شنبه 25 آبان 1398 - 16:24:14

بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران

 

معرفی یکی از بهترین سالن های آرایش و زیبایی غرب تهران

آرایشگاه زنانه خوب در خیابان فردوس

 

آرایشگاه زنانه خوب در غرب تهران

 


آراستگی و زیبایی ظاهر همواره از قدیم تاکنون مورد توجه افراد به خصوص خانم ها بوده است. البته آراستگی چهره باید علاوه بر به همراه داشتن جذابیت، موجب حفظ طراوت و زیبایی طبیعی آن نیز شود. چنانچه نسبت به نکات اصلی آرایش و زیبایی بی اعتنا باشیم، نه تنها چهره مصنوعی به نظر می رسد، بلکه احتمالا نتیجه معکوس نیز در بر خواهد داشت. از این رو بسیار حائز اهمیت است که آرتیست ها در کلیه لاین های آرایشی، آموزش کامل ببینند و تجربه کافی کسب نمایند. در ادامه مطلبی که پیش رویتان قرار دارد، با وب سایت رژلب همراه باشید تا به معرفی یکی از بهترین سالن های زیبایی بپردازیم.


سالن آرایش و زیبایی لی لی با 15 سال سابقه فعالیت مداوم، واقع در و به مدیریت خانم لیلا داور پناه می باشد. در این مجموعه، کلیه لاین های آرایشی به صورت کاملا حرفه ای با جدیدترین متدهای روز دنیا پیاده سازی می شود. انواع محصولات مورد استفاده در این مرکز، از برندهای مرغوب و تخصصی روز دنیا تهیه شده است. علاوه بر این، پرسنل مجموعه زیبایی لی لی از اخلاق حرفه ایی برخوردار بوده و خدمات طبق سلیقه و خواسته مشتریان انجام می شود. از جمله خدمات آرایش و زیبایی سالن زیبایی لی لی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- خدمات کار با مواد شامل رنگ و مش، کراتین و احیاء مو
- میکاپ و شینیون عروس به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از متریال روز دنیا
- خدمات طراحی و کاشت ناخن
- کوتاهی مو طبق ژورنال های خارجی
- اصلاح صورت و ابرو
- و ...

 

سالن زیبایی غرب تهران محدوده خیابان فردوس

 


در سالن زیبایی لی لی علاوه بر ارائه خدمات آرایشی، کلاس ها و ورکشاپ های آموزشی مختلفی نیز برگزار می شود. این آموزش ها همگی زیر نظر مدرس بین المللی  با ١٢ سال سابقه کار از روسیه و بیش از ٥ سال سابقه آموزش در داخل کشور می باشد. در این کلاس های آموزشی، مدرک بین المللی اعطا می شود که قابل استعلام و رجیستری خواهد بود. وسایل مصرفی دوره های آموزشی به رایگان در اختیار هنرجو قرار می گیرد و پشتیانی و همچنین رفع اشکال به صورت محدود خواهد بود.
جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات سالن آرایش و زیبایی لی لی به مدیریت خانم لیلا داور پناه می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

دوشنبه 11 آذر 1398 - 21:10:21
سلام بله تعجب داره مگه???
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 17:58:03
شما هم داورپناهین!?
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: