می شود. این نوع کاشت به کاشت ناخن نمازی نیز معروف است و همان طور که از اسم آن مشخص می باشد، مدت ماندگاری کمتری نسبت به کاشت ناخن دائمی دارد.

 

کاشت ناخن دائم

در کاشت ناخن دائم ابتدا تیپ یا ناخن مصنوعی را با استفاده ازچسب روی نیمی از ناخن چسبانده و تا اندازه مورد نظر کوتاه می کنیم. سپس روی ناخن را با مواد ضد قارچ پوشانده و پس از خشک شدن، پودر مخصوص کاشت ناخن را در امتداد قالب کار می کنیم. بعد از این مرحله، نوبت به شکل دادن ناخن با استفاده از سوهان برقی می رسد. البته کاشت ناخن دائم انواع متعددی دارد که هر کدام روش خاص کاشت و سوهان کشیدن را می طلبد. شایع ترین نوع کاشت ناخن، کاشت ناخن به وسیله پودر است که زمانبر بوده و نیاز به سوهان کشی بیشتر و دقیق تری دارد. علاوه بر این، هر جلسه کاشت نیز حدود یک تا یک و نیم ساعت زمان می برد و هر انگشت به صورت جداگانه نیاز به سوهان کشی دارد.
این در حالی است که کاشت ناخن موقت نیاز به هیچ گونه مواد گذاری ندارد. سریع تر انجام می شود و ماندگاری کمتری نسبت به کاشت ناخن دائم دارد. ماندگاری کم کاشت ناخن موقت باعث می شود که تیپ زودتر از سطح ناخن برداشته شود؛ به همین دلیل میزان آسیب رسیدن به ناخن ها را بسیار کاهش می دهد.

 

 

ورکشاپ ناخن


مزیت کاشت ناخن

اگر کاشت ناخن را در یک سالن مجهز، استاندارد و تمیز انجام دهید، در آینده مشکلات بزرگ تر و غیر قابل جبران گریبان شما را نخواهد گرفت. ناخن در فرآیند کاشت با هیچ آسیبی مواجه نمی شود. تا زمانی که ناخن در طی فرآیند کاشت رشد کند و نیاز به ترمیم داشته باشد، به معنای آن است که از سلامت برخوردار بوده و دارای مشکل خاصی نمی باشد. علاوه بر این، افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند، می توانند جهت ترک این عمل خود نسبت به انجام کاشت ناخن اقدام کنند. چرا که مواد به کار رفته در کاشت بسیار تلخ و بدمزه بوده و فرد را مجبور به ترک عادت می کند.

 

 

ورکشاپ ناخن


معایب کاشت ناخن

در صورتی که کاشت ناخن را نزد ناخن کار حرفه ای و در محیط مجهز و تمیز انجام ندهید، عوارضی همچون احتمال بروز قارچ و عفونت را به دنبال خواهد داشت. نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن موجب تغییر رنگ و کدر شدن آن خواهد شد. با قرار گرفتن ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی، ریشه آن از بین رفته و ناخن دچار تغییر می شود.
در برخی مواقع، مواد شیمیایی که برای کاشت ناخن مورد استفاده قرار می گیرند، غیر استاندارد بوده و می تواند حساسیت های پوستی و عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. عفونت های قارچی و بیماری های ویروسی نیز از دیگر عوارض شایع کاشت ناخن است که به وسیله لوازم کاشت ناخن به راحتی قابل انتقال است.

 

 

انجام کلی خدمات کاشت و طراحی به سبک اصولی با بهترین متریال وتنوع انواع طراحی

آموزش کلیه موارد فوق به صورت تخصصی

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: